Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Ny/u-annonsert studie på gang??
Med oppstart nå i oktober ?..:star_struck:



https://clinicaltrials.gov/study/NCT06015724?spons=Targovax&rank=9

12 Likes

Ble jo egentlig varslet som “coming studie” for mer enn ett år siden. Sånn +/-. Sponsor.

1 Like

Noen som kjenner eimen av en liten svensk emi ?

Tilbake i sep. 2022 - venter en melding snart nå da ?


1 Like

Det ligger noe uforløst over Circio

1 Like

Kan dette ha noe med patentstriden å gjøre (altså året som har gått før annonsering) ? Kan Genmab/Janssen/BMS være motpart ?

image

1 Like

Satt og tenkte det samme og begynte å sjekke tidslinjer,ken veit!!

1 Like

Adjuvanten fra Agenus er med, men Agenus oppgis ikke som sponsor.

3 Likes

Det er en svak dunst her. Den er helt ukjent for meg. Det kombinert med cRNA 2.0 in vivo data. Svensk emi og russiske prosenter. Gjerne det

Jeg vil ikke ha svensk emi jeg :grinning:

1 Like

En rettet emi som eliminerer Atlas og behovet for MNOK 50 i 1H-2024 bør da være flotte saker det. Det guides jo at vi skal smøre oss med tålmodighet når det gjelder cRNA.

4 Likes

En rettet emisjon nå?

I flg selskapet er det klink umulig å reise kapital fra hverken daværende (2022), nåværende eller nye investorer.

Ja, en svensk emi hvor AB blir finansiert et par år og hvor burnrate i ASA bli helt minimal er jo greit det. Hvis vi i tillegg får Iovaxis penger så er muligheten der for å bli kvitt Atlas. Uten Iovaxis vet jeg ikke helt om vi kvitt de så lett.

1 Like

Det stemmer ikke. De har sagt det om ASA, ikke AB.

Ytterligere MNOK 50 fra Atlas i 2024 før kommersiell avtale tror jeg ingen har godt av.

1 Like

Det har du nok helt rett i. Jeg leste for raskt her. :slight_smile:

Men at det skal være letter for AB å hente penger enn ASA er litt vanskelig å forstå. Den eneste forskjellen er at man «slipper» TG og Oncos

1 Like

Enig det, men hvis jacpotten går inn i des/jan så tror jeg det er best uten den AB emi´n. Drøyer det lenger før lottokupongen slår inn så er det nok best med emi ja.

1 Like

Jeg tror du har forstått det helt riktig

Og med ny runde Atlas er vi helt kjørt

1 Like

De slipper Atlas. EW har sagt at han ser større muligheter i det svenske selskapet enn det børsnoterte når det gjelder emi.

Redeye+Neoregen+Presentasjon+ny Redeye+KRAS studie+mer ?, det bygger seg opp til advent :grinning:et nokså klassisk løp forut for emier i gamle dager. Men det finnes det altså ikke et marked for i dag. Sies det. Ingen grunn til å anstrenge seg om den er rettet mot noen med lange penger.

1 Like