Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Dersom opsjonen utøves så vil cash-beholdning være tilnærmet lik dagens MCAP

4 Likes

MNOK 30 i cash gir 6 mnd. ekstra runway uten å måtte vanne ut aksjonærene ytterligere med Atlas-finansiering. Håpet er jo at EDW kan kapitalisere på cRNA-plattformen ila. 2024. Selskapet guider selv på flere avtaler ila. 2024/2025.

Jeg vedder på at EDW klarer nettopp dèt - foreløpige data fra pågående museforsøk ser jo veldig sterke ut og må jo være interessante for partnerskap? Derfor klarer jeg ikke å la være å stadig øke beholdningen til nye høyder, selv om norsk biotek er inne et kollektivt sjokk for tiden.

Hell og lykke til mine medaksjonærer! :smiling_face_with_three_hearts:

11 Likes

Da er eg ferdiglasta for godt,lykke til alle sammen

8 Likes

Noen som har snakket med Lubor siste dager? sendt han en mail noen dager siden, ingen svar. Jobbes vel i kulissene vedr avtale med IOVaxis kanskje disse dager og at hele hurven er opptatt.

Min erfaring er at det er enklere å få tak i EDW

2 Likes

Spørs kven du har kjefta mest på

3 Likes

«vi er midt i arbeidet med årsrapporten»

2 Likes

Fikk du det svaret?

Ja.

«Beklager – mailboksen har vært litt full og vi er midt i arbeidet med årsrapporten.»

Sikker på at det ikke var oppbudsbegjæringen ?

Jeg tipper svaret mere er noget i retningen ala “Hejsa, Øystein Soug kom sgu’ forbi med en stor jordbærtærte og nu tager vi lige 5 minutters pause, inden vi sender melding om at IOVaxis ønsker at købe CRNA for 12,3 mia NOK”

2 Likes

Ja, det er jeg sikker på

1 Like

Iovaxis signering burde være øverst på agendaen…

Kan ikkje nokon andre enn meg kjøpe litt aksjer,teste om det kommer meir selgera??

2 Likes

Blir ikke noe økning i biotek fra min side, har de aksjene jeg har og de får bli med på reisen. Tapt nok på biotek nå…

2 Likes

Ferdig her også, har økt beholdningen med 40% siden start av februar - det holder nå
Med på lasset følger dog et smertelig papirtap … men aldri mer enn men kan tåle :rofl:

2 Likes

solgte Nykode i dagtidlig,har kun Circio.Blir ikkje kjøpt noko meir aksjer etter dette.Kun fond:)Har ett snitt som burde vert mulig å kome opp i

jaja vi slepp allefall seigpining

Takk for fortsatt støtte!

Vi er i aktiv dialog med IOVaxis, og forventer å komme med en update i nær fremtid

Hilsen Erik

13 Likes

Det nærmer seg fristen ja. Blir det ja, nei eller endret avtale? Viktige dager fremover nå

3 Likes

Har forstått det slik at IOVaxis var/er en del av en større investorgruppe,mulig godkjent IND var kravet for en av investorene for å investere cash?

1 Like