Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Gud hjelpes så trøtt og lei man kan bli av denne karusellen. Atlas konverter, selger med gevinst opp mot NOK 1/aksje uten å bevege kursen , aksjene kjøpes av retail som mister besinnelsen, og selger med tap/break even etter noen dager/neste uke. Rinse and Repeat. Og topp 20 ser ut som invitasjonslista til herr Hvermansen sitt 50-års lag. Håper LG tar av seg sykkelhjelmen og takker for maten om ikke annet.

A lifestyle company.

3 Likes

Det er for så vidt riktig det, men i hht til den strenge standarden Finanstilsynet har på dette må de da låne inn aksjer for å være 100 % sikre på at aksjer kan leveres til oppgjør T+2. Det var nylig en del som fikk bøter for noe tilsvarende: Udekket shortsalg i Nordic Mining-emisjonen - Finanstilsynet.no

Om de gjør det eller ikke vet jeg ikke, men det ville i så fall fort kunne bli synlig om registreringen av de nye aksjene blir forsinket av en eller grunn.

Helt enig i det, de kan ikke selge udekket, men har forstått avtalen slik at de har tilgang til aksjer som er disponibelt fra det tidspunktet de melder konverteringen.

Dette vet jeg noen andre har mer kontroll på enn meg, men det er fritt etter husken.

ja kjekt å sjå så snart kjøpersiden bikker 10-15 K rundt 7-7,10 forsvinner dei i et jafs.Mon tro hvem som selger

reker med dei har uner 100.000 aksjer igje etter i dag

1 Like

Watchlist Change Thursday January 11

Redeye recently re-initiated coverage of Circio ASA (previously Targovax). As a follower of Targovax, we’ve now added Circio ASA to your watchlist.

5 Likes

skal vi håpe Atlas solgte 50 k i dag

1 Like

Det kan vi, men de neste 30 dagene vil jo være en blåkopi av i dag så lenge selskapet ikke melder noe med en skikkelig boost av adrenalin og deretter 7 sammenhengende døgn uten søvn.

3 Likes

Vel, det ble utstedt enveis-biletter til SF uten lommepenger. Her må det selges både sykkel og hjelm for å komme seg hjem. Tar sin tid det, så da blir det vel nyhetstørke til medio Q2.

God helg.

(glemte selvfølgelig de ukentlige konverteringsmeldingene…sånn, da er alt på stell)
(og selvfølgelig…a lifestyle company…)

Redeye den 24 januar med Q&A, så kan håpe på en oppdatering da. Var jo snakk om «critical data readout» nå i årsskiftet.

Nine years ago

Jeg tegnet i den :see_no_evil:

1 Like

Det var du ikke alene om, om det kan være en trøst :grinning: Jeg satt ikke fast stanga i taren før i 2017, men utfallet er sikkert like ille som for “early birds” i 2015.

Tenk om vi hadde gjort like slett jobb som ledelsen, hadde vi fått fyken ganske kjapt.

1 Like

Bitterheten kommer for når man tenker tilbake i tid. Har fortsatt noen aksjer i bunken som har sett 32kr før splitt. 32x30. Snakkes!

Alikevel kunne jeg ikke vært mer fornøyd med å eie. Hmmm…

1 Like

960 pr aksje hadde ikke gjort noe.

2 Likes

Vi trenger noen på innsiden. Hvem melder seg ?:

image

3 Likes

Rekner med god bonus ordning?

1 Like

litt info

Beklager sent svar, har vært på reise til JPM i San Francisco – der vi blant annet hadde møte med Invus.
Takk for interessen og fortsatt støtte! Vi er naturligvis klare over utfordringene knyttet til Atlas-finansieringen, og ønsker å benytte den så lite som mulig. Samtidig er det et godt alternativ å ha tilgjengelig i en periode hvor det er lite tilgang på kapital og der vi fokuserer på å generere data og IP for å solidifsere circVec plattformen. Vi jobber aktivt, og kontinuerlig, både for å skape partner- og samarbeidsavtaler og for å finne bedre finansieringsalternativer, og forventer at vi vil løse dette i løpet av 2024.
Hilsen Erik

13 Likes

Eneste som går varmt er aksjepressa. Hvertfall fra sommeren av.