Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Har fremdeles trua :+1::+1::+1:

2 Likes

Erik og Thomas kunne sikkert dobla lønna i BP.

De får mye dritt her for ikke å være investert i eget selskap, og ja, de valgte en fryktelig finansieringsform, men utover det så mener jeg de leverer.

Stikker de to så er det bare å legge ned. Er det det dere ønsker?

5 Likes

Helt enig. De har ikke hatt mange valg ang. finansiering og jeg synes de har levert så langt

3 Likes


3 Likes

Som alltid en poster presentasjon, disse er det tusenvis av på større evenement…hadde Trvx eller nå Crna fått en oral presentasjon pga viktig forskning hadde pilene pekt rett nord - men vil det noengang skje ? Sannsynlig nope …

For første gang på veldig lang tid så ser denne spennende ut teknisk. Flere år siden jeg fulgte noe fundamentalt med på biotekselskaper, men det er vel slik at det enda er Oncos-studier det kan komme resultater fra plutselig?

Oncos-patentene ble vel gitt opp mot å slette den finske gjelden?
Hvis så stemmer har vel ikke det noe å si for CRNA?

Jøssess, så de har ingen rettigheter knyttet til Oncos lengre nei.

Trvx :+1::+1:fremdeles trua :grinning_face_with_smiling_eyes::+1::+1:

Mye mulig dette nivået er en grei inngang ja.

Vet ikke helt hvor mye penger som har blitt skutt inn de siste årene men totalt sett så er det innskutt gått over 1 milliard, kanskje nærmere 1,5 nå (?)

Da er det ikke værst å få til en mcap nå på 19 millioner :sweat_smile:

1 Like

Les deg opp, Buffet.

Teknisk betyr nada når de har varslet emi.

Flere av oss gjetter kurs 0,60 på den

1 Like

Dersom

  • EW går inn med 500K
  • Opsjoner kuttes med 50 %
  • Atlas ikke lengre har konvertibler og call opsjoner etter kommende eml

….så tar jeg et saftig lodd i emisjonen jeg også.

Skjer det niks og mada med de to siste punktene er det sayonara for godt til caset

2 Likes

Stort sett ja. Pcib i 2016 må vel være den jeg kommer på av biotek som steg selv ved varslet emisjon.

Men ja. Selv pengene som kommer inn i emi har jo en tendens til å bli verdiløse i denne aksjen.

1 Like

Nåværende aksjonærer må jo godkjenne emisjonen. Hvis de hadde fått warrents tilsvarende BergenBio, så ville Circio også fått påfyll om et års tid. Det beste hadde vært om de isåfall ikke kunne omsettes på børs, ellers gidder vel ingen kjøpe aksjen

Beløpet som selskapet har varslet om at de ønsker å hente er ikke nok til 12mnd med drift i tillegg til å kjøpe ut konvertibles.

Det er helt nødvendig å bli kvitt disse 40mill for at pengene inn i selskapet skal ha mulighet til å ha fremtidig verdi. Løses ikke dette problemet, så vil pengene som går inn i emisjonen kun skape et år for Atlas å konvertere og selge. All risiko på eierene.

Forhandlinger om å løse de 40mill bør være i gang. Og dette burde kommuniseres ut. Da kan det være interessant.

Uansett er vi eiere nullet for ente gang.

Hva var egentlig grunnen til Oncos også ble lagt på is? Det var jo ikke måte på hvor gode resultater de fikk i eksempelvis mesotheliom kan jeg minnest for noen år siden, ifølge ledelsen selv da. Om de faktisk var gode er nok en annen sak.

1 Like

var vel det økonomiske som var grunnen buffet.

1 Like

Circio presents pre-clinical proof-of-concept data for its circVec gene therapy platform at the ASGCT 2024 meeting

11 Likes

… er der nogen, der har gennemset ovenstående posters fra ASGCT 2024 og føler et behov for at kommentere? :slight_smile:

Ingen som har hørt noe mer fra selskapet rundt emisjonen?