Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Det siste er vel en avtalefestet rett som de har, og som neppe kan styres av annet enn avtalens innhold ?

Jeg tenker ift børsreglementet, de kan ikke avtale seg bort fra det? De har jo tross alt ikke kjøpt noen assets fra TRVX.

Flott at de bruker ressursene på forskning og utvikling. Håper de trimmer ned organisasjonen og tilpasser den “et produkt”. Kan gi langt mindre cashburn fremover og mindre avhengig av Atlas. Kan bli bra dette.

1 Like

En liten epostutveksling med LG i dag:


Erik was a guest at Radforsk no 261 medio March. I think it was the day before EGM. During the interview he made reference to the idea of exploring several applications by the use other vectors than virus/oncos going forward.

Can you please elaborate on what to read from this. What kind of vectors is he actually referring to, and are they part of pending IP applications from Targovax ?


Thanks very much for following up the interview with Erik.

Our circRNA technology has broad application into many other therapeutic areas than oncology. Our ONCOS vector is designed for targeting tumor cells. We are now currently looking into other vectors that allow us to target other cells in the body to treat other diseases.

Many of these delivery technologies belong to other companies. We are talking to many of them to find out if and how suited their technology is for circRNA delivery. We will update our shareholders as soon as we have relevant information but we do need time to generate data for new patents.


Thank you for replying. Are you referring to both viral and non-viral vectors, and are any of these more suited for cRNA delivery than the other ? Anyway, its not very likely to see new viral or non-viral vectors as part of your own IP ?


Yes, both, viral and non-viral vectors. Each method or technology has its pros and cons. Ideally, we want to have access to different vectors and can choose them as needed for the different applications and diseases. As this is non-obvious, new IP will certainly be generated. But it will take work, time and resources.

3 Likes

Og hva er konklusjonen din Ruben,utifra samtalen?meir tid,penger og dermed utvanning?

En liten blanding av tro og håp, men samtidig et lite varsko om at de kanskje ligger litt bakpå ? Tynn suppe å spikke videre på. Utvanninga får Atlas ta seg av i første omgang :grinning:

1 Like

Nja, våre høyst oppegående med-aksjonærer bidrar fint til utvanningen med den evige dumpingen av aksjer på fallende kurs.

OSE kunne vært en spennende markedsplass hadde det ikke vært for alle aksjonærene… :wink:

5 Likes

Suppe av det harske slaget som har stått ute en vinternatt. Verten gadd ikke å rydde etter nattmaten.

D går i riktig retning,er bare ned 40% i år fortsetter vi sånn til desember er vi kansje i 20 øre,håpløs hele selskapet,gjør ikke mye for å få opp aksjer kursen.

Suppen blir strengt tatt ikke harsk om den står ute en vinternatt, da fryser den - ein sumarnatt derimot :wink:

1 Like

4 mill i året, men ikke råd til å kjøpe aksjer for det er for høy risiko… :clown_face:
Det er ingen tvil om at det er bukken og havresekken som styrer i dette administrasjonsstyrte selskapet!

7 Likes

Bonus faktisk :joy:

Jeg tipper de klarer å få bonus i år også:
image

Men jeg tviler de kjøper flere aksjer, de sitter jo på enorme mengder aksjer:
image

1 Like

Må huske på at han er familiefar da. Enkelte varer har jo steget noen kroner i det siste.
Han nevnte vel også at han tok stor nok risk bare ved å jobbe i trvx…

Hva så med Thomas Hansen ? På management avtale som innleid ?

Da er det vel Citibank #432A vi skal følge med på fremover etter første konvertering

1 Like

Ikke uventet. Brutale nedskrivninger av verdien på ONCOS. Grunn til bekymring nå kanskje i forhold til MCAP og avtalen med Atlas. Da tror jeg kanskje at jeg har fått forklaringen om hvorfor kun ett bond i den første transjen har blitt konvertert så langt.

Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å få alt til å bli negativt i hva TRVX gjør og foretar seg. Hva med å ta på seg noen positive briller av og til eller bare selge aksjen? Da får dere sikkert et bedre liv.

We remain confident in the significant potential of ONCOS-102 and are
actively seeking additional financing partnership opportunities to support our planned phase 2 study
in PD-1 resistant melanoma.
Dr. Erik Digman Wiklund
CEO Targovax Group

Det ser ikke ut til at de har lagt Melanom studien helt på hylla og jobber aktivt med finansiering. Kanskje det kan dukke opp en positiv nyhet her som ikke er tatt høyde for?

En annen ting. Jeg synes dere viser lite respekt for vår dyktige CEO Erik Wiklund. Han får vel lov til å være et vanlig menneske han også uten at dere gjentatte ganger skal gnage på hans ærlighet. Skam dere.

5 Likes

Dette er regnskapsteknisk. Regnskapsbalansen har aldri gjenspeilt mcap på børsen.

Mcap klusulen i avtalen gir Atlas mulighet til å evt å nekte utbetaling av fremtidige bond om evt mcap synker under 50 mill. Det er heller ikke noen akutt problemstilling.

Solskimm han står nå opp om natten og fyrer løs. Han har et poeng med bonuser og opsjoner. Det tar seg ikke ut når aksjonærene blør. Styret burde nok halveres og skiftes ut. Få inn forretningsfolk og ut med gamle forskere som lever på minner.

2 Likes

Hva annet kan man egentlig forvente at han skal si ? For min del så betyr dette at ONCOS sannsynligvis ikke har noen kommersiell verdi utover det potensialet som evt kan utnyttes innenfor cRNA området. Som vektor. Mulig det er en riv ruskende gal forutsetning, men det er det jeg føler at jeg må lese fra beslutningene som er tatt de siste ukene. Detaljene bak beslutningen har vi faktisk ikke kunnskap om.

Joda, men ingen lek med tall. Dette er selskapets vurdering av den virkelige verdien som ONCOS representerer jfr IFRS og krav til børsnoterte selskap.

Jeg leser det helt annerledes. De har sagt at de har lagt denne studien på hylla og skal fokusere 100% på cRNA. At de nå informerer markedet at de aktivt søker en finansiell partner på Melanom betyr at de faktisk ikke har lagt Melanom på hylla. Hvorfor gjør de dert tror du. Fordi Oncos ikke har noe verdi unntatt som vektor??? Nei, snarere fordi den har en verdi og jeg tror Agenus er svært interessert i at denne betydningsfulle studien blir kjørt. Vi får se hva som skjer med en eventuell finansiering her, det vil i tilfelle bli en stor bonus som ikke jeg har tatt høyde for.

1 Like