Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Dette studiet ble egentlig annonsert i fjor høst sammen med de 2 andre pågående. Dog uten navn på sponsorer. Det ble også lagt ut link her på TI for noen uker siden til govtrials der studiet har vært annonsert siden august. Det meldes nå som rett er etter godkjenning fra FDA.

2 Likes

Og da konkluderer du med at alle som vurderer Circio som et investeringscase vet at de ville inngå et sponset studie med BMS og Jansen mot denne indikasjonen med de følger det potensielt gir for å åpne flere dører med hensikt å utlisensiere TG?

Kommersielt så er det sannsynligvis dødt helt inntil noen av disse studiene kan legge frem overbevisende resultat. 2-3 år frem i tid eller noe sånt. I tillegg har vi en patentstrid som det er vanskelig å ane rekkevidden av.

2 Likes

Burde det ja. Husker jeg ble litt amorøs selv når CD38 ble nevnt og Janssen var en naturlig sponsor. Altså for ett år siden. Ble skrevet en del om det her inne den gang da.

Tipper kursen går litt på dette, men anyways har Circio allerede veldig sterke signaler på TG01. Er bare for dyrt å kjøre studiene selv. Dette er det beste de kan håpe på :slight_smile: KRAS program – Circio

Skal ikke sette i gang håp mtp. at atlasdealen tar det meste av gevinstpotensialet ut av aksjen på litt lengre sikt, men sånn som børsen er nå elsker folk å kaste seg på små hyper i biotech, så skal ikke se bort ifra en kortsiktig hype her heller.

1 Like

Ikke umulig det. Poenget er at TG/KRAS ikke berger stumpene på kort sikt. Kommer det derimot melding om IND i Kina så skal jeg revurdere det synet.

2 Likes
8 Likes

Gitt kursen og avtalen med Atlas, så er det penger inn som må til for å snu opplegget. Det er forferdelig at så mye ligger i den kinaavtalen, kortsiktig hvertfall. Det er make or brake for aksjeverdien pt.

Når det kommer til tidslinjen for det meldte studiet, så tipper jeg det er blitt gjort et godt pre-klinisk arbeid. Så, fundamentet på hvilket studiet gjøres kan antas å være godt.

KRAS strategien er bra den, men gitt interessen, så skulle jeg ønske lista var lagt litt høyere, og at det kunne vært mulig å få til avtaler på dette. Håper studiene gir et greit grunnlag for å jage deals etterhvert.

1 Like

Atlas har break-even på 8,88 på den siste konverteringen. Så hva skjer nå med resterende +150K ? Har så langt vært fornøyd med å selge med tap.

1 Like

kjekt med litt opgang,men desverre lite volum og Atlas har vel ca 150.000 aksjer dei skal bli kvitt.Lov å håpe på meir gode nyheter i Nov.så vi blir kvitt dissa blodsugerane

2 Likes

Nokså avslørende aktivitet i boka ja, og avslørende for hva markedet forventer at selskapet snart må melde.

Ja, jeg sier ikke at det skal endre det fundamentale så veldig, men kortsiktig traderaktivitet tiltrekker det seg, og skal ikke mye til å flytte aksjen noen titalls prosent vil jeg tro.

Ja, hva er det mere å si

Markedet mener tydeligvis at dette skal koste noen kroner for CRNA, så da blir det -10% og ikke +20% bevegelse…

Atlas venter på litt volum for så å dumpe,kjempekjekt.

1 Like

Markedet betaler det som Atlas er villige til å selge for. Er det noe vits i å betale mer?

En eventuell oppgang kan kun komme ved momentum som overgår Atlas. I neste runde vil det kreve enormt. Hvorfor kjøpe nå, når du kan kjøpe til et par kroner om litt?

Tja, det er fortsatt volumbegrensinger på handelen, så Atlas trenger vel strengt tatt ikke gjøre så mye mer enn det lille som trengs for å få retail til å selge.

1 Like

Helt enig. Det er retail som har gitt og gir Atlas makten gjennom salg.

Det er ingen reell interesse i markedet, så det er nærliggende å spørre om Atlas (associates) kjøper og selger på egen bok. Det er jo circuit break omtrent hvert andre minutt pga stor spread.

1 Like

Lov å tenke tanken, men lite sannsynlig. For mye risk og for lite gain.

Spekulasjoner rundt inngåelse av avtalen mtp insentiver for ledelse og bod hopper jeg rett på. Søkk og snøre.

Gitt mulighetene for å tjene penger i olje og frakt siste to åra er der ikke rart at pengene ikke strømmer inn i bio. Det er bare småtteri, som gjør det vanskelig å få omsetning og netto driv med penger inn i aksjen.

Det er tydelig hvor bio-sparepengene har funnet veien siste par årene. Så kan man mene hva man vil om det, men markedet har alltid rett.

Fra et biologisk perspektiv, så forstår jeg ikke noen ting, og mener fortsatt, som de siste to årene, at dette er et selskap som er inne i områder hvor ting gir mening. Feltet er ganske hett og utsiktene er lovende.

Hvordan endte de opp med Atlas? Helt ubegripelig