Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Garasje bio fra sør-Korea? Selskapets hovedkvarter er adressert med neoRIGEN CO LTD, ikke neoregen.

Kan selvsagt hende at man skriver ting forskjellig, men virker jo som dette er et lite selskap en ansatt forsker har etablert ut fra oppfinnelser gjort via universitet/sykehus. Ikke at det trenger å være så uvanlig, men tror det blir mye å forvente at det skal komme noe penger ut av akkurat dette samarbeidet.

Greier ikke crna og levere crnaet?

1 Like

Ikke mye nyttig å finne om selskapet i åpne kilder, men mener da jeg så ett eller annet sted i farten at det er finansiert av VC. Minner litt for mye om IOVaxis dette. Eneste signaturen det var mulig å huke inn før morgendagens seanse.

Er vel også vanlig å gi en liten notis rundt hvem som har finansiert selskapet på websidene.

Det skal sies at selskaper som jobber med sirkulært RNA i all hovedsak er svært unge selskaper, og jeg vil tro ofte sprunget ut av akademia.

Denne?

Det oppgis videre 16 ansatte, ikke en…

https://pitchbook.com/profiles/company/497812-60#signals

1 Like

Noe sånt ja.

Håper ingen setter pensjonssparingen sin i dette selskapet. Eneste vaksinen de har klart å få til, er vaksinen mot å tjene penger.

1 Like

… skorter ikke på negativitet her; ingen ved, hvor meget selskabet reelt skal investere i denne. Det er ganske muligt at langt størstedelen af udviklingen ligger på partnerens side.

Husk at circRNA er ny forskning, så alle selskaber og al forskning er stadigvæk relativt ungt. Det betyder naturligvis ikke, at man skal undlade samarbejder og mulige synergier.

2 Likes

Så konklusjonen er at selskapet skal være mindre verdt i dag enn i går pga denne avtalen?

Interessant konklusjon, det er ganske klart formulert fra selskapet at forventninger til en deal på cRNA med funding ikke vil skje før i 2024.

Dette er ikke det vi hadde ventet på i så måte, men det antar jeg jo at alle er enige om?

4 Likes

Nei tenker at dette er nøytralt, preklinisk, ingen opplysninger om hvem som skal finansiere, ukjent selskap. Håper neste samarbeid blir mer konkret og givende mht cash.

2 Likes

Selskabet kan jo ikke give samtlige informationer omkring et samarbejde i en enkelt melding. Samarbejdet er indgået og man informerer overordnet omkring parternes bidrag og fokus.

Jeg tipper der kommer mere information på bordet i morgen onsdag.

1 Like

er vel kunne denne aksjen som reagerer negativt på nyheter.Triste greier

Ja, det er vel ingen tvil om det.

Solgt dig ud for længe siden?

Nei, men det burde jeg åpenbart ha gjort.

Ikke et veldig kvalifiserende utsagn.
Ha alltid tvil overfor dem som hevder å sitte med den utvilsomme sannheten.

Særlig når det er lett å argumentere for motsatte konklusjon.

1 Like

Mange som endrer mening flere ganger daglig.
Selvfølgelig lovlig men ikke så tillitsvekkende …

Jeg tror mange her inne er frustrerte og oppgitte og sitter i store tap. Det kan føre til litt sarkasme og uheldige innlegg. La oss håpe ar EW og co kan overraske litt imorgen og kanskje starte en litt mer positiv trend for Circio.

2 Likes

For å sitere Lubor i dag, delt fra annen skribent:

I hope that the meeting tomorrow answers your questions and reconfirms that the” good stuff” is on its way.

Så kan man gruble seg ihjel på om “on its way” betyr bekreftelse på oppløftende ting allerede i morgen eller om man må smøre seg med tålmodighetskrem fordi “on its way” betyr sommeren 2024 og det er jo raskt til å være i biotek…

Av og til er det små forskjeller mellom politikersvar og biotek-management. De klarer å vri ting til sin fordel either way, men litt fremoverlent skal Lubor ha for å være i dette svaret, så får vi se om det passer inn med morgendagens budskap.

Vi får satse på en positiv børsmelding og matching holdt et par timer på morrakvisten, det hadde gjort seg for slitne aksjonærer :muscle::+1:

2 Likes