Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Det kan like gjerne hevdes at om sÄ var sant, sÄ var selskapet i en helt annen situasjon enn det er i dag. Og uten behov for mer penger fra slitne/seige smÄinvestorer.

At potensialet (til teknologi og patenter knyttet til sirkulÊrt RNA) er stort er ikke det jeg ville plukket ut som den mest tvilsomme setningen, dersom man skal vÊre skeptisk til min kommentar. Jeg ville heller skrevet at man ikke tror pÄ dataene de har presentert eller gjennomfÞringsevnen eller liknende. Jo lenger selskapet utvikler og dokumenterer teknologien fÞr de inngÄr partnerskap eller kjÞpes opp, jo bedre pris vil de fÄ for den. Det blir spennende Ä fÞlge dem fremover.

2 Likes

MinstemÄlet mÄ vÊre at de fÄr inn mer enn 30 MNOK sÄ de beholder rettighetene til TG. Hvis ikke gÄr de over til Atlas.

I prospektet stÄr det at ca 15 % av provenyet skal gÄ til videre investeringer i TG, ca 7,5 MNOK. Forventer at den posten utgÄr hvis Atlas tar over rettighetene.

Har selv tegnet meg i dag med ganske sÄ stor overtegning mÄlt mot rettene. HÄper selvsagt pÄ full tildeling, men hadde ikke gjort noe om det ble litt kamp om aksjene heller :wink:

1 Like

fÄr vi vite noe i dag eller blir det ikkje fÞr i morga??

1 Like

My guess is as good as yours, men hÄper i lÞpet av kvelden.

1 Like

Ønsker alle lykke til. BÄde den som forsvarer sin posisjon med penger inn til kassa, og den som blir sittende pÄ gjerdet i hÄp om en lykkelig slutt.

1 Like

Det skyldes vel strengt tatt tilsagn pÄ midler (eller utbetalte) de siste Ärene som enda ikke er brukt pÄ KRAS ?

Da tilegner du i sÄ fall selskapet den egenskapen at de blÞffer med hva den friske kapitalen skal gÄ til!

Det skal jeg nok vÊre forsiktig med (selv om det Äpenbart har vÊrt lefling med fakta), men selskapet har fÄtt midler til KRAS-studier. Uklart for min del om alt er tildelt, og/eller allerede brukt pr DD. StÄr kanskje noe om det i siste Ärsrapport som jeg ikke gidder Ä bla gjennom akkurat nÄ.

Blir spennende Ä se om det var en smart manÞver Ä gÄ til Red Eye som tilrettelegger og ikke et norsk meglerhus.

Kanskje har svenskene mer risikoappetitt pÄ biotek enn det vi har.

1 Like

Circio Holding ASA - Preliminary results of the rights issue

Hva skal man si

Managementet klarer ikke Ä skape engasjement, men denne gangen er de inne med 1,7 mnok av egne penger og har selv mye Ä tape pÄ at Atlas skal fortsette Ä radbrekke kursen.

Atlas konverterer bonds til aksjer for 15 MNOK til kurs 2,50, sÄ de sitter i bÄten de ogsÄ nÄ og har lite Ä hente pÄ kjÞre ut aksjer fra konverteringen fremover.

1 Like

Jeg vurderte et lite Ăžyeblikk Ă„ putte inn en “lotto-kupong” rundt kl. 1600 i dag, men heldigvis fikk jeg en telefon sĂ„ jeg rakk det ikke.

EW har brent bruene sine til gjeldende og tidligere aksjonĂŠrer, dagens resultat er ikke akkurat overraskende.

1 Like

Beholder selskapet TG/KRAS ettersom Atlas konverterer som del av emi som ender opp stĂžrre enn MNOK 30 ? Hvor lang runway utgjĂžr egentlig MNOK 19 med og uten TG ?

Mye er sagt og spekulert om IOVaxis, men sÄnn i ettertid, hvem kludra det egentlig til sÄnn helt pÄ tampen nÄr vi etter hvert ser det ene plagget etter det andre faller av keiserens kropp ?

Major Shareholding Disclosure

Du skriver som om det er en selvfÞlge at selskapet kommer til Ä inngÄ partnerskap eller bli kjÞpt opp. Resultatet fra emisjonen viser at interessen blant investorer uteblir, og selskapet har kjÞpt seg én siste sjanse med 12 mnd runway (emisjon + Atlas). Hva skjer om de ikke leverer innen den tid? Og hvor dyr er denne runwayen nÄ som emisjonen ble som den ble?

3 Likes

Veldig trist. Fadesen fortsetter og her bĂžr en bare styre unna

2 Likes

Atlas har konvertert en hel del pÄ kurs 2.5. Dette resulterer forhÄpentligvis i mindre salgspress nedover under det nivÄet.

Hvor stÄr det at Atlas nÄ overtar rettighetene for TG?

Jeg misforstod. Pant. Hva nÄ egentlig det betyr. SÄnn i realiteten. Og det fremstÄr som et merkelig forhold. Atlas mÄ jo da ha vurdert at det er verdier i TG/KRAS, sÄ hvorfor gir ikke selskapet heller slipp pÄ teknoen og fokuserer alt pÄ circRNA ? Eller er den vurderingen allerede bakt inn som en forstÄelse i konverteringen pÄ MNOK 15.

1 Like