Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Som jeg ser det pt. så er det dårlig kommunikation/manglende kommunikation fra LG og EW, der lige nu skaber en masse “Why’s” blandt alle os trofaste og langsigtede aktionærer. Jeg savner en opdatering vedr. de kliniske fremskridt, hvordan set går med de mange møder med de - ifølge EW og LG interesserede BP selskaber, de ofte nævner banker på døren for at få seneste nyt om fremskridt i klinikken ledet af TH.

Uanset IOVaxis, er det jo ikke nok med 2.7 mio. upfront payment, hvis der ikke er fremskridt i klinikken….

2 Likes

Et tenkt scenario - (Et av mange) En rettet emisjon 20% mot noen store / BP, etter litt mer cRNA data / PoC! Hvor de da kunne kjøpt mest mulig av utestående Bonds, Inkl. opsjonen på 30 Mill! Da hadde ny eier satt igjen med en solid porsjon av selskapet! Vi hadde selvsagt blitt brutalt utvannet, men da skulle Circio`s MCAP vært verd Milliarder!! og ikke usle 50 Mill. Og krydrer du dette med noen cRNA / TG avtaler / penger, ila. 2024/2025, så tror eg jaggu meg - @Takk hadde fått rett i sin spådom om status MCAP ved årsslutt og videre inn i 2025! La oss si at vi da er oppi 30 Mill aksjer når alle har fått sitt. Feks. 5 (6,7,8?) - Mrd Mcap / 30 Mill aksjer = Aksjekurs 166,66,- Dette blir bare leking med tall! Og ønsketenking! Men Lotto odds er det ikke!! Fasit kommer! Men tiden jobber mot oss!! Det må selskapet finne en løsning på!! Chop chop!!

3 Likes

Oncos 102 (Det er vel det som er TG02 som du omtaler det som) ble vel akkurat lagt ned å patentene skal slettes ref sletting av gjeld til finnene?
Kina har jo akkurat vist at de ikke er villige til å gi penger til CRNA, de betalte 300kUSD istedenfor 3mUSD som de skulle. Utenat “dealmakerne” klarte å gjøre noe med det.

Er det nå det? De har ikke levert eller vist noe som helst. De har tydeligvis heller ikke noe som er godt nok til å få en avtale på om det skal vises til aksjonærene, da hadde de gjort det med så lite innsikt til investorer med NDA’s grunnet konkurrentene.

Targovax var tilsynelatende god på teknologien, men ingenting som har latt seg overføre til penger eller medikamenter. Så hvor gode var de eeegentlig?

image

Kanskje investorene mener det er for høy risk, i likhet med ledelsen i selskapet?

2 Likes

Det er jo knapt noen av de samme folka igjen. Og å sammenligne cRNA og det her er ikke rettferdig. Det her er du for god for @solskimm. Om ikke pannelappene har tatt påske og reptilhjernen er Herre da?

1 Like

Her er det litt forskjellig det er fristende å kommentere:

Lubor skriver «Like you we are unhappy to see long term shareholders are selling part or all of their holding. We have no idea what triggers their selling, they do not inform us.»

Basic IR arbeid er at det letteste er å beholde de aksjonærene du allerede har, fremfor å skaffe nye. Så hvorfor har CRNA ingen dialog med disse???

Informasjon om nye informasjonsmøter som han nevner burde vel også vært meddelt markedet felles og ikke bare kommet som små uformelle og uforpliktende drypp til enkelt aksjonærer.

Misforstår jeg deg @solskimm , men Oncos 102 er altså virus teknologien som nå er borte fra selskapet, mens TG02 er en nær slektning av TG01 som er en peptid basert vaksine og fremdeles eies av CRNA.

4 Likes

Informasjonsmøte /company update har blitt kommunisert av både E.W og L.G på tidligere og tidspunkt og ved flere anledninger.Vart nevnt at det vart etter avgjørelse fra IOVaxis.Så akkurat det er vel ikkje store saken🙂

Erik Digman Wiklund har vært ansatt i ledelsen i Targovax siden januar 2017 og vært CEO siden oktober 2021, så han kan vel ikke akkurat skylde på at han har hatt lite tid til å skape resultater :man_shrugging:
https://www.thefreelibrary.com/Targovax+names+Dr+Erik+Digman+Wiklund+new+chief+financial+officer-a0477969011
CEO siden oktober 2021:

@Bompiole Men det som er litt vrient er når de da ikke følger opp det som er kommunisert, dårlige nyheter skal formidles med samme hastighet til markedet som gode nyheter. Og her har det tydeligvis blitt utsatt pga reforhandling av en tidligere inngått avtale som egentlig ikke burde vært gjenstand for noen reforhandling i forhold til det som har blitt kommunisert tidligere.

2 Likes

Han har gjort en god jobb med å, så tidlig som i 2020, fremme cRNA for daværende CEO Soug. Når ONCOS ble en lite farbar vei så var dette muligens det som reddet Targovax. Det har nok ikke vært en enkel oppgave å vende om dette selskapet, og jeg har flere ganger vært klar på at det har skjedd for sakte og forsiktig. Her hang også EDW igjen i gamle tanker, med ønsket fokus på oncologi. Men nå er vi her, der vi skal være, i genterapi. Pløyer marka. I den sammenheng så vil jeg nevne at den personen som har bidratt med å sørge for at vi har valgt å følge veien vitenskapen peker oss i, og som skjeldent blir nevnt, er Viktor Levinsky. Han tror jeg har vært verdt pengene. Og han står også med et innsidekjøp på nåværende kurs 300kr!

11 Likes

Viktor virker som en skarp mann med riktig fokus ja, tenker en deal/partner rundt circvec plattformen er noe det jobbes mot i 2024 og blir spennende å se oppdatering i april som kan pushe dette videre. Da snakker man fort mcap på 1mrd tenker jeg med partner på plattform. Sten for sten er dette veien videre.

5 Likes

Lubor er virkelig en waste of space. Totalt ubrukelig på kommunikasjon.

2 Likes

Circio Holding ASA: Requested Conversion of Convertible Bonds

2 Likes

Der var møkka igang igjen…

1 Like

Det er dette som kommer til å skje ved hver eneste liten oppgang. Nå som pengeproblemet er tilbake på blokka også så er jo sannsynligheten for at man må tilbake til Atlas for å hente mer penger økt også. Da synker man enda mer ned i søla. Så flinke ledelsen her er til å forhandle avtaler til fordel for aksjonærene så blir nok da avtalen enda mer i Atlas sin favør.

“Special” er riktig ja

Ledelsen kunne lett vist vei ved å kjøpe aksjer selv.

1 Like

Circio tar snart innersvingen på Ulti i kroneverdi. Hvem skulle trodd det? :grin: Litt igjen til markedsverdi, men det ordner vel seg det også. Trist for begge.

Eller frasige sig løn for at mindske pengeforbruget oven på den fallit aftale de har indgået.
Jeg er skuffet

Veldig syting/klaging , snart kjøpetid :+1::+1:

5 Likes

Dette må være TI`s verste sytetråd!
Det er vel en del skribenter her med høy inngang og som har tapt mye som har fått permanent svartsyn og som tolker alt mørkt og negativt!

Har snitt på 5-tallet og er stor optimist til det som kommer ila. ett år fra nå!

Atlas-avtalen er på ingen måte perfekt men er det beste selskapet kan ha gitt de rådende forhold for tiden. Gir jo også positive kjøpsmuligheter til lave pris!

3 Likes