Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Ikke sikker på hva du sikter til, men for min egen del så synes det helt utelukket at Circio kan hente mer penger under avtalen med Atlas etter at transje 2 er utbetalt med siste del i desember, og samtidig være et notert selskap. Call option på MNOK 30 som Atlas har fått i den reviderte avtalen er vel en gulerot som Atlas kan bruke dersom det kommer resultater/interesse som verdsetter selskapet skyhøyt over dagens nivå.

6 Likes

Forslag til oppfølgingsspørsmål (fra forum):

“OK. Men hva er planen til management for videre finansiering. MCAP er beviselig godt under 50mNOK og Atlas fortsatt å selge aksjer i høyt tempo. Å nå basere seg på en pengekilde som kan si nei, eller diktere nye vilkår, er ingen god situasjon å stå i”

Evt osgå:

“Dere har kuttet Q3-presentasjon. Og dere går vel omtrent tom for penger før Q4-presentajonen. Dere må lage et ordentlig opplegg for å kommunisere med aksjonærene på egnet måte. Ikke bare komme med nye dårlige løsninger som kun er til Atlas’ gunst, og presentere det som nye ultimatum”.

5 Likes

Hva med en forklaring på valget av finansieringen? Hvordan i alle dager kunne dette presenteres som den beste løsningen? Aksjonærene hadde ingen informasjon om den kommende nyhetsstrømmen, eller tørken. Noe som for min del var helt avgjørende i vurderingen. Det ble kommunisert at den skulle være meget god og at de skulle sørge for interesse. Det viste seg å være uriktig informasjon.

Aksjen er nå ned 30x under EDW. Imponerende.

…Hver 1 000 000 han har forvandlet er nå 30 000.

2 Likes

Husker faktisk at Ludvik Sandnes poengterte hvor dårlig denne løsningen var, i en Q- presentasjon for Nanov.

1 Like

Ikke godt å vite, men jeg tror at forsinkelsene, ventetiden på potensielt gode data, er i ferd med å gjøre avtalen med Atlas mye verre enn forutsatt. Jo lengre tid det tar, desto verre blir det.

Dagens poster på ESGCT er ikke LBA, men data som presenteres er av nyere dato enn det som lå i søknaden.

Altså. Prisen for et eventuelt oppkjøp må vel reflektere potensialet i produktet og ikke kursen. Eller?

Er jo forsåvidt sikkert riktig det de svarer, men hva er forskjellen i praksis?

En ikke gyldig avtale vs en avtale hvor långiver ikke lenger er forpliktet til å gi deg nytt lån. Begge deler fører jo med seg at CRNA ikke har noen sikret finansiering.

Om jeg ikke husker helt feil ble de ganske furtne om noen forsøkte å omtale det som et dødsspirallån….

2 Likes

IP er verdsatt til ca MNOK 150 i dag. Kanskje drøy kost det når ONCOS og TG knapt har noen verdi ?, og det foreløpig ikke er sendt mer enn 2 IP-søknader om CRNA som ingen kjenner innholdet i.

1 Like

Så med den informasjonen selskapet besatt på det tidspunktet, så var det etter alle solmerker noe de var fullt klar over at kunne utspille seg. Nå viser det seg at dette er selve definisjonen på et slikt lån.

Sånn jeg ser det er den siste tids utvikling spikeren i kista, og uansett hva som måtte komme, eller ikke, så er verdien nå 0kr. Og så lenge denne lånefinansieringen består, og da tenker jeg på inneværende forpliktelser, så er det ikke investerbart. Leit.

Det MAN og BOD må ta innover seg er at det er flere lovende biotekselskaper som må sikre mer finansiering de neste månedene (Oncoinvent, Hubro og Ulti en gang i 2024). Med emisjoner og/eller partnere. Så nå må MAN / BOD fortelle hvorfor vi skal putte nye millioner inn i CIRCIO. Tilnærmingen “Hey, bend over, here we come again” er jeg iallefall ferdig med.

Så et lite hjertesukk til med-aksjonærer som på EGM stemte for Atlas-løsningen og også senere tillot endringene til Atlas’ gunst, eller de som valgte å ikke stemme på disse to EGM, må også gå i seg selv. Dette kunne vært stoppet mye før.

6 Likes

Har i dag komt til et punkt der eg ikkje orker å bruke meir tid på dette selskapet, har en del aksjer så satser på flaks for i følge ledelsen er dei unike og heilt i verdensklasse på sirkulær RNA,enten er dei verdens dårligste selgera eller så lyg dei.Er så møkka lei av company updates og store ord,Atlas har blitt et skjellsord.Et av dei ledende selskap i verden er verdsatt til knappe 50 mill,og ingen er lure nok til å investere?? Lyver du Erik Digman Wicklund?eller er du fornøyd så lenge du får lønn og bonus?takker herved styret i Circio for en fantastisk jobb,lurer på hvilken måloppnåelse på bonusstigen dere når i år??

Logger ut,får ihvertfall 37% igjen

4 Likes

Ingen lønn og bonus på noen som helst hvis ikke finansieringen løses.

Siste emisjon med lovnader om PoC cRNA innen neste 12 mnd var for liten og løftene for store. Dermed måtte man finansiere en runde til, droppet å spørre dengangens aksjonærer og gikk rett til Atlas. Hadde det vært kjøpsinteresse av litt omfang hadde det går greit, men det selvforsterkende negative sentimentet, hovedsakelig skapt av retail, gjorde lånet til det det ikke skulle være pga mekanismer og begrensninger.

Det er da man skulle tatt tapet og gått videre.

3 Likes

Circio presents powerful expression data for new generation circVec 2.0 design at the ESGCT 2023 annual meeting

16 Likes

Frisk påstand!

1 Like

Eneste som ser ut til å mene det er personen som skriver børsmeldingene. Interessen er ikke tilstede. Verdien på selskapet krymper hver eneste dag. Ledelsen gjør en ekstremt dårlig jobb, men vi er vel i en posisjon hvor vi ikke engang har råd til å sparke dem…så da gir vi dem bonuser isteden…

1 Like
  • CircVec + Cash = Sant

Vågal påstand, men fra et teknologisk ståsted så har man sikkert dekning i egne vurderinger. Problemet er fortsatt at noen må plukke opp signalene slik at selskapet får oppmerksomhet. Har en mistanke om at fortsettelsen blir like tyst som den har vært frem til nå. Håpet må være at det sitter noen under NDA som har innsyn og som kan vurdere dette frem til en positiv beslutning om partnerskap i en eller annen form.

1 Like

begynner å bli brukbart lei av å høre de store orda her i Circio. Fatter ikke hvor dette ikke-nøkterne språket kommer ifra. Men alt opp herifra er bare bonus for min del :cowboy_hat_face:

1 Like

Det er nok flere enn skribentene på TI som følger selskapet …, vær du sikker.

1 Like

Utfordringen er at selv om circVec har potensialet er det ikke sikkert det blir butikk av det. Om BP syns mRNA er bra nok kommer ikke circVec i spill… finnes mange eksempler på det ikke hjelper med den beste teknologien hvis den nest beste er billigere, enklere eller på annen måte gir et resultat som er godt nok…

1 Like