Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Opp 15% siste uke og 5% siste måned må jo være bra.
Dommedag for noen.
For andre er det nå moroa begynner !

Aksjonær fra 2016

2 Likes

Det vet man jo strengt tatt ikke før “call option” utøves…

For de som har vært med lenge er det en mager trøst, men for all del jeg håper Circio lykkes en vakker dag. Men her er historien og da hadde vel kursen halvert seg fra emisjonen som var ett år før børsnoteringen:

Har ikkje vore med så lenge har ett snitt på ca 10 kr,ser utfordringa med Atlas men har i det siste blitt meir optimist mtp utfallet her

4 Likes

Bare for å balansere det jeg tidligere har skrevet her, jeg ser det er faktorer som formilder mitt regnestykke, og potensielt også ganske betydelig.

Så kan også se det slik at dersom selskapet var priset til 100 mill og jeg hadde halvparten så mange aksjer, så tilsvarer det omtrent situasjonen.

Jeg er jo også av den oppfatning at hvis de først lykkes så kan det smelle skikkelig, og da er det bedre med 50 % av en 10-20X enn veldig mye annet innen denne sektoren. Det er kun Lotto-penger som skal inn her uansett, seriøse penger i biotek er ikke aktuelt.

2 Likes

Verdsatt til 50 mill ,Bergenbio for å nevne et biotek selskap 570 mill

1 Like

Verdsettelsen av selskapet er vel lik; MCap av selskapets aksjer + gjeld = EV eller selskapsverdi om du vil.

BGBIO har meg bekjent ingen gjeld, så en litt haltende sammenligning selv om jeg også ser at det er potensiale for en %-vis stor oppgang i CRNA sin EV.

1 Like

Om vi for å gjøre det enkelt, og forutsetter at IOVaxis bruker opsjonen, så er cRNA-teknologien + annen oppside på TG pr i dag verdsatt til MNOK 62. Det er jo ikke mye mer enn 2-3 X faktiske IP-kostnader. Tryller CRNA frem en killer-app fra den plattformen, så blir avkastningen på inngang under 7 blank av det stive slaget.

3 Likes

Vi får lene oss på det som er med oss. Biologien her vil ha frokost.

https://youtube.com/shorts/M2QQg3LonfI?si=-es-m_RrPoCG5A_-

Konjakken var god,i morgon er det ny dag og ny nåde.Måtte kineserane få sendt sjekken

3 Likes

Undrer det jer ikke, at checken ikke allerede er sendt? Hvorfor vente, når nu godkendelsen er givet efter ca. 3 års ventetid? Det bekymrer mig må jeg indrømme….

1 Like

Jo, det er et betimelig spørsmål! La oss håpe avklaringen kommer snart

Antakelig ikke IOVaxis sin beslutning alene. Hvor kommer adjuvant og/eller CPI fra ?

1 Like

En trist dag for norsk bio med PE not met i Ultimo. Det paradoksale og nærmest utenkelige for veldig mange, er jo at nå kan CRNA bli stående igjen alene i sola og skinne. Selvfølgelig forutsatt a, b, c und so weiter. Får vel en trøkk i dag vi også da antakelig.

1 Like

Mulig @Takk får rett mtp mcap ved utgangen av 25??

2 Likes

Det var vel inngangen til 2025. NYKD ligger fortsatt skyhøyt i forhold da.

1 Like

Avlesning av Ultimo-studiet er forhåpentligvis ikke en del av beslutningsgrunnlaget til IOVaxis. Hva så med forventninger til egne løpende studier med TG etter dette ? Blir kanskje berørt hos Redeye i dag, eller i andre fora de nærmeste dagene/ukene.

2 Likes

lite action,sektoren er vel prega av failure i Ulti,@takk nå er Nykode verdsatt til 4,8 milliard.Berre 100 gangen da;)

1 Like

Jeg måtte vel moderere meg og si at andreplassen er ok den og.

Ingen skadefryd her. Alikevel tenker jeg det er synd at avtalen med Atlas blir dømt så nord og ned, når det biologiske fundamentet her i CRNA er så bra. Aksjonærene som ville ut har muligens puttet pengene i Ulti.

Kan ikke få understreket nok hvor bra teknologien er her og at det definitivt er mulig med en MCAP som er vesentlig høyere enn i dag.

Det jeg helst vil si er at det er på høy tid at banneren på forumet som kaller Ulti et eventyr burde fjernes. Det burde være nøytrale uttalelser

3 Likes

… enig, @pdx må få dette fjernet straks og undlade lignende reklamer fremover.

1 Like