Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Merkelig ordrebilde når det dukker opp kjøper på 11,7/11,8

Ser jo strålende ut 3 dager med opptur,er vel rekord!!

5 Likes

@pdx noe rusk med grafen tror jeg

1 Like

Lurer på om vi får noko ny info om IOVaxis om eventuell framgang eller mangel på framgang.

1 Like

Det skal kun være et spørsmål om tid jfr siste guiding. Men ingen søknad er synlig pt. Det kan f.eks skyldes “public holiday” i Kina fra 26/9 - 6/10 slik at offentlige registre ikke er 100% oppdatert i denne periode.

2 Likes

Blir spennande å sjå om det blir noko av,vi fortjena en opptur

1 Like

Har fått bekreftet at Alex Wesselhoeft (stifter av oRNA, nå tilbake til akademia) faktisk “has an arrangement” med Circio, og at han etter planen skal inn i SAB sammen med 1-2 kandidater som skal dekke andre kompetanseområder slik at SAB tilpasses selskapets nye strategi. Ikke noe blir annonsert på selskapets hjemmeside (eller annen måte) før det formelle er på plass. Det siste synes litt merkelig for min del med hensyn til AW`s CV og selskapets egen benchmarking mot andre aktører, inklusive Orna, dersom han allerede fungerer som konsulent.

8 Likes

Hmm merkelig, men utvilsomt positivt for Circio og oss aksjonærer

1 Like

Siden circRNA er en del av spacet

A Nobel Prize and the Future of Vaccines+ - by Eric Topol

image
image

1 Like

vi får glede oss over andre norske selskaper i bio sektoren kommer med gode nyheter
mine take for onsdagens update er
-gode forsknigs resultat flott presentert av Thomas Hanssen
-Tidsaspektet ,tar litt mer tid enn ventet
-Stor interesse blant fagfolk/private invstorer
-Lubor Gaal slutter

Dette er rein spekulasjon:)

1 Like

Jeg deler denne spekulasjonen.

Hva sitter selskapet igjen med av forhandlingskompetanse hvis LG slutter?

Imo; ingenting, null og niks.

Ved evt forhandlinger med partner må de gå til LG’s forrige arbeidsgiver eller andre konsulenthus for å kjøpe forhandlingskompetanse. Jeg tror det var pga han bakgrunn fra dealmaking han ble ansatt, ikke pga finansielle ferdigheter. Hvis han nå ryker ut døra tolker jeg det som at han har mislyktes eller at en deal er et godt stykke unna.

Eller avtale med ekstern part som skal tilrettelegge for IPO i Circio AB.

1 Like

Det kan selvfølgelig hende, men å stå uten CFO når et datterselskap skal børsnoteres virker veldig snodig.

Videre å stå uten CFO de neste 6 mnd med så mye som skjer i selskapet, forskningsmessig, finansielt og forretningsmessig, virker helt utenkelig fra mitt ståsted. Hvis LG slutter uten at en erstatter allerede står i døra, så er det i mine øyne et veldig dårlig signal.

Hva er det som gjør at en spekulerer i dette?

For min del summen av noen løse tråder de siste ukene. Men foreløpig ikke noe annet enn spekulasjon, og sannsynligvis unødig støy.

1 Like

Er iallefall på jobb i dag;)

I am glad to hear that you are excited about the upcoming RnD day. We will give an overview of our current achievements, our new strategy and what the next steps will be.

As you know, drug development is a long process, from idea to market approval can easily be 7 or often 10 years. We started with new ideas for circRNA last year and continue to have new ideas this year based on talking with Pharma companies and potential investors. We are at the start of the journey and while we have made good progress in understanding our new circRNA technology, there more steps before we can enter the clinic and then demonstrate clinical POC for our circRNA technology. Our goal is to generate a data package over the next weeks and months to enable partnering discussions with Pharma companies to develop novel medicines together which are funded by the partner companies. This will generate real value and reflected in a higher share price.

Best regards,

Lubor

11 Likes

Er det ett sånt tidsperspektiv de skal selge inn, er jeg redd det kan bli tungt å hente funding for å drive det videre. De trenger etter mitt syn å fokusere på en tidligere exit.

4 Likes

Dette er den tredje uformelle bekreftelsen (lagt ut på TI i løpet av kort tid) om at de ligger bakpå i forhold til fremdrift/relativt fersk guiding. Så spent på hvordan brura skal pyntes på onsdag.

Eller dette tidsperspektivet?? Hvem vet??

2 Likes