Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Den setningen om at kanskje ikke resultatene fra forsøkene er av en slik art at de kan rapporteres og at det kan stille nye spørsmål har EW sagt hele tiden. Et slikt utsagn kan være både positivt og negativt. Positivt fordi de kan ha funnet noe nytt ut av forsøkene som kreves mer granskning og i bestefall en ny IP.

Det er korrekt. Ble nevnt allerede medio mars, og som jeg muligens med urett har tolket med henvisning til In Vitro. Problemet (svaret fra EDW) denne gangen er i forhold til guiding fra Q2 og webcast ifm EOGF som begge er av ny og fersk dato.

1 Like

Jeg tror i den situasjon vi er i nå så må de melde et eller annet uansett hva det er. Det er veldig lenge siden de har kommet med oppdateringer som en ren børsmelding. Alt er nå bedre enn ingenting. De vil nok melde når kineserne sender inn søknaden etter fullført In vivo, det blir vel neppe sålenge til. Pengene kommer vel ikke til Circio før tidligst des/jan. De burde også melde litt status/markedsføring om hva som foregår av tester i Sverige nå med en liten forsmak på hva som kan forventes. Da kan det bli litt fart. Det å skylde på IP/investorer (holde tilbake data) holder ikke lenger i den situasjonen vi er i nå. Mcap og volumet må opp for å bli kvitt Atlas aksjer.

2 Likes

Ny all time low idag. 0.34

Og lavere skal den

Sirkulert RNA er en av platformene

3 Likes

Det er helt sikkert vi skal ned. Det er klinkende likegyldig for både Atlas og ledelse hva kursen er. Jeg tipper vi er av børs straks. Eierforholdet vil være Atlas 89%, ledelsen 10% og så deler vi på 1%.

Som Ruben påpeker, dette krever egentlig umiddelbar handling om det skal være noe håp. Ellers er det bare å referere til paragrafen over.

Skulle ønske Storeulv hadde noen bikkjer til låns.

Det er klart det gjøres avtaler… dette er fantastisk. Bare gjennomføringen og timingen for de som har putta inn penger i dette selskapet som er kjempetrøbbel. Det må komme noe pronto som er av substans.

Edit… Jeg veit du leser dette EDW. Bruk helgen til å tenke litt.

2 Likes
3 Likes

Dette burde jo på en eller annen måte kunne blitt vinklet positivt for Circio og kommet til markedet. Rart at det går under radaren.

2 Likes

Den siste du tenker på ? Det kommer referanse til ONCOS og Meso med jevnlige mellomrom. fra denne kilden. Slik har det vært de siste 2-3 årene.

2 Likes

Litt enklere og åpen tilgang til info om samme sak

3 Likes

Jeg synes det er litt rart at ikke norske myndigheter/forskning kan spytte litt penger i kassa til Circio. Her har vi kanskje de beste resultater i verden fra et lite norsk selskap som kan bidra til at mennesker får en bedre behandling og overlevelse innen kreft (Oncos og TG). Isteden så kan denne teknologien/resultatene bare bli borte i en mulig konkurs.

I tillegg så har vi circRNA, riktignok uten in vivo data. De sier at de er oppfinnere av dette, et lite norsk selskap.

Mulig ikke resultatene/teknologien er like bra som selskapet selv sier og det er dette som gjør at vi er i hengemyra?

2 Likes

Husker jeg ikke helt feil så har Circio fått en del millioner fra Forskningsrådet, så noe har de gjort. Men det ville vært relativt sært om myndighetene hadde gitt direkte støtte til oppstart- selskaper, uansett sektor…

2 Likes

Enig i det, men det er gitt penger i 10 mill klassen. Når vi tenker på hva det koster å kjøre en fase 2 studie så monner dette lite. De kaster jo penger etter grønt (enova +++), mens kreft selskapene får ikke mye støtte selvom dette er et satsingsområde i Norge.

1 Like

Adenovirus i avsluttende kreftstudier finnes knapt. At verdien av ONCOS til slutt ble tatt ut av balansen skyldes nok mer enn en ensidig vurdering av samarbeidet med Agenus/Melanom som ble satt på hold.

2 Likes

Ja, det har du rett i. Det er ikke veldig populært for tiden. CircRNA er mer hype :slight_smile: , men det ser ikke ut til å hjelpe pr dd. Vi får bare håpe at de får til et eller annet på finansfronten, utvanningen på grunn av Atlas gjør at vi neppe kommer i pluss vi som har vært med en stund dessverre.

Da tenker jeg kort sikt (6mnd), på sikt kan det bli bra.

1 Like

Er det noen av produkt plattformene som ikke har vært en hype?

Uff da :grinning: som nummer 5

image

1 Like

Van Gaal er den dere må bli kvitt. Sitter i Spania.

1 Like

@aborum; salget av 1,75 mill aksjer tidligere denne uka ligger under et bytte på 2 mill mellom Høse AS som kjøper og en annen privat investor som selger. Atlas som forventet ikke aktiv før EOGF.

2 Likes