@Bob_le_Plast jeg minnes at du var svært tvilende til dette ved en tidligere anledning ?
Ja, det er for mange ulike peptider (sfa ulike enkeltmutasjoner i RAS-genet) i TG01-plattformen til at det vil fungere tilfredsstillende.
RNA fungerer bra når det kun er en variant som dominerer, men blir for svak når det er høy diversitert. Eks som da covid begynte mutere uhemmet.
ser markedet har trua på en standard update fra E.W og gjengen,som venta lite entusiasme
Atlas er foreløpig happy med å selge ned på sine +400K på dette nivået, så vi trenger noe annet enn kinaputter for en liten oppsving.
jepp.ser Atlas har lagt limit på 10,80.Er jo kun Atlas som selger.Er nok under 400.000 pr d.d men ikkje mykje desverre
Big fat nothingburger?
Oh yes
De prøver vel febrilsk å få inn noen kjøpere så Atlas kan selge og T-gjengen beholde lønnen noen kvartaler til…
Tipper det bare er en av kriteriene for å få utbetalt bonus. X antall “Company updates” iløpet av året.
Kunne like gjerne brukt pengene et sånt opplegg koster til å kjøpe tilbake aksjer i markedet. Hadde hatt en større effekt på kursen det.
De tre skribentenne som elsker sarkasme og mest sannsynlig ikke har aksjer er ihvertfall først ute med kommentarer her inne. Bra jobba gutter.
Jeg synes det var en bra presentasjon og liker den nye startegien det er lagt opp til. Vi må vente med tålmodighet på mer Invivo data om noen måneder. Ikke så veldig lenge til det.
Jeg har dessverre enda noen aksjer her, men kurtasjen for å selge dem vil ta mesteparten - så jeg uttaler meg som aksjonær.
Har du funnet presentasjonen på nett eller er dette en screenshot fra webcasten. Jeg finner ikke noen ny presentasjon på nett
Ikke fått sett den selv ennå, men ble det konkretisert noe rundt det som er blitt gjenfortalt fra SMS og samtaler med EDW med tanke på at noen beviser / fakta for cRNA har de fått, andre ting krever mer forskning? Er de utsatt på IP og proof of concept?
Er det hold i det EDW skrev til en aksjonær at innen noen uker / måneder har de en datapakke de kan gå ut med å hente funding på?
Verifiserte de noe nytt i dag i forhold til styrken på deres teknologi versus konkurrentene i cRNA og ikke minst mRNA?
Jeg har aksjer og tap nok til å rettferdiggjøre misnøyen jeg har med ledelsens håndtering av driften av selskapet.
Jeg har ikke nok kompetanse til å gå inn på det tekniske her, men det mest interessante idag var vel den nye strategien ved å nedprioritere kreft og satse mer på sykdom/vaksiner. De innrømmer forsinkelser i forhold til guiding, men sier det samme at dette er vanskelig forsøk som ikke er utført av andre før og det kan komme overraskelser underveis (både positive og negative). De vil ha mer Invivo data og en datapakke som de mener de kan gjøre større avtaler på mot investorer i slutten av dette året og begynnelsen av neste. Jeg tror personlig finansieringen av av Circio AB kan komme tidligere.
Har heller ikke hatt anledning til å følge webcast, så får lete etter noen halmstrå basert på det som er delt her så langt i dag. F.eks dette.
Magefølelsesbasert vurdering eller noe spesielt de gav uttrykk for som får deg til å tenke det?
(Skal se presentasjonen selv, men har du et svar nå er det interessant å lese begrunnelsen )