Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Tror vel knapt at Atlas hadde “tillatt” pumping av aksjekursen med call-opsjonen som de har fått som et bakteppe. Vi må jo nesten forutsette at de vet like lite som andre aksjonærer, og at styrken på VIP`n som kan komme når som helst heller ikke er kjent. Det som pågår nå er ikke noe annet enn effektiv kurspleie. Innsidekjøpene burde ha kommet rett etter EOGF som godkjente avtalen. Ikke nå.

2 Likes

Jeg er litt skuffet, Sol, du burde klare å lese sarkasmen i min henvisning til jobb i offentlig sektor :wink::joy:

2 Likes

50 k kjøp på 7 blank,sikkert EW

I så fall en stille periode. Vet ikke helt om jeg liker det heller.

hehe neida er 99% sikker på det ikkje er EW.Rekner med det er en spesialinvestor som begynder opplastningen;)

Sånn var det ja. Rune Hansen, med adresse Dombås.

jobba med en som het rune hansen en gang, han lagde iskrem. :sweat_smile:

1 Like

Han fikk napp.

jepp,mulig Atlas gambler på omsetninga??Kjøper skal rett inn på listene så vi ser nå kven det er på tirsdag

1 Like

Mulig det, og det finnes egentlig ingen reelle sanksjonsmidler når alt som trengs er å kjøpe tilbake. Og det hjelper jo ikke stort når samme aktør har stålkontroll på kursen.

1 Like

Smart kjøper av volum på kr 7?

conversion price of NOK 6.4853

7,- er nok til at Atlas kommer ut med gevinst og kan kvitte seg med litt volum. Ønsker man litt mer enn lommerusk i Circio er nok dette måten å gjøre det på

kjem vel ei konvertering igjen i dag eller begyndelsen av neste uke

Skulle mene det ja når Atlas har betalt et kontant vederlag tilsvarende NOK 5,48 for aksjene som er konvertert i de 4 siste rundene (omregnet fra MNOK 21,5 med fratrekk for rabatt på 8% samt ytterligere kompensasjon på MNOK 1,5 fordelt på totalt 43 bonds i transjen).

Eller NOK 0,183 om noen fortsett foretrekker livet før spleis.

2 Likes

Oppdatert for januar

1 Like

Denne milepælen i 4Q2023 er jo interessant, tror dere de klarer den?!

1 Like

Eneste jeg tror de klarer er å oppfylle de hemmelige interne målene som gir de bonus utbetalinger.

Det har iallefall ingenting med å holde seg til tidslinjene de har satt.

1 Like

Og jeg har både skrevet til Lubor og Renate og spurgt til In vivo data, men ingen respons😔

1 Like

4 Likes

Hva andre relativt mye lenger frem i skoa sier om AATD og veien videre (prioritert område av Circio innen Rare Disease, og antakelig definert som et av de første skuddene som kan treffe mål og gi tellende poeng)

https://investors.beamtx.com/news-releases/news-release-details/beam-therapeutics-presents-preclinical-data-highlighting-utility

4 Likes

I norsk biotek varer Q4 helt til påske. :wink:

Innført i sin tid av Per Walday. Det er som regel det siste de rekker før de tar seg sommerhalvårsferien fra mars til september.

5 Likes