Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

En mail med rødere flagg skal man lete lenge etter :sweat_smile:

1 Like

virker som de skal endre veien igjen i forhold til det veikartet vi hadde?

Nej, vi skal da meget længere ned. Ledelsen er jo 100% ligeglade … det er efterhånden det eneste faktum, man sidder tilbage med.

Uanset hvad der meldes ud af tidsplaner, så er end result, at der kræves mere tid, altid. Man melder også gerne ændring af tidsplaner ud til aktionærer via privat e-post.

3 Likes

Siden selskapet er glad i benchmarking av peers, så kanskje greit med et blikk over egen skulder fra tid til annen.

Her er noen innlegg/referat etter “Targovax Investor Event” september 2022. Takk til @kuratowski og @Takk


1 Like

Uten at det hjelper men har sendt en lang mail til L.G om akkurat dette og en del andre spm

2 Likes

Mulig det ja. Mest interessant her er flertallsbenevnelsen, og håpet om en retta emi+milestones i AB. Alex W til SAB (og mulig fungerende konsulent pt) er uformelt bekreftet. Tilsvarende er ekstern bistand ved tilrettelegging i AB også bekreftet. Ikke korte planer akkurat, men det er dessverre Atlas som sitter med seddelpressa.

Takk for tilbakeblikket, men man får jo virkelig en dårlig følelse for hele greia. Oncos og de som jobbet med det er vel alle mer eller mindre ute av selskapet og for 12 mnd siden var det sentralt for cRNA.

Når det gjelder IOvaxis kan man jo lure på hvilket kvartal man har kommet til nå…

Lubor vil nå tydeligvis forberede oss på en ny tidslinje som tøyer tålmodigheten ytterligere et par hakk. Drar de ikke en avtale ut av ermet fører dette til en voldsom økning i antall aksjer i selskapet.

1 Like

Bl.a dette eg har spørt om,men får vel da ikkje svar da

1 Like

Merkelig nok så skal han ikke delta denne gangen. Jfr meldinga.

Det blir vel fokus på teknologi og nye planer/indikasjoner det skal satses på?

1 Like

Ull og fairy tales :grinning:

1 Like

Kan i dialog med ledelsen avkrefte at L.G er på vei bort,det er ikkje tilfelle

1 Like

Jeg grøsser av å lese tidligere poster. Blir litt uvel.

Erfaringsmessig blir det vel meldt om forskjøvet tidslinje, endret fokus og dertil kursras.

Da er det bare å skive av hele verdien og, for de som ønsker, starte på nytt.

Med Atlas sin avtale og med ledelsens konstante 10%, så er det ikke vanskelig å forstå at dette virker som et selskap man ikke kan putte penger i. Hverken kjøp av aksjer eller avtaler. Det Svenske bolaget er kanskje et forsøk på å distansere seg fra denne avtalen og alle andre prosjekter etter Targovax.

Det er så synd, for mulighetene er mange og gode. Blir vi ikke overrasket positivt av den informasjonen som kommer nå, så blir det MCAP på 0kr og da stemmer jeg for delesalg. Bedre enn ikke noe, og ikke minst bedre enn eierskap 90% Atlas og 10% ledelse. Jøss, nå fant jeg min indre kommunist.

2 Likes

Det var vel grunn til å være optimistisk, men jaggu har mye gått skeis/off track på knappe 12 mnd. Verken min eller din feil det. Kjenner nakkehåra reiser seg når jeg leser om de positive møtene med investorer.

En form for fasit får vi vel til onsdag, men i samtalen jeg hadde med EDW på fredag understrekte han:

De har to konkurrenter og de har levert superior data til de begge.

Kan selvsagt være at dette overskygges av andre negative forhold som forsinkelser og kapitalbehov, men jeg opplever det som krisemaksimering å tenke at cRNA ikke fungerer og at dette går mot 0.

1 Like

Akkurat det er helt rått!! Å få det til å materialisere seg i en aksjekurs med driv og investeringer i selskapet har de ikke fått til. Samtidig sitter de beskyttet av avtaler stemt igjennom av eierene.

Jeg mener det er verdier i selskapet, men at aksjen i dag potensielt er tilnærmet verdiløs om dette fortsetter å trekke ut i tid. Om det oppklarer. Føler det er mer realistisk enn krisemaksimering.

Spennende reise har det vært uansett. Og lærerik.

På tide å slippe den katta ut av sekken, sammen med en orientering om IP “as is” og “going forward” som sikkerhet for underliggende verdier. Forhåpentligvis allerede på onsdag.

3 Likes

Høres lenge ut, men dette er nok svært optimistisk. Vil tro det er svært sjeldent at en idé blir til et godkjent produkt innenfor den tidsrammen der.

Det er vel strengt tatt heller ikke selskapets uttalte ambisjon med denne teknologien. Snarere tidlig utlisensiering til partnere som går til klinikk.

1 Like