Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Boble: Er det udelt positivt med sÄ sykt lang halveringstid? Jeg vil tro at det kommer helt an pÄ bruksomrÄdet? For kreft sÄ er det jo gull, men hva med andre omrÄder? Er det slik at man noen ganger Þnsker Ä trigge en respons, og at kroppen selv gjÞr resten av jobben, og ikke at det blir produsert sirkulÊrt RNA i mange dager?

For Þvrig utrolig spennende saker de holder pÄ med nÄ, men deler av dette spacet er krevende, se pÄ Combigene som sliter med Ä komme videre, selv med Spark deal i lomma og god backing.

2 Likes

Slik jeg tenkte pÄ det, sÄ kan man nÞye seg med svÊrt smÄ mengder cRNA, dersom det er sÄ effektivt. Det er mulig dette Äpner for andre mÄter Ä tilfÞre det i kroppen ogsÄ, at man ikke trenger at en sykepleier stikker en stÞrre sprÞytespiss i huden.

Her er noen alternativer for levering i huden for ulike typer RNA:

Til orientering sÄ har Nykode/Vaccibody har brukt PharmaJet (om jeg husker navnet riktig) til levering av sin DNA plasmid siden 2015/16. SÄ det er sikkert et alternativ for andre ogsÄ.

Kort artikkkel, ikke noe sĂŠrlig nytt egentlig :slight_smile:

3 Likes

om ikke selskapet og teknologien var vanskelig nok Ä forstÄ og sÄ ble det jammen ikke mye lettere etter i gÄr. Sette seg inn i denne materien og prÞve forstÄ hva de skal fÄ til er ikke lett for hver og en og kanskje umulig for nye aksjonÊrer. Tror de fleste faller av her og derfor noe laber interesse pÄ kjÞpssiden. Burde vÊrt aktuelt med Circio pÄ Radium nÄ for Ä prÞve forklare litt veien videre.

2 Likes

Ja, lenge siden de har vĂŠrt hos Radium. Det har ikke blitt kommunisert noe?

2 Likes

Du har et veldig godt poeng her. Godt illustrert av kommentaren om nothing-burger (ikke ta det ille opp, bare godt ment). Dette har ogsÄ vÊrt problematisk i mÞte med investorer.

Det blir vanskelig Ä kommunisere pÄ riktig nivÄ. NÄr de sier det enkelt, vi er helt unikt plassert og har et enormt potensiale i flere felt, sÄ blir det mÞtt med spÞrsmÄl om hvordan det har seg. NÄr de utdyper det er det ikke lett Ä forstÄ om det faktisk er tilfelle.

OgsÄ blir det litt flÄsete Ä si at dette har potensiale som savner sidestykke, sÄ kanskje stÞrre enn CPIs. Selskapet er verd 6.5 mill dollars.

En av grunnleggerne til oRNA er med og det er vel ikke fordi dette ikke ser ut til Ä ha noe verdi overhodet? Han forstÄr vel mer enn oss her kombinerert.

10 Likes

Mitt stalltips er at Rafaella Squilloni (ogsÄ ex oRNA) er en med pÄ et eller annet vis nÄr det gjelder kapitalisering av Circio AB.

QA-sesjonen med 3 spĂžrsmĂ„l sier mye. Hvorav samtlige sannsynligvis er fra retail. Åpenbart interesse i akademia (Neoregen, Alex W og Washington Uni), men ellers sĂ„ er det omtrent ingen synlig interesse. Ikke var det plass i Nature artikkelen i forrige uke heller til tross for kontakt med T.Hansen forut for publisering. Forklaringen var fokus pĂ„ syntetisk circRNA, men den synes en smule tynn. Virker som vi trenger en deal, om enn aldri sĂ„ liten, fĂžr det kommer noe buzz.

1 Like

Ja, det tekniske er veldig komplisert. Det som er litt rart er at ikke noen “ekspert investorer” har tatt risikoen og satset litt lotto med mulighet for en eventyrlig gevinst. Dette kan de gjĂžre ved Ă„ gĂ„ inn i Circio AB nĂ„ og ta et stĂžrre eierskap til en “liten sum”. Det er jo bare oss “vanlige” aksjonĂŠrer som spiller lotto :grinning: Slik jeg forstĂ„r EW sĂ„ kan de/vi ha skutt gullfuglen og er vi heldige sĂ„ kan vi fĂ„ disse resultatene fra In Vivo forsĂžkene innen kanskje 2-3 mĂ„neder. Da er det for sent Ă„ betale en “liten sum” for halve Circio AB. La oss hĂ„pe de treffer og vi som holder ut fĂ„r betalt.

Og hvis de treffer sÄ er det faktisk en fordel for oss at ingen kommer inn i Circio AB nÄ og stjeler en stor andel av oppsiden. Vi har nok med Atlas.

5 Likes

Det er helt sikkert. HÄper vi fÄr litt igjen for innsatsen de siste to Ära da. Alt fÞr det har blitt nulla for min del. Vi kjemper mot klokka og den sitter pÄ hÄndleddet til Atlas!!

4 Likes

Skal ikke veldig mye til for en 2-3-4-5x fra disse nivÄene


bilde

5 Likes

For mange bruksmÄter et svÊrt positivt paradoks, denne varigheten, selvf.

1 Like

Hadde ikke gjort noe,om den hadde gĂ„tt til 100kr​:slightly_smiling_face:,men da er vi vell bare i drĂžmmeland.:slightly_smiling_face:

nÄr (hvis) det fÞrst skjer noe som faktisk er litt mer hÄndfaste positive nyheter sÄ er det ikke umulig

1 Like

HÄper det. 100 kr ville sÄ vidt fÄtt meg i pluss. 150.000 kr derimot

1 Like

sitter i samme bÄt jeg Ä,men med 100kr,sÄ er jeg godt i pluss,fÄr hÄpe dem klarer Ä komme med litt positive ting,sÄ vi kan se den i grÞnt flere dager pÄrad.

Noen med tilgang?

1 Like

40 sider 
 rapport 23.10.02
Ikke den fra idag som jeg ikke har tilgang til.

1 Like

Whats cooking
?