Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Enig i det, fjernet nå, hadde ikke hatt det hvis jeg ikke investerte selv. Mange norske eventyr ender ikke godt, historisk sett heller, så dette ble jo ikke noe unntak :frowning:

6 Likes

Det sies jo at kun 1 av 10 biotek selskaper klarer seg, til nå var det Ulti og Nykode, en av disse er nå ‘borte’, lenge siden noen ‘New Kids on the block’, Crna er dog i den kategorien men skulle nok startet som ny IPO og ikke på en brukket rygg av Trvx - men med ‘ny’ teknologi skal Crna ha gode sjanser til å blomstre, en annen sak er om det kan bli en blomstereng :rofl:

2 Likes

UBS AG har svingt seg opp med en del aksjer på de siste listene. Noe å bry seg om ?

2 Likes

blir også spennade å sjå i kveld kven kjøpte posten på ca 100 k aksjer på tirsdag:)
Når vi ser biotek sektoren all over,muligens vi skal ver pitte litt glad vi har finansiering i bakhand,da en meget dårlig en

Ca 7000 aksjer opp til 7 tallet,nokon som melder seg og kjøper??

6 Likes

Jeg stikker hodet frem. Blir det “ja” eller “nei” fra IOVaxis etter “PE not met” hos Ultimovacs i dag ?

  • Ja
  • Nei
  • Skal ikke ha noen betydning

0 stemmegivere

Hvordan i alle dager skulle dette ha noe sammenheng? Forklar gjerne hvorfor.

1 Like

Begge er er peptid-vaksiner, og dette var vel et kraftig skudd for baugen. Har ikke noe bedre utgangspunkt enn som så. Derfor spørsmålet. Ser verden annerledes ut i dag, enn det den gjorde i går? I mitt hode så er R/R ikke den samme.

Kort og greit, nei. KRAS er fortsatt av interesse som target. Garantien får noen andre stå for.

Avgjørelsen her er det vanskelig å vite. Det som skjer skjer. Men å linke dette opp mot hverandre, om så implisitt, så tenker jeg det er en helt unødvendig tvil å så.

La oss krysse fingrene for en avgjørelse i vår favør. Det er fortjent.

2 Likes

Tja, nå kom dette resultatet (med relativt stort avvik fra forventninger) før vi er kjent med at IOVaxis (evt ++) har tatt en endelig beslutning. Tilfeldig, men dog en realitet. Om det var usikkerhet fra før hos den/de som skal ta beslutningen, så har den neppe blitt mindre.

De som skal ta beslutninger har neppe hørt om det her engang. Om de har fått det med seg, så får vi håpe de veit hva de driver med.

Jeg setter veldig pris på bidragene, bare sånn at det er klart. Men dette, kanskje ikke like mye. Gleder meg til å se noe positivt.

Mitt forslag er som alltid. Selg, ta gevinst.

3 Likes

Tror jeg konkluderer med at du og jeg har like lite å bidra med pro&contra når det gjelder akkurat dette forholdet :grinning:

Vart desverre en voldsom dump i auksjonen,kjedelige greier.Nå må L.G legge press på IOVaxis.Dei har ei uke på seg

1 Like

… ren spekulation, men det er vel muligt, der er aktionærer, der har belånt CRNA positionen til at finansiere aktier i Ultimovacs og nu er gået på r… og må sælge for at sikre kapital?

Virker helt ude af proportioner, hvis CRNA skulle påvirkes så heftigt af situationen i Ultimovacs.

1 Like

Eg mistenker at det er siste transjen til Atlas på 85 000 aksjer

2 Likes

… har ikke pejling på, hvordan Atlas står rent balancemæssigt på antal aktier, men de må da for f… være tomme efter de seneste dages salg?

2 Likes

Jeg tror ikke det er noen banker/meglere som belåner CRNA aksjer direkte, men folk kan jo ha lån på hus som har finansiert aksjer og de har blitt redde og solgt.

Nordnet tilbyder belåning af CRNA, bare til orientering.

2 Likes

Tilbys høy gearing hos f.eks IG på CRNA som CFD. Det samme for ULTIMO, og der var det kanskje noen som fikk en skikkelig smell i dag med ringvirkninger til andre papirer/investeringer.

2 Likes

Godt ledelsen ikke er i van

Satser på en bedre børsdag i morga

2 Likes