Jeg tegnet i den
Det var du ikke alene om, om det kan være en trøst Jeg satt ikke fast stanga i taren før i 2017, men utfallet er sikkert like ille som for “early birds” i 2015.
Tenk om vi hadde gjort like slett jobb som ledelsen, hadde vi fått fyken ganske kjapt.
Bitterheten kommer for når man tenker tilbake i tid. Har fortsatt noen aksjer i bunken som har sett 32kr før splitt. 32x30. Snakkes!
Alikevel kunne jeg ikke vært mer fornøyd med å eie. Hmmm…
960 pr aksje hadde ikke gjort noe.
Vi trenger noen på innsiden. Hvem melder seg ?:
Rekner med god bonus ordning?
litt info
Beklager sent svar, har vært på reise til JPM i San Francisco – der vi blant annet hadde møte med Invus.
Takk for interessen og fortsatt støtte! Vi er naturligvis klare over utfordringene knyttet til Atlas-finansieringen, og ønsker å benytte den så lite som mulig. Samtidig er det et godt alternativ å ha tilgjengelig i en periode hvor det er lite tilgang på kapital og der vi fokuserer på å generere data og IP for å solidifsere circVec plattformen. Vi jobber aktivt, og kontinuerlig, både for å skape partner- og samarbeidsavtaler og for å finne bedre finansieringsalternativer, og forventer at vi vil løse dette i løpet av 2024.
Hilsen Erik
Eneste som går varmt er aksjepressa. Hvertfall fra sommeren av.
Om det er mulig å ønske seg noe, så var det at selskapet kommer tilbake med mer håndfast guiding på milepæler. Særlig innen utløpet av 1H-2024. Inkl KRAS. 2H-2024 med Atlas fortsatt i baklomma orker jeg knapt å tenke på.
Det mest interessante her for vår del er kanskje oppmerksomheten som gis etter prekliniske In Vitro/In Vivo data, og om CRNA muligens kan høste noe fra ny teknologi innenfor kreft-segmentet selv om dette foreløpig er “valgt bort”. Men foreløpig så er det fortsatt dørgende stille; som om vi knapt eksisterer.
I disse agurktider så griper man etter tegn på, tja det meste…David Curiel / gammelt nytt, men likevel
Et selskap som deltar på BioSeed 2024 ni år etter egen IPO er vel ikke kommet noe særlig langt når det gjelder kampen om ny frisk kapital eller kommersielle avtaler. Hva slags reaksjoner blir man egentlig møtt med rundt omkring ? Som en annen påpekte; dører som ellers har vært stengt står nå åpne. Dette var +1 år siden. I følge selskapet. Hva skal man si om det når selskapets eneste spesialist investor tilsynelatende er i ferd med å lukke døren ? Har selskapet allerede blitt akterutseilt i løpet av det siste året av andre aktører som sitter mye nærmere honningkrukken ?
Ser interessen for aksjen er skyhøy om dagen. Volumet er jo ekstremt, omsatt hele 2 aksjer i dag.
Snart på tide at de omgjør ord til handling. Mye av det de har sagt må jo ha vært direkte løgn i forhold til interessen de har de sagt at det er for selskapet. Hele selskapet er jo verdt mindre enn et julebord hos en del av de større selskapene.
Skulle ønske det var mulig å få mer ærlige svar på hva de faktisk gjør på alle de konferansene de er på og hva tilbakemeldingene der er.
nokon som frister Atlas på 6,96