Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Det er vel omsatt for 11.000,- kroner, så jeg tipper de ser seg tjent med å la kursen stige i håp om at det skaper litt interesse og meningsfullt volum. Det hadde jo ikke hjulpet dem stort å få solgt 35 % av volumet i dag :man_shrugging:

Synes mer opptatt av å holde kursen lavest mulig enn å selge. Fortsatt mye som kan/skal konverteres, samt MNOK 30 i call option som Atlas kan kreve om lynet slår ned. Det drypper litt fra Citi-kontoen hver bidige dag, så ingen vanskelig oppgave å kontrollere kursen når alle andre holder fingrene av fatet.

3 Likes

Banker de i bordet med noe fett 29.11 blir det tidlig jul. Da er det overhengende fare for mynt i kassen og farvel til Atlas.

2 Likes

…shareholders and anybody else:roll_eyes:…målrettet er vi dog ikke.

2 Likes

De klinker til med webinar nå, hva er egentlig forskjellen på det og company update? :weary:

1 Like

Du kan så si. Det ene uttrykket er mer forslitt enn det andre. Webinar smaker mer som et opplæringskurs enn noe annet. Begynner å bli dritt lei denne akademiske barnehagen som de sikkert har det jævlig moro i de som mottar lønn og andre ytelser.

1 Like

Børsvinner i dag🤣

@Bompiole det kan bare bli en vane

3 Likes

Kjøpte litt i dag

1 Like

Gjedden lurer i sivet

1 Like

…. ja, sikkert kjedelig å bruke tiden på å lete etter grammatiske feil …

Når @pdx lager CRNA-banner ønsker jeg meg den i CAPS LOCK. Enn så lenge er det en godt bevart hemmelighet, at eventyret, det er her. Følg det på TI.

Tror (drømmer om) egentlig vi er borte fra Osls Børs før det bare brekes her :sheep::sheep::sheep:.

2 Likes

Begynt med egenmedisinering av det sterke slaget ? :wink: Tar gjerne av det samme slaget. Her er det helt mørklagt.

Jeg gjør som kristenrussen. Jesus er min rus. Er et godt alternativ om man ryker på tyngre greier først også. Noe som er fullt forståelig når man sitter på en solid bunke verdipapirer på vei mot mørkets fyrste.

Nå stopper jeg. God helg!

Vedr. kommende webinar så er det vel en stor mulighet for at det vil presenteres in vivo-data? I så fall en viktig milepæl.

Skal man tro selskapets presentasjoner, sitter man med noe som kan treffe bredt. Ser man bort fra kurs og støy rundt finansiering, synes jeg ledelsen virker profesjonell og troverdig. Ikke det dummeste dèt når man først absolutt skal spille lotto.

8 Likes

Antar at Wesselhoeft i hovedsak ikke er økonomisk motivert. Gjorde sikkert en kule eller to på oRNA. Så ett eller annet må det være som fanger hans interesse for det som CRNA jobber med. Han alene bør skape interesse i andre målgrupper enn selskapets slappe aksjonærbase. Om det skal presenteres In Vivo data så håper jeg det kommer melding(er) om det FØR webinaret så det kan bygges opp forventninger til denne seansen.

5 Likes

I forhold til tidligere presentert tidslinje, gir det i alle fall mening i å spekulere i at in vivo-resultater nå foreligger.

Basert på Gaals “great progress” og selskapets “The circVec platform has demonstrated enhanced and more durable protein expression than classic mRNA vector systems, and has the
potential to become *the new gold-standard for DNA and virus-based therapeutics in the future.” så kan jo dette bli interessant.

Ordlyden om ny gullstandard begynte selskapet med for ca. 1 måned siden forresten. Ikke at jeg legger så mye i det, men det sier vel noe om hva det siktes på her.

5 Likes

Hva motivene er spiller ingen rolle. Som du påpeker, så er dette tidenes markedsførings-scoop!

Funker teknologien som vi håper, så blåser vi inn i indikasjoner som gir omsetning relativt raskt til en brøkdel av prisen det koster å etablere seg i kreft. Markedet er enormt.

Det er i banebrytende teknologi de store mulighetene ligger, og det kan vise seg at CRNA skal åpne en ny verden innen medisinsk behandling. In IP we trust!

6 Likes

Han bør være et scoop ja. Ikke bare fra et akademisk ståsted, men han har jo sopt inn funding og kjenner åpenbart mange som ellers vil være utenfor rekkevidde for LG/EDW. Men han blir jo ikke større her på berget, enn det selskapet klarer å skvise ut av sitronen. Foreløpig ikke nevnt noe annet sted enn her på TI, bekreftet i QA på siste update, og i siste newsweb. Sitronen er enda ikke tørr.

2 Likes