Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Atlas ferdige for denne gang?
Virker som om roboten er ute av boka

På gårsdagen liste (fra 4 januar) fikk de aksjene fra sist konvertering, men det ser ikke ut til at de solgte noe. I kveld kommer listen fra 5 januar, hvor volumet var rett over 100k.

Litt usikker på om vedkommende som har ligget med 100k posten for salg har blitt kvitt noe. Litt nysgjerrig på hvem det kan være.

GSI/Invus…skulle være et ? her.

Tviler

Bryter snart gjennom. Men blir det opp eller ned, eller rett og slett sammen ?

image

1 Like

Noterer meg at @anon79663630 har uppa gamet og kjører stadig hardere på GIFs.

Selskapets retorikk tar også av, har ikke sett makan, foruten forumposter av undertegnede.

Gikta og kaffegruten mener at dette smeller snart. Neste oppdatering blir avgjørende.

2 Likes

Jepp, nå er det Disruptive som gjelder. Best in class er plassert tilbake i Oxford Dictionary. Vi får be til høyere makter om at selskapet har max hell i timinga av den nye plattformen, og at ingen bryr seg om adresse Stockholm/Lysaker.

1 Like

Breaking the mold with RNA—a “RNAissance” of life science

(RMP=RNA Medical Product)

1 Like

Atlas tom for aksjer igjen, dei solgte 77.000 av 102.000 omsatte den dagen,trudde dagslimit var 35% av omsatte aksjer,eller tar eg feil

3 Likes

Det er 35% av volumet over 22 (?) handelsdager om jeg husker riktig i farten.

3 Likes

Dårlig odds på at det meldes ny runde i morgen. Så hvem har hatt sperreposten som dere viste til tidl i dag? Lånte aksjer ?

Jepp,det er isåfall mitt tips

Antar at Atlas ikke jukser :innocent:så rart at kursen ikke ikke rører på seg dersom de er tom for aksjer som listene viser. Akkurat nå så har de ikke lov til å shorte iflg avtalen. Kan selvfølgelig kjøpe og selge som annet kjøtt og blod, men gidder dem det da ?

De er vel heller interessert i å bli kvitt de dem allerede sitter med, og det hadde vel ikke gitt mening for dem å kjøpe aksjer i markedet? Per i dag kan de konvertere til kurs 7.08 kroner. Blir interessant å se om de konverterer, eller om de velger å vente.

1 Like

Det er slik de kan avstemme 35%-regelen. Eller manipulere kursen om de ønsker det, siden egen handel inngår i vilkåret for omsatt volum.

1 Like

Ser man tilbake til 1.desember så ligger de på 26-27% av handelsvolumet, så det er ingen problem for dem å selge mer om de ønsker.

1 Like

Circio Holding ASA: Requested Conversion of Convertible Bonds

1 Like

heilt som forventa,einaste meldingane styret klare å komme med til forventa tidspukt

1 Like

Dette tyder vel bare på at Atlas tenker at kursen ikke skal nedover.

1 Like

Uten VIP så er det Atlas som i praksis bestemmer det. Opp eller ned.