Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

vi har fortjent denne oppgangen,håper vi løsner fra gjørma nå:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Vi må nok gjennom en vegg på +/- 10 blank før vi kan påstå at gjørma har tørka ut.

1 Like

Da våknet Atlas

ok da, vi trenger nok noe annet enn en invitasjon til et webinar. Noe som ligner på en rambukk.

Kanskje vi kan prøve å ofre et lam og ringe Durek? Trenger hjelp av høyere makter spør du meg…

Kan jo nesten lure på om det er Atlas som innimellom forsøker å lokke frem kjøpere og volum.

Jaja, ser ut som det bare var et mislykket forsøk på å lokke frem kjøpere ja. Grei anledning til å trade litt når det er så stort spenn.

Enda godt vi har StockWatch som passer på at det ikke foregår kursmanipulasjon på Oslo Børs, Bordell & Bingo. :grinning:

1 Like

Hvorfor var det ingen omsetning av aksjer siste halvtimen før børsslutt selv om det var registrert kjøpsordre …

Teknisk feil ?

1 Like

Eg prøvde å manipulere opp kursen uten hell

1 Like

Ender i rødt på en dag vi har vært oppi 30+% med en omsetning på 250k…jaja….er vel en god indikasjon på interessen her.

1 Like

Akk ja, kanskje vi var bedre stelt utenfor børs med Atlas som majoritetseier.

1 Like

Unge :grinning: herr Wesselhoeft i ilden denne uken. 16.november

Lukter det ikke annonsering av samarbeidsavtale med Mass Brigham ?

7 Likes

Skulle ikke denne patentsaken behandles nå i november?

1 Like

Yepp, neste uke tror jeg. Virker som et lost case. Konsekvens uavklart så lenge selskapet “feier forholdet under teppet”. TG/KRAS er tilsynelatende beskyttet via annen IP. Dette patentet omfatter kombo med chemo.

1 Like

Må bli ferdig med den dritten der også og se fremover

1 Like

Det samme med IOVaxis. Det er ett etter eller annet der som skurrer. Next few weeks, in the near future drøyer lenge nå synes jeg. Hva tenker egentlig kinamannen om selskapets finansielle stilling i forhold til egne forpliktelser ? Både i forhold til IND og evt opsjon.

2 Likes

Sikkert mange som fikk med seg disse linkene som ble lagt ut på Ultimo Småprat. Om ikke er det litt KRAS i denne fra en time uti.

De andre klippene er betryggende for at retningen dette selskapet virker riktig. Og at denne typen teknologi er et greit sted å sitte plassert. Bare ikke sammen med Atlas…

4 Likes

Svar:
Grunnen til at handelen ble stanset er at det har blitt utløst såkalte «circuitbreakers». Dette er automatiske handelsstopp som blir utløst dersom en ordre/handel har potensial til å bryte visse prosentvise terskelverdier for kursbevegelse. Markedsovervåkingen i Paris kan velge å forlenge stansen i handelen utover 3 minutter

2 Likes

Bikke 9 kr da i morga,ei krone her og ei krone der

4 Likes