Hvor har du $15M fra? Tidligere pressemeldinger sier $100M + royalties.
January 8, 2020
Press release - Non-regulatory
- IOVaxis buys an exclusive option to license the TG01/02 cancer vaccines for China, Hong Kong, Macau and Singapore, for a fee of USD 250.000
- If exercised, the license has a potential value of up to USD 100 million in development and commercial milestones, in addition to double-digit royalties
Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds
da har de hentet inn før melding fra IOvaxis - let’s hope
Det virker som om de fikk tildelt deler av disse aksjene allerede sist torsdag, så mye er allerede solgt!
Er nok tomme ja
Radforsk nok også tomme nu - heldigvis; be f… gone forever.
En liten kinesisk kinaputt nå så…
Stjerneskudd. Får ikke lov til å leke med noe annet enn det.
Dette her er ulidelig spennende. Vi fortjener en MCAP på 500mill som start om dette går i boks. Heia CRNA!!
har plukket en del siste dager under 6kr. klar for kina melding.
Sender du kort til Einarsson da eller ?
Den skal jeg være med å spleise på
sender bløøtkake med IOVaxis dekorert på toppen til einarsson på 500 mill mcap
Mitt forslag er å dekorere med statistikk og servere den til frokost.
Her skal det gnis inn skjønner jeg men kanskje greit å gå stille i dørene enn så lenge
Jeg prøver å holde meg for god i offentlig forum, men du veit jo hvilke knapper du skal trykke på.
Spådommen står fortsatt. Har litt trua på førsteplassen faktisk.
men 30 mil fra iovaxis. Det kommer jo uansett ikke til revolusjonere Circio? eller er det noen beløp jeg har gått glipp av?
det er første milestone på lisens, med potensial på 100 m dollar + royalties senere så vidt jeg forstår det.
Nei, er nok mye bedre med en mislykket fase2 studie. og kursras på +90%. Det siste klarte vi faktisk uten klinikk.