Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Satt i perspektiv med hva et annet norsk biotek-selskap melder, så gnis det inn ja :grinning:

Tror dette er fornuftig Ruben. Kutt kostnader, skjerp fokus og bygg opp på nytt. Feilen er vel at dette skjer et par år for sent, at det har vært brukt for mye penger, men det er ikke nødvendigvis for sent.

2 Likes

Er jo ikke uenig i det. Dette i likhet med andre små drypp er jo allerede meldt i uformell sammenheng med andre her på TI. Kanskje ikke det om nedleggelse av Finland. Men var det nødvendig å slippe denne akkurat i dag i kjølvannet av Ultimo ? Kunne vel ventet noen dager med dette.

Dette er jo også en slags formell bekreftelse om at omtrent alle samarbeidsavtaler meldt siden 2019 også er døde spor.

1 Like

Eg leser med dette at det neppe blir noko meir transjer fra Atlas

2 Likes

Atlas må jo være litt lei seg i dag, CRNA har jo ikke lenger den diversifiserte pipelinen de skulle finansiere….

(Klipp fra presentasjon 16.2.23
Bare et spill for dem, men åpenbart bare store ord for å pakke inn en råtten deal.

Second that! Det er bare å glede seg over Norsk bio i dag.

Det er på høy tid med disse grepene. At det har tatt så lang tid er uforståelig. Ennå en god nyhet. Nå må bareTeam Hansen levere, så er det muligheter.

1 Like

Merkelig konklusjon. Kassa er sannsynligvis tom ved utgangen av året, og kommers guidet tidligst en gang i løpet av 2024. Er det IOVaxis som plutselig skal redde stumpene etter 4 år?

1 Like

Flere enn meg som ikke har fått denne meldingen tilsendt pr mail som en selskapsnyhet?

1 Like

Her går det bare en vei :point_down: har nå tatt tapet og solgt meg ut. Har ingen mer tro på selskapet. Har mer tro på laks :ok_hand:

Forståelig. Har sett flere tegn på kapitulasjon de siste dagene. Når vi 7 blank og default på lånet, så gjør vi muligens det uten at Atlas må selge så mye unna underveis.

Med forbehold om at det ikke kom nye vilkår i den nye avtalen som har gått meg hus forbi, så er det fortsatt et krav om at MCAP skal være større enn MNOK 50 før nye transjer kan hentes ut (viii)

(Dette har jeg grublet en del over i sene nattestunder må jeg innrømme. Vilkåret har jo omtrent ingen nedside for Management. For i verst tenkelig fall, what happens next ?)

mener vi småsparere burde bombardert ledelsen,med meld og forlanga en orntelig forklaring av dem,føler dem bare hauser og ikke leverer noe.

er aksjen stoppet for handel?

ser ut som det, noe rart med ordre boka hvertfall

Merkelige greier

Sitter ikke med boka åpen i dag, men har lagt merke til at vi går i “auksjon” så snart kjøper møter selger på stor spread.

Er ikkje tilfelle nå

bud på heile firmaet eller konkurs?:slight_smile:

Det var bare en automatisk handelspause tidligere pga. høy volatilitet, men handelen er i gang som normalt igjen nå.

Men jeg undrer hvem som kan ha presset på for å stenge avdelingen i Finland, redusere lønnsnivået til ledelsen og i tillegg frigjort plasser i styret uten at noen vara tiltrer? Ser jo ut som noe en ekstern part lett kunne ha krevd som vilkår til en avtale av noe.

1 Like

Det kan vel kanskje være så enkelt at ledelsen mener de snart er i mål med det de holder på med, dvs de vil kunne presentere fantastiske resultater og at ved å ta disse grepene så trenger de ikke hente mer penger fra Atlas eller noen andre før de er i mål og da vil selskapet bli ettertraktet og verdien skyte opp?

1 Like