Det ville kræve at en ville hælde flere penge i et sort hul.
Ingentvivl om man kan Trade 20-30 procent her og der på mindre summer, men nej tak her fra.
Klarte ikkje dy meg måtte kjøpe
Heilt tydelig en som.kjøpte på melding og angra.Snart tom no
Etter alle kjøpe-meldingene dine har du kanskje nok - kanskje heller begynne å kjøpe litt fond for pengene du har til overs?
Såfremt du ikke har nok kapital til å finansiere CRNA fremover klarer du ikke alene å stå imot salgene til Atlas.
Edit:
Shit, fra en av TRVX/CRNA’s stortradere gjennom tidene
Han er ikke alene
Tja du solgte deg vel ut og hauset Ultimovacs på insider så det holdt.Så å bruke deg som finansiell rådgiver står eg over
Sier du at jeg hausset mens jeg solgte?
I såfall bør du ta et par steg tilbake, for dette er ufine og alvorlige beskyldninger du kommer med her!
For ordens skyld så tar du 100% feil.
Solgte circio
Det stemmer heller ikke.
Jeg var negativ i lang tid før jeg solgte TRVX / CRNA, de 10 000-lappene det kostet meg gjorde meg ingenting.
Står litt om TG01 i denne for de som ikke har fått det med seg! Er gjerne ikke helt “innafor” å kopiere inn teksten, men man kan lage profil der uten å verifisere mailen
Det er og bio-påske-fredag! Jeg er i kjempehumør og håper det kan smitte
Du har ikke vurdert fond?
Jeg har fond også.
Synd jeg ikke begynte med det før etter TRVX - hadde jeg gjort det istedenfor TRVX/CRNA/Soug/EW hadde jeg vært veldig mye mer økonomisk uavhengig enn jeg er i dag.
Bra, så du klarte de bra i Ulti da?
«hadde jeg vært veldig mye mer økonomisk uavhengig enn jeg er i dag»
…du skifter fort mening
Såklart gjorde jeg ikke det, men adskillig mye bedre der enn i TRVX / CRNA.
Innen EW, Gaal og Atlas er ferdige med oss (joda jeg har fortsatt aksjer) ser det nok adskillig verre ut her.
Den er grei. Tror vi skal være forsiktige med å kritisere andre som sitter i Bio. Det er nok blodige tap over hele linja.
Har jeg kritisert noen her inne?
Å komme med et velmenende forslag er ikke kritikk.
Hva skjedde nå?
Drøye 1000 aksjer som flyttet kursen, finnes jo ikke volum i denne sørpa