Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Jeg bare lurer på hva som skjedde i 2022 og 2023, for når da Targovax inviterte til pizzakveld, så presenteres proteinproduksjonsdata. Flott det, men hvordan i all verden skal de få bygget en pakke som er salgbar når utgangspunktet er det de presenterer først i høst?

Det er helt sikkert at måloppnåelsen for god progresjon ikke er nådd.

Dette er skuffende og for et lite selskap så virker det til at de har vanskelig for å raskt manøvrere skuta. Mest tenker jeg da på utrolig mye tid penger og resusjer brukt på ONCOS, selv etter at responsen var elendig i markedet. Emisjonen som vi tok del i sist burde blitt brukt klokere

1 Like
3 Likes

Denne hadde jeg gått j… stille i dørene med om ikke…?

Om ikkje kva??

IOVaxis må jo ikke ta ut opsjonen selv ved godkjent IND. Så velger å tro at jeg kan lese noe mellom linjene her.

image

Ser DnB har 120 som kursmål og kjøpsanbefaling, det er da noe

2 Likes

Dette (pizzakvelden) var altså september/oktober 2022 knappe 3-4 måneder etter det foreløpige engasjementet av T Hansen som konsulent. Så hva slags data var det mulig å presentere på det tidspunktet ? Det kan vel knapt ha vært noe annet enn de første datasimuleringene fra en eller annen hypotese ?

Men når det gjelder det å realitetsorientere seg som noen foreslår så er det etter mitt skjønn grunn til et snev av engstelse når det gjelder tidsaspektet. Om vi lar tidslinjen for cRNA starte med denne pizzakvelden, eller kanskje bedre med JPM/Biotech Showcase januar 2023, så har selskapet lagt frem mange presentasjoner, webcasts og deltatt på flere investorkonferanser både i inn- og utland. Om vi ser bort fra avtalene som er gjort med Neoregen og Washington Uni, så finnes det ellers lite omtale av selskapet fra pairs/KOLs i akademia/fagtidsskrifter i den samme perioden og frem til i dag. Joda, Wesselhoeft er på kroken, men er den enkle forklaringen på manglende buzz at dette er nybrottsarbeid som må modnes i ytterligere 6-18 måneder ? Eller skal man absolutt ikke sende LG/EDW for å selge soldrevne kjøleskap i Sahara ?

2 Likes

Speaking about realities. They are:

image

Null interesse. MCAP MNOK 53, og IP +fremførbare underskudd verdsatt til mindre enn MNOK 100.

1 Like

Det beste bettet til CRNA er vel å ta de slantene de har igjen å putte det inn i Ultimo for å ordne litt penger. Evt. stikke til Las Vegas.

1 Like

er vel bedre du selger dine aksjer og følger ditt eget råd??

Hvorfor det?
Jeg har min andel i Ultimo, så det går bra.

er vel ganske enig med deg, ledelse som leker som om dem er i barnehagen,få på plass nytt styre, så kan d bli muligheter, men den gjengen som sitter nå har satt på repeter.

Er jo bare å se på hva de selv har sagt:

Øystein Soug: “Targovax er ikke en aksje for småsparere”
EDW: “Jeg trenger ikke kjøpe, jeg tar mer enn nok risiko ved å være ansatt her”

Sånne CEOs maner ikke akkurat til investeringer, men skal ikke si de ikke varslet oss.

2 Likes

Det siste sitatet her er vel heller en subjektiv tolkning av innholdet i en sms, enn et direkte sitat, er det ikke @Martins ?

@Takk, det hadde jo vært litt intressant med innspill rundt progresjon og forventet tidsaspekt på forsøkene de nå kjører. Du er jo i tillegg sannsynligvis kompetent nok til å stille tekniske oppfølgingsspørsmål til de svarene Erik her har gitt. Man får kjapt svar, så jeg tror det kan være lurt å bli bedre til å ta kontakt med selskapet å spørre.

2 Likes

Støtter den. Vi trenger noen edruelige målepunkt/vurderinger :+1:

2 Likes

Ikke rukket å lese ennå, men ser jo faktisk spennende ut om det er sånn at Circio sitter på god IP

Edit: Man kan jo legge merke til at pressemeldingen tydeligvis kommer fra CEPI sin avdeling i Oslo og de støtter forskning i Houston, Texas :man_shrugging:

6 Likes

er det eg som må ofre meg i dag også for å få opp kursen?viktig å tenke på konverteringssnittet til Atlas;)

Tror nok selskapet har søkt der det søkes kan innenfor EU-området. Har LG nevnt om ikke annet. Har selv lurt på om CRNA passer inn her eller ikke.

Atlas med 17.000 aksjer igjen på Tirsdag,garantert tom nå
Fyller vel på i morga da

Fikk du svar med L.G

1 Like