Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Ordrebildet for et par timer siden tilsa at hvis noen hadde «pustet» på aksjen, så hadde den føket opp til 9kr.
Alt er ikke doom & gloom.

2 Likes

… hvad fanden sker der?

1 Like

fantastisk omsetning

Det finns da penger. Ingen grunn til bekymring :cold_face:pengebingen er bare på feil side av Atlanterhavet.

Delvis finansiert av Orbimed

1 Like

Nykode henter. Klart det er kroner der ute! Hva det har blitt surra med her de siste to årene på tomgang begynner jeg å lure på.

10% i bonus til enhver tid. Også truer EDB defacto med at det er for å holde på kompetanse. Tidenes lureri å kjøre aksjonærene i grøften på det som kan vise seg å være oppløpssiden.

Lubor Gaal må virkelig på jobb nå.

Ellers tror jeg ikke det kommer noe mer enn det som ligger fra tidligere presentasjon ifbm conferences. Men det er krutt. Satser på invivo som er dynamitt, helst i går.

1 Like

Noe nytt bør det være ….

*A late-breaking abstract submission is not an extension to the regular submission, but this abstract should contain new information with results that were not yet known\fully available on the regular abstract submission deadline.

Litt usikker når det gjelder denne posteren. Er det et LBA Circio skal presentere eller ikke ? Søknadsfristen for LBA var “end august”, og det står ingenting i guidelines når det gjelder evt presentasjon av nyere data. At det er et LBA styrkes kanskje mest av annonseringen som kom nokså sent. Svarfrist fra ESGCT var visstnok medio september.

1 Like

Ser ingen plass at dette er LBA

1 Like

Presentasjonen kommer nok under “poster session” som er på onsdag og torsdag , men hva er grunnen til å presentere det samme både 25/26? :thinking:

kommer det noe nytt så kommer det ikke ut før klokken 8 den aktuelle dagen.




2 Likes

Altså mulig at det både er en muntlig presentasjon med nyere data og QA ? Har sent epost for å få bekreftet om det er LBA eller ikke.

2 Likes

Har ellers fått bekreftet:

  • Two (patents) have been filed and a third one is at drafting stage, one more to be drafted during Q4 or early Q1. We have developed a filing strategy with ZSP, but timing and order of filings depend on the strength and timing of experimental results

Med den korte runway`n som det er mulig å anskueliggjøre med funding fra Atlas så skulle jeg gjerne sett at bunnpluggen kommer litt kjappere på plass.

  • We will inform the market (IND application) as soon we get confirmation from Iovaxis which we expect in the near future

Ellers så har jeg endelig forstått at MCAP som kryper under MNOK 50 ikke vil være et issue før det evt blir nødvendig å hente ut en tredje transje fra Atlas. Transje 2 ble formelt meldt til Atlas 24. august, med forbehold om godkjenning av endrede vilkår i EOGF før utbetaling av del 2 og 3 i november og desember. Default ift MCAP er dermed ikke et issue for disse utbetalingene.

Spørsmålet er vel om transje 3 noen gang kan bli en realitet. Uavhengig av gode eller dårlige resultat fra 3 X In Vivo. I så fall så må begge parter være rimelig trygg på at ny finansiering kun mangler en signatur eller to.

5 Likes

Hvem nappede de 100.000 aktier forleden?

1 Like

Svaret kommer på neste liste. I kveld eller i morgen (GSI-kontoen (Invus) har økt med noen små smuler etter spleisen. Vi kan jo krysse fingrene)

2 Likes

Blir meget overasket viss det er andre en Høse som kjøpte den posten,var det Invus tar eg ett glass bobler

Som antatt

1 Like

Høse 100K og GSI 12K
Edit: GSI er en nominee-konto, så vi kan ikke vite med sikkerhet hvem som kjøper. Invus eller andre som har startet med mindre kjøp.

4 Likes

Rekner ikkje med Invus kjøper nokre 1000 i gangen,sikkert andre

Sannsynligvis ikke. All ære til Høse som “gønner” på, men likevel skuffende at det ikke var andre som tok imot.

2 Likes

Høse som prøver å lokke ut Atlas på 6 blank :grinning:

Akk ja. Selv ikke MCAP under 50 blank vekker interesse for innsidekjøp. Mulig det ikke kan handles akkurat nå, men det finnes faktisk ingen andre unnskyldninger å gripe fatt i. Lønnskutt eller ikke.

En annen ting. Kan Høse og Atlas (respektive meglere) ha avtale om hvor Høse står klar til å plukke opp ? Vi har allerede to konkrete tilfeller hvor Høse har fått plukket opp mye på dump fra Atlas. Og den første var i tillegg et brudd på låneavtalen. Eg berre spyr ?

1 Like

den siste transjen på 30 mill nok, er det noe som må skje før avtale termineres?