Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Circio Holding ASA - Receipt of subscription rights in the rights issue by primary insiders and their close associates

RT 2,46…

Tvilsomt om tegningsrettene får store verdien, og det spørs om det er noen som tegner seg når man kan kjøpe billigere over børs…
Men vurderer likevel å tegne, da får i hvertfall selskapet tilført sårt tiltrengt kapital - tanker rundt dette?

Yup, så lenge kurs er under 2,5kr er det kun en minimal tidsverdi på rettene. Spesielt siden det er så kort til innløsning.

Circio´s leading position in circular RNA therapeutics highlighted by broad recent coverage in international life science industry media

6 Likes

Solgte ut alle mine retter, ble 0,1 og 0,04 per rett. Greit med gratis 10k :slight_smile:

“Gratis” :smiley:
Har vel kostet noe papirtap å sitte i Circio?

Nei, kjøpte og solgte på samme kurs før og etter, så 78kr i kurtasje da. :slight_smile:

Første patentet som begynner å bli synlig ?

https://worldwide.espacenet.com/publicationDetails/biblio?II=0&ND=3&adjacent=true&locale=en_EP&FT=D&date=20240613&CC=WO&NR=2024121339A1&KC=A1

5 Likes

Endelig, nå begynner ting å materialisere seg.

Når patentene dukker opp kan vi nok kjenne oss mer trygge på at de har landet på design og funksjon.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Er man med i emisjonen nå får man jo samtidig en rett til å kjøpe tilsvarende aksjer til 30% under markedspris i desember. Sånn sett bør emisjonen være populær selv om kursen nå er rett under 2.5

1 Like

Må visst forklares …
Kjøper jeg aksjer i markedet for 9000kr så får jeg 3750 aksjer ( +kurtase 49kr da )
Øker kursen til 3kr kan jeg selge disse og få inn 11250kr (-kurtase 49kr)

Altså 2152kr i gevinst …

Jeg har kjøpt 300.000 TR for ca 9500kr (+2xkurtase 49kr , 2 handler )
Om kursen går til over 3kr av uforklarlige grunner vil sannsynligvis TR handles på 40øre kanskje ( håpefullt , jaaa)

Får jeg solgt de 300.000 TR’ene for 40 øre da, så er det 120.000kr (-49kr i kurtase )

Det skulle bli 110.353kr i gevinst …

Ett bet , jaa…:sweat_smile: men for og tjene ca det samme i markedet med 9000kr , så må kursen opp mot 30kr :+1:t2:

Kan likegjerne bli verdiløse og ja , who knows :relieved:

2 Likes

Kommer de med en godbit før fristen er det jo jackpot hvis man sitter med TR. Forstår det godt om noen leverer inn en lapp på et par tusen her.

1 Like

Circio invited to present circVec circular RNA technology at upcoming international RNA therapeutics conferences

1 Like

Circio Holding ASA - Link to online subscription in the rights issue

Circio Holding ASA - Exercise of subscription rights in the rights issue by primary insiders

Digg når styre og ledelse virkelig viser at de har trua :star_struck:

Ja, en enorm tillitserklæring til selskapet at styreformannen øker sin investering med 132,50 kroner - altså ett hundre og trettito kroner og femti øre for de som ikke trodde sine egne øyne over denne voldsomme satsningen. :eyes:

5 Likes

Da kan du heller glede deg over at han (styreformann) forhåndstegnet for 350 000 nok :slight_smile:

I tillegg så har både Robert Burns og Ola Melin forhåndstegnet, og ser nå ut til å doble beløpet med tegningsretter?

2 Likes

Circio Holding ASA - Last day of trading in subscription rights in the rights issue