Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Dagen er kun lige startet. Tænker der kommer en melding inden onsdag i denne uge….

1 Like

Dersom man melder at opsjonsperioden er startet, så er det jo nesten å forvente at man melder status når opsjonsperioden er utløpt. Forventer/forventet melding i dag.

4 Likes

meldingen gitt 4 mars
14 dagers frist
blir vel i dag det da, dersom intet blir hørt betyr det vel at det gikk skeis
Når LG har vært så frempå, blir det jo et voldsomt mageplask - hva kan UV1 fadesen ha å si som kanskje kom ubeleilig
vi er jo vant med bank der vi ligger, så enda mere vil jo bare ta siste rest av liv … :face_with_head_bandage:

burde kommet mld her i morges ja eller har det gått skeis?

Om det har gått skeis så er vi nok fort nede på 3-4kr

Om det har gått bra da?

1 Like

65kr

… og det tal baserer du på hvilke faktorer? :slight_smile:

Gikta, muligheter for avtaler uten ytterligere utvanning og kaffegruten.

1 Like

jeg synes kursen burde gjenspeile kostnaden av en bringebær tærte !! :rofl: :notes: en hel tærte også !

3 Likes

Selvfølgelig går det skeis - det ligger jo i selskapets DNA!

Det var i gamledager - nå ligger det i selskapets RNA.

Stikker en tur i dritværet gjør jeg :upside_down_face:

4 Likes

Lite kjøpera, lite selgera ,lite info
Stille før den perfekte stormen?

3 Likes

Fristen løper ikke fra når Circio meldte dette, men fra når de fikk godkjenning.

image

Fristen er således ute for flere dager siden.

1 Like

virker som dette har gått skeis ja siden det ikke kom noe mld i dag tidlig som var siste mulighet?

Om det har gått skeis, dvs. at IOV har valgt å ikke bruke opsjonen og meddelt dette til Circio, må vel det også meldes i så fall. Jeg tipper vi får snarlig avklaring. Tvi-tvi!

4 Likes

rett så rett
‘‘The IND application filed by partner IOVaxis Therapeutics to initiate TG01 clinical development in China was approved by the Chinese NMPA on 1 March 2024’’
hva er det selskapet da driver med ? de mener vel at alt er iorden, med andre ord at opsjonen ikke er tatt - business as usual :ghost:

Et mulig utfall her er at Circio innvilger Iovaxis en utsettelse av fristen. Jeg blir ikke overrasket om Iovaxis mangler finansiering, og da kan det hende de får utsettelse en måned eller tre? Bare spekulasjoner fra min side.

2 Likes

Mailen som @Bompiole fikk på torsdag fremstår jo litt underlig når nå passert kl 12 på børsdagen etter det de selv sa var utløpsfristen.

Tipper begrunnelsen er at finansieringen ikke er på plass og at de forhandler om utsettelse, men det MÅ man jo melde på børs i en eller annen innpakning. 3 mill USD/31,5 mill NOK utgjør tross alt en stor forskjell på et selskap med MCap på 51 mill NOK :man_shrugging:

4 Likes

Nå har de jo offentliggjort cash-burn på 5mill i mnd, så det er jo muligheter for utbetaling over 6mnd… Det burde vært mulig å få stablet på beina $500 000 for dem

2 Likes