Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Et voldsomt avvik mellom selskapets egen benchmarking og mottakelsen/vurderingen i markedet.

2 Likes

Ledelsen har naturligvis ingen tillit i markedet etter de siste års hendelser.

2 Likes

Snart priset til null om dette fortsetter. Blir det bonus av det også ? Nå vet jeg snart ikke hvem det er mest synd på; aksjonærene eller management.

Trist som faen

Det eneste vi mangler nå som en skikkelig god førjulspresang er en kriseemisjon på MNOK 50 ut 1H-2024 og rabatt på 80-90%. Med en dødelig warranty som vedheng. Omtrent bare galgenhumoren igjen her nå.

Ikke mye verdi i konkurs boet🤣

Trodde d var vanlig å avtre som sjef,når man gjør en dårlig jobb,burde ikke Erik ta hatten sin å gå.?

Ja, mon tro det. Forutsatt at det har vært fremdrift på IP-søknader det siste kvartalet, så skal det ikke forundre meg om boet er betydelig mer verdt enn dagens MCAP.

Kaller vel inn til en ny company update

Kanskje nødvendig det nå pga MCAP knyttet til vilkåret i avtalen med Atlas, selv om det kanskje ikke er av betydning før man evt må hente mer enn det som ligger i de siste 3 X 7. Jeg er ikke sikker, men jeg antar at disse allerede er avklart med Atlas. Dog mulig at de siste MNOK 7 i desember henger i en tynn tråd dersom MCAP er under MNOK 50 pr 9-10/11.

1 Like

Atlas tømmer seg, koste hva det vil, viser så til avtalen og knyter igjen pengesekken. Den tanken har hvertfall slått meg.

Hva nå? Hvor står EDW med lua? Banker han på hos oss aksjonærer? Er det et kostyme man kan få tak i til Halloween??

1 Like

Kaffegruten ligner litt for mye på noen konspiratoriske tanker som har flydd forbi ja. Og enda verre; hvem spiller på samme lag ?

1 Like

Som en skjebnens ironi så hadde det jo vært litt artig om playbook’en ble slik:

  1. Atlas selger seg helt ut
  2. Atlas terminerer avtalen
  3. In vivo data på de tre områdene legges fram
  4. Circio AB blir finansiert opp med andre investorer

Da kan CRNA-kursen går 3-5x på noen dager, men det er vel for mye å drømme om.

3 Likes

Glemte du denne ?

1 Like

Mitt håp er at Atlas tenker at det erfor høy risk for dem å bli sittende med en stor eierandel i et lite biotek og heller ville komme seg ut av avtalen

2 Likes

Om man kobler sammen call option+kursutvikling+InVivo X3 så ligner det jo på en slags plan (muligens med skyhøy risiko); størst mulig eierandel i et lite biotek med validerte data og høy oppside. Blir uansett interessant å følge med på dagens/morgendagens liste. Hvem kjøpte ? Uten forkleinelse til Høse, så ser jeg helst noen andre nye navn/overraskelser på lista.

1 Like

Kanskje kan veien videre bli:

  1. Atlas/Circio terminerer låneavtalen.
  2. Ciciro nyemisjon 50 mNOK til kr x.- aksje til nye og eksisterende eiere. Helst fortrinnsrettet.
  3. Atlas kan bruke retten om en siste tranche, opptil 30mNOK til x,- aksje minus rabatt
  4. Da får Circio 50-80 mNOK friske penger inn
  5. Burn rate må komme vesentlig ned, under 10mNOK, helst ned mot 5mNOK per Q
  6. Det blir et siste utsalg fra Atlas som sikkert blir krevende, men da blir vi til slutt kvitt dødsspirallånet.

Selskapet får 1,5-2 år med ro til FoU og å produsere resultater og avtaler, før finansiering igjen topper agendaen.

EDIT: Forutsetning: Opsjonsavtalen til MAN/BOD må endres slik at de har felles incentiver for suksess som aksjonærene. Ellers blir jeg ikke med på emisjonen.

2 Likes

Kan Atlas terminere avtalen og likevel ha krav på få nye aksjer gjennom konvertibel etter termineringen?

(Beklager at jeg er for lat til å lete det opp selv, men det høres ikke riktig ut :man_shrugging:)

Circio Holding ASA (OSE: CRNA) today announces

that an abstract describing its circular RNA technology has been accepted for

poster presentation at the 30th i European Society for Gene and Cell Therapy in

Brussels, Belgium.

The poster is scheduled for presentation 25-26 October 2023 and will be

available on Circio’s website (circVec platform – Circio)

after the presentation.

Poster circVec, a versatile circular RNA vector cassette for enhanced and

title: durable intra-cellular protein expression

Date and Wednesday 25 October 2023, 17:00- 18:16 CEST and Thursday 26

Kan det dukke opp noe postivt her da?

3 Likes

Ingenting er sikkert, men vil tro at det er større sannsynlighet at det er positive «brand new data” enn negative når det søkes om LBA (?).

Noen som vet eller har en mening om det ?

Uansett resultat så skal dette børsmeldes før kl 17 i mårra.