Akk ja, kanskje vi var bedre stelt utenfor børs med Atlas som majoritetseier.
Unge herr Wesselhoeft i ilden denne uken. 16.november
Lukter det ikke annonsering av samarbeidsavtale med Mass Brigham ?
Skulle ikke denne patentsaken behandles nå i november?
Yepp, neste uke tror jeg. Virker som et lost case. Konsekvens uavklart så lenge selskapet “feier forholdet under teppet”. TG/KRAS er tilsynelatende beskyttet via annen IP. Dette patentet omfatter kombo med chemo.
Må bli ferdig med den dritten der også og se fremover
Det samme med IOVaxis. Det er ett etter eller annet der som skurrer. Next few weeks, in the near future drøyer lenge nå synes jeg. Hva tenker egentlig kinamannen om selskapets finansielle stilling i forhold til egne forpliktelser ? Både i forhold til IND og evt opsjon.
Sikkert mange som fikk med seg disse linkene som ble lagt ut på Ultimo Småprat. Om ikke er det litt KRAS i denne fra en time uti.
De andre klippene er betryggende for at retningen dette selskapet virker riktig. Og at denne typen teknologi er et greit sted å sitte plassert. Bare ikke sammen med Atlas…
Svar:
Grunnen til at handelen ble stanset er at det har blitt utløst såkalte «circuitbreakers». Dette er automatiske handelsstopp som blir utløst dersom en ordre/handel har potensial til å bryte visse prosentvise terskelverdier for kursbevegelse. Markedsovervåkingen i Paris kan velge å forlenge stansen i handelen utover 3 minutter
Bikke 9 kr da i morga,ei krone her og ei krone der
Du fixa det i dag ?
Ja,gikk bedre i dag:rofl:
10 børsdager til Webinaret. Hypen (In Vivo) må komme snart ellers så blir dette ytterligere en non-event å ta med seg inn i advent. Litt merkelig om det meldes samme dag om det finnes noe å slå i bordet med.
The technological and clinical advances are accompanied by optimistic predictions from market researchers. For example, according to Research and Markets, the global mRNA vaccines and therapeutics market will reach $66.2 billion by 2028, up from $56.1 billion in 2022, reflecting an annual growth rate of 2.8%.
Hot spot, ingen tvil om det.
Lubor, har du søkt ?
Svar fra 24. oktober
- Status IP circRNA, still only 2 applications filed since December 2022 ?
- Two have been file and a third one is at drafting stage, one more to be drafted during Q4 or early Q1. We have developed a filing strategy with ZSP, but timing and order of filings depend on the strength and timing of experimental results
- IOVaxis, will you inform the market when the IND has been filed, or is it for IOVaxis to decide ?
- We will inform the market as soon we get confirmation from Iovaxis which we expect in the near future
- Does ongoing projects/research in Circio AB qualify for funding from the European Innovation Council, or other similar sources of funding within the EU ? If so, have you filed any applications this year ?
- We continuously review grant funding options, both locally in Norway and Sweden and in the EU. We plan to submit one or more applications during 2024.
Circio joins collaboration to test the combination of TG01 vaccination with daratumumab and nivolumab in immunotherapy resistant patients with mutant RAS cancers
Old news. Move on.
Stått opp med det beinet i dag?
Nei, men det er jo det det er. Old News. Berger oss ikke dette inn mot Webinar og Q1-2024 og nye penger.
Jeg har akkurat scrollet meg gjennom alle børsmeldinger for 2023. Jeg finner ingen om samarbeid med Jansen og BMS og et tredje sponset TG-studie.
Gjør du, eller noen andre for den saks skyld?
Jeg finner dog hundrevis av innlegg om at TG er dødt. Det kan vi vel kanskje snart være enige om at IKKE er tilfelle.