Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Sa vel i dag eller innen utløpet av uka. Men skitt au. Blir jo helt nummen av å se på ordrebildet om dagen.

Tror vel Atlas legger sine +200K på bordet lenge før vi kommer så langt :grinning:

Nå må Atlas våkne, kjøpere på over kr 7

Ikke mye å gripe fatt i, men noen leser vel slikt (Redeye) hos broderfolket.

6 Likes

Atter en gang om deals og kapitalmarkedet. Snappet opp fra Ultimovacs småprat delt av @Savepig

Kanskje det mest relevante avnittet for CRNA

7 Likes

Fra presentasjonen 11. oktober om circVac milestones:

image

Ble det sagt noe mer om dette punktet om “COVID spike” i webcasten ? Skjønner ikke helt hva det innebærer, og om dette ligger i avtalen som er gjort med Washington University. Noen som husker eller vet ?

@Bob_le_Plast du kan kanskje si noe om det ?

1 Like

Beklager, jeg husker ikke hva dette innebar… Vil tippe det er et PoC siden det vil bli mye lettere å sammenligne egne data mot det eks Moderna har presentert for sine vaksiner.

ok, så dette blir i realiteten den første reelle H2H mot mRNA og som forhåpentligvis kan være av det mer overbevisende slaget ?

Tja, kan fort bli det. På den annen side så er det ikke nok å bare vise at man får uttrykt proteinet kodet i cRNA, men også hvilken antistoff-respons det uttrykte proteinet gir sammenlignet med eks mRNA - vaksiner.

Men igjen, jeg har ikke sjekket ut noe nærmere så jeg regner som et minimum at man får data som samenligner cRNA med mRNA for Spike.

Nå er jeg nesten fristet til å selge noen aksjer på 3,5 bare for å se hva som skjer da. Mulig det ligger mye skjult på 5,80 men jeg er jaggu ikke sikker på det.

Ser ut som Høse dukket opp igjen :heart_eyes:

Take part in this deep-dive focus day and hear from the leading minds as they take us through valuable clinical design data, manufacturing considerations and best practices

Leading minds ja. Ikke selvvalgte adjektiv denne gangen :wink:

Hei.hva synes folk om erik Digman wiklund sin jobb? har han gjort noe bra? Bør han få fortsette?bør man sende klage til styret alle man?

1 Like

Han har sålangt ikke vist at han er verdt sin lønn, det skal pinadø være sikkert!

Edit:
Før dere gir meg klovneemojis etc: hva med å skrive hvorfor han ikke bare er å har vært en kostnad for oss aksjonærer?

4 Likes

Han står ovenfor den store svenneprøven etter det strategiske valget som han har fått mandat av BOD+aksjonærer til å realisere. Nå er det make or break i løpet av de neste 2-4 månedene.

At selskapet har noen lengre runway med et snev av realisme enn det har jeg svært vanskelig for å tro. I så fall så skjer det etter at mine sluttsedler har gått i oppløsning, og i et helt annet regime enn i dag.

2 Likes

Milestone COVID Spike circVac

• The experiment you refer to is a replication deficient Adenovirus vaccine vector expressing Spike protein from circRNA (circVec 1.0) compared to mRNA. At the moment we are analyzing the results from the experiment.

• We are currently focusing on generating CircVec 2.0 Spike constructs which will be tested as a next step. The CircVec 2.0 generation is a big step up from the 1.0 generation. Based on the data generated, the vaccine construct will then be further optimized. Once we have a lead design, we will test it vs. a commercial mRNA vaccine. We expect that such a construct will i) have enhanced immunogenicity and ii) drive stronger cellular immune responses (mRNA vaccines mainly drive a humoral antibody response) – with the aim of establishing a single-dose vaccine format for infectious disease.

Edit: Litt usikker på om det siste punktet er et lite varsel om at resultatet som til slutt deles kommer senere enn først antatt (cirvec 2.0).

5 Likes

Vet noen hvor mye gjeld circio har til Atlas som enda ikke er konvertert til aksjer?

MNOK 40 etter mine beregninger pr 1/11 når del 2 av transje 2 utbetales. Gjeld til långivere (Atlas+Business Finland) ut gjør dermed MNOK 90-100 pr samme dato.

Takk for svar! Hvor mye er del 2 på. Så da har selskapet 25 mnok + det på bok?

Tror du kan vri på det og anta at kassa er tom sånn sirka (senest) medio Q1-2024 om det ikke drypper mer inn etter 1/12 med de siste MNOK 7 fra Atlas i transje 2.