Helt enig. Største internasjonale navnet i Norsk bio-tek.
Det kan du ha rett i. Jeg kan ikke måle mot noen andre, men er heller ikke riktig person å spørre. Minnes ellers hva @TheObserver skrev for en tid tilbake etter en tet-a-tet med EDW. At ekstern bistand ifm funding av AB ville bli annonsert/gjort kjent i løpet av november. Med bakgrunn fra oRNA. Så da er det jo nærliggende å tro at det er ? (jeg trodde det gjaldt en av de to andre som stiftet oRNA, Rafaella Squilloni , som iflg forfatteren av artikkelen i Nature som ble lagt ut for noen uker siden, i dag jobber med finansiering av distressed bio-selskap).
Ich bin schizofren.
Hva med Roy Hartvig Larsen?
Det EDW sa til meg var at de skulle koble seg på ekspertise fra andre RNA-dealer og bruke disse til å jobbe mot finansiering av fremtidig pipe gjennom kapitalisering av AB. Vedkommende hadde historikk fra Orna.
November ble aldri nevnt som måneden de forventet å lande finansieringen på, men de ville gå ut med data og fortelle om de nye ressursene innen nyttår. Seansen med Thomas Hanssen var antakeligvis en liten smakebit hva gjaldt data, så blir det kanskje in vivo data og planer for finansiering på neste sesjon.
Kan jo være Wesselhoeft det, men kanskje vi har fått både i pose og sekk ?
Fantastisk. Politikkere kan si de misstolket regler og da er alt ok, men når en vanlig mann ser at han plutselig eide mer enn 5% av et børsnotert selskap og spør Finanstilsynet om veiledning. Da blir det null veiledning og bot istedet. Er det ikke hærlig?
Men billige aksjer da
1600 aksjer opp til kurs 15,30,-
Hadde vært noe det ja, men spørs om ikke Atlas lurer i sivet lenger før dess.
tja 35% av 1600 aksjer, er ikkje mange aksjer dei får dumpa da
Ta en for laget og test ut hva som skjer
Feilen er åpenbart at Tveiten har handlet aksjene selv. Hadde det bare vært ektefellen som handlet bak hans rygg…
Spøk til side så er jeg takknemlig for at Høse har troen der andre svikter. Måtte dere og vi alle lykkes!
Handelspause?
Med den spreaden som er i denne aksjen om dagen så blir det handelspause for hver eneste transaksjon
Lett:rofl:3000 aksjer til salgs i heile ordrebildet
DUGNAD PÅ GANG??
Atlas happy med å nivået for neste konvertering, og kalkulert positiv VIP ?
6k på kjøp på 10kr nå, gir vel fort 30% økning i dag. Utløser vel bonuser til hele ledelsen med en sånn stigning.
Spøk til side, er det håp om at det bunnen har vært satt og at vi kanskje får lysere tider i møte? Atlas sitter vel klar med konverteringen ganske raskt om vi etablerer oss her oppe.
Med ATL som referansepunkt… Føles vel ikke helt som om lufta har blitt tynn her oppe.
FOMO setting in, just watch this space … hvis selskabets på R&D dagen reelt præsterer at imponere markedet, så snakker vi helt andre priser; men, aktien er netop trådt ud af Mordors skygge, så der er langt til toppen af Minas Tiriths hvide tårne …