There is hope in the hanging snore.
Vet vi noe om rekrutteringstakten
There is hope in the hanging snore.
Vet vi noe om rekrutteringstakten
Nope. Verken her, OUS eller Georgetown Uni.
IOVaxis tidslinje 65 (5+60) working days fra 8/12/2023
IND er automatisk godkjent 14/3/2024 uten innsigelser fra CDE. Nokså sammenfallende med når kassa er tom jfr guiding fra EDW på Redeye. Spørsmålet blir om CDE godkjenner før den tid. Foreløpig ikke noe nytt reg hos CDE siden 8/12/2023
Lett å tenke at det er ett ledd i en langsiktig strategi, som på sikt inkluderer andre kombinasjoner og mutasjonskombinasjoner. Synes for enkelt å stopp her når ett ledd i kjeden har blitt brutt.
Tynneste børsmeldingen…
…på en lang stund. Eim av desperasjon og “hue og rævva” i bind.
Er jo en liten reminder om kostnadene ved emisjoner i biotek i Sverige i dag.
Xbrane, med pris pr aksje + 100 SEK våren 2023 lanserer i dag en emisjon på 0,23 SEK…
Atlas-dealen er jo rene gullgruven til sammenlikning, men helt sikkert noen som mener at det er bedre å miste 99 % av verdiene “over natten” fremfor de stadig kjedelige konverteringsmeldingene fra Atlas.
Jeg tilhører ikke sistnevnte kategori og dette viser hvor lista ligger i mange biotekemisjoner p.t, selv om noen klarer seg langt bedre.
viss det nå viser seg at Circio på mirakuløst vis slepp å trekke fleire transjer fra Atlas er eg enig med deg.Mykje blir vel klart ila nokre mnd
Lett å se seg blind på tall, men vi ligger ikke langt unna samme rabattnivå om vi går tilbake i tid til dato for termsheet og annonsering av avtalen . Effekten av avtalen med Atlas er omtrent den samme, og det er retail som plukker opp til slutt. Så hva er egentlig forskjellen ? Det sagt så tror jeg ikke MAN/BDO hadde forutsatt å leve så lenge med Atlas som det ser ut som vi må regne med. Enig med @bompiole, unngår vi ytterligere transjer, eller evt en svært liten en som nr. 3, så kan kanskje avtalen med Atlas karakteriseres som bedre enn annet vi har sett underveis.
edit: Det som CRNA har hentet inn i cash - så langt - fra avtalen med Atlas, er dessuten en liten fjert i forhold til griseemisjonene som man kan sammenligne med. Unntaket er vel Hubro som ikke klarte å få til noe.
Aner ikke om det har vært nevnt her før eller om det er relevant, men her er “a blast from the past” med onkolytiske virus:
https://www.researchgate.net/publication/377452024_Inducing_the_expression_of_ICOS-L_by_oncolytic_adenovirus_to_enhance_tumor-specific_bi-specific_antibody_efficacy
Om vi nå forutsetter at BF ikke har hatt pant i aksjene i OY, og at CRNA fortsatt er eneste aksjonær direkte eller gjenom Targovax Solutions AS, så er det noen utfall ved likvideringen av OY som alle kan være sannsynlige.
I meldingen så sies det: “The waiver is subject to the termination of the ONCOS-102 program and its related IP and the liquidation of Targovax Oy, which is ongoing with the relevant authorities in Finland”
Så hva kan vi forvente:
edit: Har fått beskjed om at ONCOS IP blir trukket tilbake som et krav fra BF ved ettergivelsen av lånet. Da krysser jeg fingrene, og håper at det ikke har uheldige konsekvenser for IP sendt og planlagt for circRNA.
Dette har du virkelig tenkt igjennom ser jeg.
Kursen rundt rights issue i 2021: ~100 kr
Kursen rundt annonsering av avtalen med Atlas: ~30 kr
Dagens kurs: ~7 kr
Kursfall siste år: ~80%
Kursfall siste 3 år: 96%
Kursfall Xbrane i dag: ~76%
Aner ikke hva de praktiske implikasjonene blir av dette i forhold til omverdenen, men ONCOS IP har ikke noen oppside for CRNA etter dette. Og som sagt, jeg føler meg ikke helt trygg på at IP circRNA står like sterkt som før etter dette. Vi har nettopp erfart at IP er utsatt for kamp og konkurranse.
Blir litt interessant å se hvordan dette blir behandlet i regnskapet. Riktignok mest en teknisk betydning, men jeg tror at ettergitt gjeld vil redusere fremførbart underskudd - det er det vel dog nok av likevel…
Antar at du har rett i det. Det som finnes av fremførbare underskudd i OY etter dette forsvinner ut av skattekonsernet nå.
Han vil bare krangle, alle ser matematikken og henvisningen.
Hva er best, eller minst verst;
Atlas eller radbrekking over natta a la Bgbio og Xbrane.
Atlas-dealen gav mange muligheten til å kaste kortene dagen etter, til og med i pluss hvis noen var raske på labben.
I de to andre var det bungeejump rett ned i elva og der røk også strikken.
Bare vise at det var en meget mager trøst TheObs kom med
Har vært i kontakt med LG i dag:
not sure if this (Oncos IP deemed withdrawn) will have any impact on current and future IP concerning circRNA ?
our new IP is free of former ONCOS patents. Nothing to worry about
Finnes vel ikke noe av verdi i de patentene uansett eller?