Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

In Lubor we trust! :smiley:

Her har enkelte av oss ørkenvandret med Targovax/Circio siden oppstart i 2016, og nå skal liksom CFO’n delta på paneldiskusjon om dealmaking? Er det en slags sjuk humor?

5 Likes

Molsbergen har ihvertfall erfaring fra asia så kanskje en rød tråd der :kiss:

Ms. Molsbergen served as Vice President of Business Development for BioWa, Inc., for which she played a key role in establishing and building the novel antibody engineering platform company as a subsidiary of the Japanese company, Kyowa Hakko Kogyo (KHK). In three years of business activity, she successfully negotiated more than 15 deals valued at over $2.5 billion in future milestone payment and royalties with leading antibody and biopharma companies. She participated with KHK to identify new investment opportunities, and strategic planning for internal product pipeline development. The efforts led to the creation of market value of BioWa to reach over $1 billion in three years. Ms. Molsbergen received two President’s awards for her achievements. She has been featured in Nikkei Magazine for her business deal achievements with and on behalf of Japanese companies (May 2007 and June 2012).

1 Like

Kanskje Molsbergen skal forklare hvordan dealer skal gjøres og en annen deltaker skal forklare hvordan det ikke skal gjøres? :thinking:

2 Likes

Locust Walk of shame? :laughing:

Hvordan denne dagen kan ende uten melding er et mysterium. Aksjonærer er tydeligvis kun et vederstyggelig vedheng. På veien mot ett eller annet som det er svært vanskelig å få øye på.

1 Like

Nothing to see here, steady as she goes!

1 Like

Ha vert m siden 2017 ;kjøpt hele veien fra ca 30 -17-11 -9 -7 har nå 45kr i gjennomsitt,etter spleis på 30.Har fremdeles trua👍

3 Likes

NB. Har fremdeles trua​:+1::+1:

1 Like

Du har seriøst ikke sterke nok nerver til å investere i biotek!

For meg har det føltes mer som konsekutive ballespark siden 2017. Balls of steel, det kjenneteikna biotekfolket.

Tipper uforholdsmessig mange biotekfolk på S&M messer. Ikke meg selvfølgelig

2 Likes

En ting skal ledelsen ha. De har vært jævla dyktige til å holde liv i en 'død ku".

Det får de deres løn for (som vi aktionærer betaler) de må skrige af grin.

Defib så reiser storoksen seg. 110% sier vi fra Paradise:)

Hadde mail korrespondanse med ledelsen på torsdags ettermiddag, dei rekner i dag som siste frist.Eller så va ordlyden i mailen veldig positiv.Eg har stor tru på at dei ENDELIG melder noko meget bra og kursdrivande. Eg trur på ei melding om innbetalt lisenspenger med meir ila neste uke.Eg trur Circio og ledelsen innen påske får ein liten revansje, ikkje basert på anna enn magefølelse og korrespondanse med Circio.Vi fortjener en opptur,gjerne i Asia først

7 Likes

Da er det fortsatt håp, men underlig at dette skal trekkes ut til siste time av toukersfristen. Da tenker jeg ikke på betalingen, men på avgjørelsen om å utøve opsjonen.

Selve betalingen kan jo gjerne ta noen dager etter at de har meddelt at de utøver opsjonen, det er ikke noe unormalt.

1 Like

Mulig det forhandles om andre ting også?dette et som sagt mine spekulasjoner.

1 Like

Holom med liten men positiv uttalelse om Circio i Finansavisen artikkel om norsk biotech

1 Like

kan du poste?

I løpet av de siste fem årene har aksjen falt 97,23 prosent. Analytikeren er likevel positiv.

– De har endret fokus de siste årene og gjort om strategien til å fokusere på preklinisk utvikling av sirkulært RNA. Vi synes det er en veldig spennende teknologi. Innenfor dette området er det gjort noen store avtaler og Circio har tung ekspertise innenfor dette området. Problemet på kort sikt er at de har et konvertibelt lån som holder aksjen tilbake i det korte bildet. Men vi tror selskapet har en stor potensiell oppside på litt lengre sikt, utdyper han.

Link ligger også på tråden “Biotekaksjer”

3 Likes