Enig det, men hvis jacpotten går inn i des/jan så tror jeg det er best uten den AB emi´n. Drøyer det lenger før lottokupongen slår inn så er det nok best med emi ja.
Jeg tror du har forstått det helt riktig
Og med ny runde Atlas er vi helt kjørt
De slipper Atlas. EW har sagt at han ser større muligheter i det svenske selskapet enn det børsnoterte når det gjelder emi.
Redeye+Neoregen+Presentasjon+ny Redeye+KRAS studie+mer ?, det bygger seg opp til advent et nokså klassisk løp forut for emier i gamle dager. Men det finnes det altså ikke et marked for i dag. Sies det. Ingen grunn til å anstrenge seg om den er rettet mot noen med lange penger.
Og EW var i Sverige idag
Kjørte omvisning på lab for avtalefolket han da sikkert. Så både EDW og Hansen var nyklippet denne uken
Trur nok du fort kan få rett
Ja, de var fine i sveisen begge to og hadde sånn kult 2 dagers skjegg
En gigantisk fordel med Svensk emi vil være at aksjene ikke kan fritt omsettes over børs. Sånn sett noe helt annet.
…Heller Svensk emi enn emi med Svensker…
Det har du helt rett i. En svensk emi blir mot langsiktige investorer som ser potensialet i cRNA.
Radforsk har nylig kjøpt aksjer i selskapet (hadde ingen fra før).
Det er jo ikke riktig. Radforsk har alltid vært med.
Tror det var ifbm endringen/spleisen.
Det er mulig at det var spleisen. De står med det antallet aksjer som de skal ha kjøpt forrige uke.
Vi driver da tross alt ikke med hest-og-kjerre-teknologi som noen sa om et annet norsk bioselskap med vesentlig høyere MCAP
Men jo, sikkert utfordrende. Det eneste vi vet er at (iflg LG) det er/har vært løpende dialog med ulike investormiljø under NDA i løpet av året. 1,8% av alle investeringer innen cRNA feltet de siste årene sikrer videre drift i +2-3 år dersom vi fortsatt skal drive med preklinisk forskning.
IND fra IOVaxis kan være en flaskehals/bekreftelse som snur sentimentet. Antar at vi nærmer oss en avklaring - “i løpet av de neste ukene” har vel strengt tatt passert. Så hva blir det til ? Søknad eller ei ?
Har lagt merke til dette flere ganger denne uka. Syltynn ordrebok både opp og ned ?
Eller er det pga alt for stor spread at dette skjer når noen møter ask ?
Nå en ny en
Og enda en
Fikk hørt på callen, Hansen sier at de vil levere kritiske read outs på i alle to av tre felter før nyttår.
Det får man vel kalle håndfast i det minste.
Det er derfor jeg har skrevet “når”
Og IP som ikke kommer på plass for å tette bunnpluggen. Status her ble vel ikke bekreftet på presentasjonen etter det jeg fikk med meg. Ved utgangen av august så var det kun 2 søknader som var sent. Guiding i mars var 3-4 innen utløpet av 1H-2023. Riktignok med forbehold.