Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Det ville kræve at en ville hælde flere penge i et sort hul.
Ingentvivl om man kan Trade 20-30 procent her og der på mindre summer, men nej tak her fra.

Klarte ikkje dy meg måtte kjøpe

3 Likes

Heilt tydelig en som.kjøpte på melding og angra.Snart tom no

Etter alle kjøpe-meldingene dine har du kanskje nok - kanskje heller begynne å kjøpe litt fond for pengene du har til overs?
Såfremt du ikke har nok kapital til å finansiere CRNA fremover klarer du ikke alene å stå imot salgene til Atlas.

Edit:
Shit, :-1: fra en av TRVX/CRNA’s stortradere gjennom tidene :sob:

Han er ikke alene

4 Likes

Tja du solgte deg vel ut og hauset Ultimovacs på insider så det holdt.Så å bruke deg som finansiell rådgiver står eg over

3 Likes

Sier du at jeg hausset mens jeg solgte?
I såfall bør du ta et par steg tilbake, for dette er ufine og alvorlige beskyldninger du kommer med her!

For ordens skyld så tar du 100% feil.

Solgte circio

Det stemmer heller ikke.
Jeg var negativ i lang tid før jeg solgte TRVX / CRNA, de 10 000-lappene det kostet meg gjorde meg ingenting.

1 Like

Står litt om TG01 i denne for de som ikke har fått det med seg! Er gjerne ikke helt “innafor” å kopiere inn teksten, men man kan lage profil der uten å verifisere mailen :slight_smile:

5 Likes

Det er :sun_with_face: og bio-påske-fredag! Jeg er i kjempehumør og håper det kan smitte

2 Likes

Du har ikke vurdert fond? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Jeg har fond også.
Synd jeg ikke begynte med det før etter TRVX - hadde jeg gjort det istedenfor TRVX/CRNA/Soug/EW hadde jeg vært veldig mye mer økonomisk uavhengig enn jeg er i dag.

Bra, så du klarte de bra i Ulti da?

«hadde jeg vært veldig mye mer økonomisk uavhengig enn jeg er i dag»

…du skifter fort mening

1 Like

Såklart gjorde jeg ikke det, men adskillig mye bedre der enn i TRVX / CRNA.
Innen EW, Gaal og Atlas er ferdige med oss (joda jeg har fortsatt aksjer) ser det nok adskillig verre ut her.

Den er grei. Tror vi skal være forsiktige med å kritisere andre som sitter i Bio. Det er nok blodige tap over hele linja.

1 Like

Har jeg kritisert noen her inne?
Å komme med et velmenende forslag er ikke kritikk.

Hva skjedde nå?

Drøye 1000 aksjer som flyttet kursen, finnes jo ikke volum i denne sørpa :sweat_smile: