Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Du fixa det i dag ? :wink:

1 Like

Ja,gikk bedre i dag​:rofl::rofl::rofl:

2 Likes

10 børsdager til Webinaret. Hypen (In Vivo) må komme snart ellers så blir dette ytterligere en non-event å ta med seg inn i advent. Litt merkelig om det meldes samme dag om det finnes noe å slå i bordet med.

2 Likes

The technological and clinical advances are accompanied by optimistic predictions from market researchers. For example, according to Research and Markets, the global mRNA vaccines and therapeutics market will reach $66.2 billion by 2028, up from $56.1 billion in 2022, reflecting an annual growth rate of 2.8%.

Hot spot, ingen tvil om det.

5 Likes

Lubor, har du søkt ?

Svar fra 24. oktober

- Status IP circRNA, still only 2 applications filed since December 2022 ?

• Two have been file and a third one is at drafting stage, one more to be drafted during Q4 or early Q1. We have developed a filing strategy with ZSP, but timing and order of filings depend on the strength and timing of experimental results

- IOVaxis, will you inform the market when the IND has been filed, or is it for IOVaxis to decide ?

• We will inform the market as soon we get confirmation from Iovaxis which we expect in the near future

- Does ongoing projects/research in Circio AB qualify for funding from the European Innovation Council, or other similar sources of funding within the EU ? If so, have you filed any applications this year ?

• We continuously review grant funding options, both locally in Norway and Sweden and in the EU. We plan to submit one or more applications during 2024.
4 Likes

Circio joins collaboration to test the combination of TG01 vaccination with daratumumab and nivolumab in immunotherapy resistant patients with mutant RAS cancers

3 Likes

Circio inngår nytt samarbeid i USA for å teste kreftvaksinen TG01 i RAS-mutert kreft

7 Likes

Old news. Move on.

Stått opp med det beinet i dag?

1 Like

Nei, men det er jo det det er. Old News. Berger oss ikke dette inn mot Webinar og Q1-2024 og nye penger.

Jeg har akkurat scrollet meg gjennom alle børsmeldinger for 2023. Jeg finner ingen om samarbeid med Jansen og BMS og et tredje sponset TG-studie.

Gjør du, eller noen andre for den saks skyld?

Jeg finner dog hundrevis av innlegg om at TG er dødt. Det kan vi vel kanskje snart være enige om at IKKE er tilfelle.

3 Likes

Dette studiet ble egentlig annonsert i fjor høst sammen med de 2 andre pågående. Dog uten navn på sponsorer. Det ble også lagt ut link her på TI for noen uker siden til govtrials der studiet har vært annonsert siden august. Det meldes nå som rett er etter godkjenning fra FDA.

2 Likes

Og da konkluderer du med at alle som vurderer Circio som et investeringscase vet at de ville inngå et sponset studie med BMS og Jansen mot denne indikasjonen med de følger det potensielt gir for å åpne flere dører med hensikt å utlisensiere TG?

Kommersielt så er det sannsynligvis dødt helt inntil noen av disse studiene kan legge frem overbevisende resultat. 2-3 år frem i tid eller noe sånt. I tillegg har vi en patentstrid som det er vanskelig å ane rekkevidden av.

2 Likes

Burde det ja. Husker jeg ble litt amorøs selv når CD38 ble nevnt og Janssen var en naturlig sponsor. Altså for ett år siden. Ble skrevet en del om det her inne den gang da.

Tipper kursen går litt på dette, men anyways har Circio allerede veldig sterke signaler på TG01. Er bare for dyrt å kjøre studiene selv. Dette er det beste de kan håpe på :slight_smile: KRAS program – Circio

Skal ikke sette i gang håp mtp. at atlasdealen tar det meste av gevinstpotensialet ut av aksjen på litt lengre sikt, men sånn som børsen er nå elsker folk å kaste seg på små hyper i biotech, så skal ikke se bort ifra en kortsiktig hype her heller.

1 Like

Ikke umulig det. Poenget er at TG/KRAS ikke berger stumpene på kort sikt. Kommer det derimot melding om IND i Kina så skal jeg revurdere det synet.

2 Likes
8 Likes

Gitt kursen og avtalen med Atlas, så er det penger inn som må til for å snu opplegget. Det er forferdelig at så mye ligger i den kinaavtalen, kortsiktig hvertfall. Det er make or brake for aksjeverdien pt.

Når det kommer til tidslinjen for det meldte studiet, så tipper jeg det er blitt gjort et godt pre-klinisk arbeid. Så, fundamentet på hvilket studiet gjøres kan antas å være godt.

KRAS strategien er bra den, men gitt interessen, så skulle jeg ønske lista var lagt litt høyere, og at det kunne vært mulig å få til avtaler på dette. Håper studiene gir et greit grunnlag for å jage deals etterhvert.

1 Like

Atlas har break-even på 8,88 på den siste konverteringen. Så hva skjer nå med resterende +150K ? Har så langt vært fornøyd med å selge med tap.

1 Like