Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Er det nå Atlas begynne å selge?

Voldsomt det den drar på nå :star_struck:

1 Like

Selskapet har vært ganske klare på at Atlas er en del av kapitalinnhentingsprosessen og derfor er det god grunn til å tenke at de sitter på informasjon vedrørende denne som forhindrer i å utføre handler inntil det er offentlig tilgjengelig.

Det er bare å krysse fingrene for at eierskapet fremover blir langt mer klar over de fundamentale verdiene som ligger i teknologien. Det skal bli utrolig moro å følge med fremover.

3 Likes

Med den aksjonærsitsen som selskapet har, vil styret aldri få igjennom en fullstendig utvanning som emisjon på 1 krone eller under vil innebære. Mange nok vil da helle stemme nei ennå å bli ranet på den måten.

Ja - for guds skyld, gjør som Dof aksjonærene. Ingen ting ( men en salgs moralsk seier ) er bedre enn litt og innrømmelsen av at noen ganger går det ikke veien. Markede er like rasjonelt som alltid

7 Likes

Hva betyr dette?

Det betyr at noen har veldig god tro på circRNA - og vil ta markedet med å vokse seg store. Kanskje…

3 Likes

Klokkerent det!! 6,4 nå, 300 % på en uke :rocket:

3 Likes

Kult at det fungerte å markedsføre seg mot småsparere :slight_smile: Håper de kommer seg opp av gropa, men langt igjen til de eventuelt er friskmeldt. God start da. Med 8M aksjer totalt i selskapet nå, så må de rimelig høyt i kurs for å ha en market cap det er mulig å kapitalisere på, men håper de får det til. Nå må de virkelig ikke la sjansen gå fra seg.

3 Likes

Spennende! Om 10 av 100X inntreffer blir dette kanon. Om det så settes emi på 7X så ikke det gale.
Kan bli kjøpt opp til over 100% av børsverdien

Altså dette er ikke en kjøpsanbefaling. Det er en anbefaling til Circio om å kapitalisere på dette momentumet så raskt de kan når det fortsatt er greed som ruler. :stuck_out_tongue:

Om kapitalinnhentingen skulle være vanskelig å gjennomføre, så er jo høyest mulig kurs og stigende kurs over tid med grei omsetning noe som gjør avtalen med Atlas ganske god. Kanskje det er mulig å fortsette med den med en annen interesse og drag?

1 Like

Holdt på å selge aksjene mine for et par måneder siden bare for å spare meg for å se på nederlaget av tap på noen hundre tusen, men jeg gjorde heldigvis ikke det (fordi jeg glemte det) og nå har aksjene mine steget til en tyve tusen kroner! Fantastisk! Ingenting er basert på noe som helst fundamentalt her, nå bare sitter jeg i tilfelle, ved en mikroskopisk sannsynlighet, de skulle stige slik at man tar igjen tapet etter komplett total fiasko.

2 Likes

Type 5x på en uke.
De som kom seg inn rundt 2/3 burde sikre litt av profitten snarest imo.

Det er vel intet annet en tynn luft som har løftet denne :sweat_smile:

1 Like

In-vivo data + oppkjøp innen RNA?

“vel”…aner jeg en litt nervøs usikkerhet her?

Hirr, opp 500% på en uke

Marketcap 84 millioner på kurs 10,20

1 Like

Det er ingen ting

det var det jeg trodde når jeg solgte meg helt ut i går, og ventet på melding om emisjon på 2kr etter børsslutt. Så nå griner jeg og slår hode i bordet!