Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

De prÞver vel febrilsk Ä fÄ inn noen kjÞpere sÄ Atlas kan selge og T-gjengen beholde lÞnnen noen kvartaler til


Tipper det bare er en av kriteriene for Ă„ fĂ„ utbetalt bonus. X antall “Company updates” ilĂžpet av Ă„ret.

Kunne like gjerne brukt pengene et sÄnt opplegg koster til Ä kjÞpe tilbake aksjer i markedet. Hadde hatt en stÞrre effekt pÄ kursen det.

1 Like

De tre skribentenne som elsker sarkasme og mest sannsynlig ikke har aksjer er ihvertfall fĂžrst ute med kommentarer her inne. Bra jobba gutter.

Jeg synes det var en bra presentasjon og liker den nye startegien det er lagt opp til. Vi mÄ vente med tÄlmodighet pÄ mer Invivo data om noen mÄneder. Ikke sÄ veldig lenge til det.

8 Likes

Jeg har dessverre enda noen aksjer her, men kurtasjen for Ä selge dem vil ta mesteparten - sÄ jeg uttaler meg som aksjonÊr.

Har du funnet presentasjonen pÄ nett eller er dette en screenshot fra webcasten. Jeg finner ikke noen ny presentasjon pÄ nett :man_shrugging:

1 Like

Ikke fÄtt sett den selv ennÄ, men ble det konkretisert noe rundt det som er blitt gjenfortalt fra SMS og samtaler med EDW med tanke pÄ at noen beviser / fakta for cRNA har de fÄtt, andre ting krever mer forskning? Er de utsatt pÄ IP og proof of concept?

Er det hold i det EDW skrev til en aksjonÊr at innen noen uker / mÄneder har de en datapakke de kan gÄ ut med Ä hente funding pÄ?

Verifiserte de noe nytt i dag i forhold til styrken pÄ deres teknologi versus konkurrentene i cRNA og ikke minst mRNA?

1 Like

Jeg har aksjer og tap nok til Ä rettferdiggjÞre misnÞyen jeg har med ledelsens hÄndtering av driften av selskapet.

2 Likes

Jeg har ikke nok kompetanse til Ä gÄ inn pÄ det tekniske her, men det mest interessante idag var vel den nye strategien ved Ä nedprioritere kreft og satse mer pÄ sykdom/vaksiner. De innrÞmmer forsinkelser i forhold til guiding, men sier det samme at dette er vanskelig forsÞk som ikke er utfÞrt av andre fÞr og det kan komme overraskelser underveis (bÄde positive og negative). De vil ha mer Invivo data og en datapakke som de mener de kan gjÞre stÞrre avtaler pÄ mot investorer i slutten av dette Äret og begynnelsen av neste. Jeg tror personlig finansieringen av av Circio AB kan komme tidligere.

4 Likes

Har heller ikke hatt anledning til Ä fÞlge webcast, sÄ fÄr lete etter noen halmstrÄ basert pÄ det som er delt her sÄ langt i dag. F.eks dette.

1 Like

MagefÞlelsesbasert vurdering eller noe spesielt de gav uttrykk for som fÄr deg til Ä tenke det?

(Skal se presentasjonen selv, men har du et svar nÄ er det interessant Ä lese begrunnelsen :smiley: )

1 Like

Screenshot fra presentasjonen, tok bare et par.

2 Likes

Det er vel en kombinasjon av magefÞlelse og noen samtaler med EW. En emisjon/finansiering i Circio AB har vel litt lavere terskel enn Ä overbevise ekspertinvestorer til Ä gÄ inn i hele selskapet. EW har vel ogsÄ sagt pÄ noen av presentasjonene at finansiering av AB er noe de jobber med som et av flere alternativer.

1 Like

Det er gjort en avtale med Axel Wesselhoeft ex oRNA. Dette er bekreftet pÄ samme mÄte som alle andre smÄ drypp som er meddelt til andre forumdeltakere her pÄ TI. Ubegripelig for min del hvorfor dette ikke ble nevnt i dag, eller meddelt pÄ annen offisiell mÄte ? Tror mange kanskje ville ha tillagt den nyheten vesentlig hÞyere verdi enn avtalen som ble annonsert i gÄr. Det er jo tross alt oRNA, Laronde, og alle andre med full-pupp-finansiering i dette spacet som man konstant drar frem for Ä underbygge eget potensiale, og nÄr man endelig har noe hÄndgripelig Ä vise til sÄ holder man kjeft. Gir ingen mening for min del.

2 Likes

Kommer et nytt Science Advisory Board nÄ som fokuset er endret, blir nok mer snakket om nÄr alle deltagere til dette er klart.
Men helt klart, gode nyheter :+1:

3 Likes

Mulig jeg har misforstÄtt, men det er grunn til Ä tro at han allerede jobber som konsulent. I sÄ fall sÄ burde en eller annen spinndoktor klare Ä skvise mer ut av sitronen.

1 Like

E.W bekreftet jo det???

2 Likes

Pr epost til meg ja, men ikke pÄ noe annet vis dersom det ikke ble nevnt i dag ?

1 Like

Ble nevnt, blir ogsÄ en deltager i SAB etterhvert.

3 Likes

Det ble bekreftet idag i spÞrsmÄlsrunden.

3 Likes

Han er pt konsulent og skal inn i nytt SAB. De tiltrekker seg bra folk, det er helt sikkert.

Fokuset videre er veldig bra. Legger kreft pÄ is og kjÞrer fullt hvor vitenskapen leder. Og, nei, det er ikke som ei blind hÞne.

At de ikke lykkes helt med 1.0 versjonen er helt ok. Hansen virker mer overbevist om kommende resultater. Allikevel har dette gitt nĂždvendig informasjon for justeringer for videreutvikling

Det var mye mer informasjon i dag enn tidligere. Viktigst er at IP er plassert riktig. SÄ funksjonen og evnen til proteinoroduksjon. Plattform funksjonaliteten er pÄ plass og bekreftes.

I sum. Veldig bra jobba og stadige nÊrmere noe som er brukbart i avtaler som gir finansiering. Jeg tror ogsÄ de sitter pÄ mer informasjon enn vi fÄr presentert i dag.

MÄ bare legge til
 Hansen sier at proteinpoduksjonen er sÄ langvarig og bra at de hadde utfordringer med Ä mÄle endepunktet. Og at dosereduksjon, som har vÊrt en kjempeutfordring ved annen genterapi er Ä forvente. Vi mÄ bare hÄpe tiden er pÄ vÄr side for biologisk sett er dette veldig bra

5 Likes