Jeg har tenkt på et grusomt regnestykke, og det er hvor mange aksjer som må trykkes og fores til markedet for at selskapet skal bli kvitt gjelden og Atlas få inn pengene sine.
Selskapet hadde mao aldri vært derdt 40 mill uten Atlas og Finland gjeld hengende over oss med fare for innløsing når vi går tom for penger
Til tross for at nye IP-søknader lagger, så er jeg faktisk litt i tvil. Ser ikke bort fra at underliggende verdier i selskapet ved en evt oppløsning/salg av assets tilfører selskapets aksjonærer mer verdi enn dagens MCAP. Det sier i så fall mye om så mangt. Les en rekke beslutninger og valg som er tatt uten særlig hensyn eller forankring til aksjonærenes interesser.
Synes vi har fortjent en god nyhet,og at kursen går noen 100% opp,er jo ikke mye å skryte av dette selskapet fortiden😞
Det er ganske klart at det eneste som kan få kursen opp er svært gode nyheter og/eller in-side kjøp,
problemet er at ledelsen:ghost: anser usikkerheten for høy til slike kjøp og svært gode nyheter vil jo umiddelbart bli etterfulgt av nye Atlas trancher/aksjer
Min posisjon i en gang Trvx er fullstendig utradert og min posisjon i Crna har en smått håpløs ferd foran seg til å kun komme i 0 eller breakeven , her blir det sannsynligvis tap med 7 siffer , men alle tap må man være forberedt å ta uten annet utfall enn g r u f f
ja selskapet er dessverre uinvesterbart slik det er nå med atlas sin klamme hånd over CRNA. Ingen som vil ta eller røre i dette før atlas er ute av bildet.
Mye kan skje før året er omme tenker vi som har troen på selskapet.
Det er vel nettopp nå man skal kjøpe … ikke sant ?
Da tror jeg jaggu at EDW/LG klinte til med kjøp av 77 aksjer i sluttauksjonen.
God Helg.
Vi burde ha en sånn poll/avstemming. Hvor mange stemmer har vi sånn sirka i CRNA her på TI ? Tenker EOGF om noen gidder å anstrenge seg.
Det uttrykkes mye mistillit, frustrasjon og kritikk om hvordan selskapet har utviklet seg over tid, beslutningene som er tatt underveis, finansiering, og avtaler og innretninger som er satt opp til fordel for ledelsen, og fraværet av kommersielle avtaler med økonomisk oppside.
Det er greit å være tøffe i trynet, men har vi nok slagkraft her på TI til å sette frem krav om ekstraordinær generalforsamling i nødens stund når den kommer ?
En tjuedel tilsvarer 358.188 aksjer etter spleisen som er gjennomført. Så kom igjen, hvor mange stemmer kan vi skrape sammen her på TI ? Jeg vet ikke, men jeg er nokså sikker på at en del av oss er notert på topp 20-50.
- Jeg eier mindre enn 2.500 aksjer
- Jeg eier mellom 2.500 - 5.000 aksjer
- Jeg eier mellom 5.000 - 10.000 aksjer
- Jeg eier mellom 10.000 - 15.000 aksjer
- Jeg eier mellom 15.000 - 20.000 aksjer
- Jeg eier mellom 20.000 - 25.000 aksjer
- Jeg eier mellom 25.000 - 30.000 aksjer
- Jeg eier mellom 30.000 - 50.000 aksjer
- Jeg eier mer enn 50.000 aksjer
0 stemmegivere
Denne presentasjonen er vel slags oppfølger av presentasjonen fra AACR i april/mai i år. Dersom klinikk 2025 fortsatt er et utalt mål, og når selskapet samtidig har signalisert 2 andre områder som fokus, så bør det vel snart annonseres et samarbeid av et eller annet slag ?
CRNA derimot. Nada. Gjør litt vondt å lese dette. Her fatter altså BP interesse og funder omtrent blanke ark. Joda, sikkert noe interessant som foregår her under NDA, men med de store ordene som er brukt det siste året av noen vi kjenner, så er det lett å kjenne på den sure svien.
Med forbehold om at de MÅ sitte på arselet, hvor er viljen fra våre krumtapper:
Joda, vel og bra. Men et selskap på randen til å hente penger fra en kommersiell avtale har ikke behov for å gjennomføre et webinar. Her det bare å ta frem vaselinen og smøre tykt på med tålmodighet inn i 2024 med nye penger fra Atlas. Det er slik jeg leser dette. Så meldes transje 3 før eller etter 29. november ? Eller er brura pyntet nok til en liten førjuls-emi ?
Det er en matematisk feil i denne tabellen som ligger utenfor min kontroll. Den summerer pr i dag kun 95% av 82 stemmer på de ulike kategoriene. Det er likevel mulig å anta at +800K aksjer eller opp mot 12% av aksjonærene i CRNA kan nås her på TI. Og sannsynligvis mange flere siden selskapet er eid med +75% av retail. Jeg har også en mistanke om at det ligger flere aksjer i kategorien “mer enn 50.000” enn det man kan regne seg frem til med et snitt på f.eks 60.000/eier.
Atlas tatt fri i dag?