Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Solgte restene i dag jeg også. Nye planer legges hele tiden og gjennomføringsevnen er lik null. At disse personen kvalifiserer til de lønningene de har skjønner ikke jeg er mulig. De har ikke levert på noe av det de har lovet og folk er fortsatt villig til å kaste penger etter dem…

3 Likes

Folk er også denne gangen ledelsen, så et visst håp etter gjennomført emisjon er berettiget hvis man kan nullstille seg.

1 Like

Xbrane og Circio er gode bet når ting har satt seg.

Men begge har virkelig noe å bevise, og man vet fortsatt ikke om Atlas-giljotinen blir hengende over Circio.

For X handler det om topplinje og partnerdeals. Ingen selvfølge at de leverer, langt i fra.

1 Like

Skal management og styre spytte inn 1,5 eller 2,0 mill kroner?
Børsmelding:


Presentasjon:

1 Like

Godt å se at forskere, som i utgangspunktet bør være temmelig presise, tenker at 1,5mNOK er ca. 2mNOK…

2 Likes

Præsentationen m. 1,5 MNOK er jo optaget dagen før og man har angiveligt løftet beløbet til 2 MNOK i meldingen; ser ikke den store problemstilling her, ud over at beløbet er øget siden optagelsen.

Mener aksjonærene bør forlange at Erik går av.han har ikke gjort jobben sin,er bare en joker.

Jeg håper emi blir på 0.01kr og at selskapet får mulighet med en ny aksjonærbase. Det fortjener Erik og selskapet

20mnok MCAP nå … iovaxis skulle betale 3+27mnok for lisens opsjonen + mye mer senere …
Kanskje brutalt, men smart fra Iovaxis?

Erik har blitt lønnet av oss aksjonærer som har vært med på flere emisjoner, så han bør egentlig levere aksjonærverdier først og fremst! Godt betalt har han hatt, langt over snittlønn i Norge for å ha levert hva; dårlig nattesøvn?
Hvis han fortjener noe så er det å polere bilene til samtlige aksjonærer som tilbakebetaling for tilliten.

1 Like

Nå kan de heller bruke de pengene på å få 50% av selskapet, da kan de gjøre som de vil, hvis de da har pengene…

Nåværende aksjer kan bli nullet ut. Mcap er så lav og uten cash er de konk.

Inn kommer da haugevis med svensker via Redeye og Atlas og simsalabim så har svenskene fått en cRNA teknologi nesten gratis.

Så å selge nå og heller gå inn igjen og bruke pengene på emi om man har tro på cRNA?

Børsmygg hilsen Finansavisen. At det leveres bra på forskningen spiller jo egentlig ikke noen rolle.

Har tapt såpass mye på denne at det er ikke noe vits i å selge nå.

Det hadde dessuten ikke vært til å holde ut om man solgte og det i etterkant ble en deal med cash og man gikk glipp av muligheten til å ta igjen noe av det tapte.

Nå får det bare gå som det går…

1 Like

Forstår det - 50-60 mill er ikke mye så plutselig greier de det feks til 1 kr. Mcap vil likevel være så lav at det burde være mulig å ta noe tilbake.

Jeg var lenge ute av C. Så preikahan der Homlomen i DnB at han likte C. Så da tok jeg inn et lite lodd igjen men nå vil jeg avvente emi og kurs etter den.

cRNA kan bli veldig bra den

1 Like

solgte alt i dag,skal vurdere ingang når eg ser Emi kurs.

2 Likes

Har også solgt alt i dag, dessverre. Som Bompiole tar jeg meg en pause til emi - kurs og noe mer håndfast materialiserer seg.

4 Likes

De kan jo faktisk skje at emisjonen blir overtegnet og presser kursen opp. I motsetning til mange her inne, var jeg skeptisk til Oncos og hvordan selskapets planer. Endringen til cRNA tenker jeg var redningen til selskapet og at båre Erik og Thomas er fortsatt er i selskapet er nok fordi at de ser muligheten til å lykkes med noe stort. Det ligger enorme muligheter i det som de nå utvikler, men økonomisk er vi trengt opp i et hjørne og emisjonen må gjennomføres og ledelsen må få de 12 månedene som de ber om. Så skal dere se at vi alle kommer ut i pluss. Endelig viser ledelsen vilje til å investere egne midler og det tenker jeg er et tydelig signal om at de aner at det er lys i tunellen.

3 Likes

Jeg har veldig tro på circRNA, men når det både går mot emi på lav kurs/mcap, kollapset avtale med IOvaxis, Atlas-shitshow og uavklart runway…så gidder jeg faktisk ikke bli sittende.

Anse dette som tidenes tradingtips da jeg tydeligvis hele tiden gjør det motsatte av det som er lurt :slight_smile:

4 Likes

Hvis det kommer 100 mill nye aksjer til 0,60 klarer jeg ikke se for meg noe press oppover, annet enn evt vakuumtrading som vi har sett tidligere.

De har gått fra onkolytiske virus til å bruke vektoren til levering av circRNA til nå benytte AAV for kassetten sin.

Lander man på noe snart?

Jeg skjønner det er et rasjonale bak alt dette, men som investor går man lei.

De får slå seg sammen med Combi :partying_face:

2 Likes