Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Ja nå var svaret på denne mailen jeg kommenterte. De fleste vet nok at det tar mye lengre tid enn det. Selskapet har jo også satset på avtaler med big pharma tidligere med Oncos og TG, men det var vel Øystein som sa at BP ønsker mye mer data før de inngår deal enn noen år tilbake. Så da blir det drøyere tidsmessig.

1 Like

7-10 år fra idé til godkjenning er ikke lenge. Tvert imot.
Jeg skjønner likevel ikke hvorfor han trekker frem dette da det ALDRI blir aktuelt at Circio skal ta et produkt frem til godkjenning selv.

2 Likes

Det er vi to om. I beste fall er meningen å gi kontekst, men for meg fremstår det som ordsalat og et forsøk på rekalibrere tidslinjen. Da kan vi kontre med RNA-vaksine tidslinjen…

Vi er et selskap med fokus på kreft, har det blitt sagt. Det mener jeg er feil fokus. De på se på hvor produktene har best muligheter gitt klimaet. Og med det mener jeg både nytte for pasienten og for firmaet.

1 Like

Er vi heldige så ser vi snart nytt banner på Circio-tråden:

Følg Circio-eventyret i Norges mest aktive chatkanal for biotek!

1 Like

Circio and Neoregen Biotech enter collaboration for delivery of novel circular RNA therapeutics using NICT technology

1 Like

Enda en avtale som koster selskapet penger og ender opp uten noe konkret?

Sikkert hyggelig med kaffe og kaker i alle møtene som skal til for å komme frem til disse avtalene, men på tide de resulterer i mer enn de har gjort så langt!!

Utløser sikkert også bonus til ledelsen.

Nå var du vel surmaga og usaklig, uansett hva selskapet gjer er det gale??begynner å bli litt komisk.Og ja eg har fulgt med utviklinga men alikevel…

Dette blir knallbra hud&hårpleie - de er jo verdens beste de også!

Nevn en ting siste åra som har resultert i inntekter til selskapet og/eller solid og varig kursoppgang. Om alt er så fantastisk som de påstår burde det vel ikke være så komplisert å få litt bedre avtaler? Når de da allikevel presterer å utbetale bonuser til ledelsen er det noe alvorlig galt.

1 Like

The never ending story of collaborations

  • 14/3/2019 Zelluna
  • 15/3/2019 Parker
  • 8/1/2020 IOVaxis
  • 22/4/2020 Valo Therapeutics
  • 4/6/2020 Leidos
  • 29/6/2020 Oblique
  • 10/2/2021 Papyrus
  • 7/3/2022 Agenus TG
  • 11/5/2022 Agenus Melanom
  • 10/10/2023 Neoregen

Totalt USD 200.000 up front, og innimellom flere emisjoner

5 Likes

Vanskelig å bli klok på et selskap som ikke operer med engelske websider:

http://neoregenbio.com/

Er sør-koreansk og ikke lett å skjønne alt jeg fant var:

Neoregen Biotech General Information

Description

Operator of a biopharmaceutical company intended to develop neurodegenerative medicine. The company’s technology can efficiently penetrate into cells and provide fundamental treatment to the skin, enabling clients to recover from painful or aging parts of the human body through the regenerative effect from an integrated point of view in the skin, intestinal mucosa cells, and tissue regeneration.


Abstrakt “Cell-Penetrating Peptide”

image

Om noen får en hallelula-åpenbaring, gi beskjed.

Spennende samarbeid, men jeg hadde håpet å se et glimt av USD, EUR e. l. i en melding om samarbeid…

Det som skremmer meg like mye er at det snakkes om pre-klinisk arbeid, lovende dyreforsøk og at de ikke virker sikre på hvilket legemiddel de har som mål å utvikle.

Virker veldig flytende både i tid, retning og ikke minst usikkert økonomisk.

PS Skal forsøke å holde meg unna, ser jo at jeg bare bidra med dystre innlegg.

3 Likes

For ei suppe dette har blitt. Jeg er helt enig.

La oss håpe dette samarbeidet ender lidelsen for alle med androgen alopecia. Veit dette selskapet skylder meg ett eller to hårstrå.

1 Like

Hva er det med Norge - Sør Korea, nukleinsyrer, RNA-levering og hud og hår? :joy::joy::joy:

Nå har jo PCIB en genial delivery for nakent mRNA - det ble fail.

La oss håpe circVec sin levering av cRNA funker bedre

Kort vei ned til 7 blank og default. Er det dit vi skal, eller noen ønsker at vi skal ?