Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Er ikke så aktiv her inn lengre da døgnet kun har 24 timer…

Har samme tilnærming til selskapet som jeg alltid har hatt og har selvfølgelig tegnet meg denne gangen også. Prøver meg også på en liten overtegning så får vi se hvordan det går.

Om det skulle være fullstendig krise så får jeg i det minste 37% igjen :stuck_out_tongue:

3 Likes

Det har tatt tid, men de leverer, og det går stadig rette veien. Potensialet er så stort at dette prosjektet må de kjøre uansett hvordan det finansieres. Kan ikke forstå annet enn at den posisjonen selskapet har nå med in-vivo-data vil bli lagt merke til på RNA-kongressen i San Diego. Når flere data og melding om partnerskap kommer er jeg redd man ville angret om man ikke hadde tegnet seg for noen lodd idag…

Små-sparerene kan fort bli avgjørende for at emisjonen får ønsket effekt. Et tenkt scenario - 1000 småsparere tegner seg for 10 000,- i snitt = 10 Mill i frisk kapital rett inn i selskapet. Ingen tvil om at disse 10 Millionene, vil kunne utgjøre en betydelig effekt!

Hvis det er noen som mot formodning er usikker på hvordan man går frem:

  1. Logg inn på din VPS: Oslo | Euronext Securities

2: Klikk på «Hendelser» og videre på «Emisjoner/Tegning»

3: Klikk på Informasjon på Circio

4 Klikk på «Bestilling» nedi høyre hjørnet

5: Skriv posnr. Og poststedet ditt:

6: Klikk på fortsett nedi høyre hjørnet.

7: fyll ut skjemaet - Registrer bestilling.

Frist. I dag KL. 16:30

Du trenger ikke nødvendigvis tegningsretter. Det vil tiden vise. Jeg tror det går fint uten.

Så igjen, hvis man ønsker å være med videre, og ønsker å gi selskapet/aksjonærene det beste utgangspunktet, spesielt Mtp. Atlas sin innflytelse over kursen / utvanningen. Så er det ingen tvil om hva som er det beste man kan gjøre for eierene av selskapet.

Jeg har tegnet for mer enn først kommunisert. Jeg har tom. Solgt en del aksjer under kurs-Nivå for så i kjøpe disse tilbake til 2,50,- men da inkl. Warrants!

Får de til noe skikkelig gøyt før disse warrants`ene blir omsettelig i Desember, så blir de gull! Hvis ikke så har du uansett bare fått de med på kjøpet, hvis aksjene dine er kjøpt i denne Emisjonen til 2,50,-
:crossed_fingers: :fist_right: :fist_left:

Det kan like gjerne hevdes at om så var sant, så var selskapet i en helt annen situasjon enn det er i dag. Og uten behov for mer penger fra slitne/seige småinvestorer.

At potensialet (til teknologi og patenter knyttet til sirkulært RNA) er stort er ikke det jeg ville plukket ut som den mest tvilsomme setningen, dersom man skal være skeptisk til min kommentar. Jeg ville heller skrevet at man ikke tror på dataene de har presentert eller gjennomføringsevnen eller liknende. Jo lenger selskapet utvikler og dokumenterer teknologien før de inngår partnerskap eller kjøpes opp, jo bedre pris vil de få for den. Det blir spennende å følge dem fremover.

2 Likes

Minstemålet må være at de får inn mer enn 30 MNOK så de beholder rettighetene til TG. Hvis ikke går de over til Atlas.

I prospektet står det at ca 15 % av provenyet skal gå til videre investeringer i TG, ca 7,5 MNOK. Forventer at den posten utgår hvis Atlas tar over rettighetene.

Har selv tegnet meg i dag med ganske så stor overtegning målt mot rettene. Håper selvsagt på full tildeling, men hadde ikke gjort noe om det ble litt kamp om aksjene heller :wink:

1 Like

får vi vite noe i dag eller blir det ikkje før i morga??

1 Like

My guess is as good as yours, men håper i løpet av kvelden.

1 Like

Ønsker alle lykke til. Både den som forsvarer sin posisjon med penger inn til kassa, og den som blir sittende på gjerdet i håp om en lykkelig slutt.

1 Like

Det skyldes vel strengt tatt tilsagn på midler (eller utbetalte) de siste årene som enda ikke er brukt på KRAS ?

Da tilegner du i så fall selskapet den egenskapen at de bløffer med hva den friske kapitalen skal gå til!

Det skal jeg nok være forsiktig med (selv om det åpenbart har vært lefling med fakta), men selskapet har fått midler til KRAS-studier. Uklart for min del om alt er tildelt, og/eller allerede brukt pr DD. Står kanskje noe om det i siste årsrapport som jeg ikke gidder å bla gjennom akkurat nå.

Blir spennende å se om det var en smart manøver å gå til Red Eye som tilrettelegger og ikke et norsk meglerhus.

Kanskje har svenskene mer risikoappetitt på biotek enn det vi har.

1 Like

Circio Holding ASA - Preliminary results of the rights issue

Hva skal man si…

Managementet klarer ikke å skape engasjement, men denne gangen er de inne med 1,7 mnok av egne penger og har selv mye å tape på at Atlas skal fortsette å radbrekke kursen.

Atlas konverterer bonds til aksjer for 15 MNOK til kurs 2,50, så de sitter i båten de også nå og har lite å hente på kjøre ut aksjer fra konverteringen fremover.

1 Like

Jeg vurderte et lite øyeblikk å putte inn en “lotto-kupong” rundt kl. 1600 i dag, men heldigvis fikk jeg en telefon så jeg rakk det ikke.

EW har brent bruene sine til gjeldende og tidligere aksjonærer, dagens resultat er ikke akkurat overraskende.

1 Like

Beholder selskapet TG/KRAS ettersom Atlas konverterer som del av emi som ender opp større enn MNOK 30 ? Hvor lang runway utgjør egentlig MNOK 19 med og uten TG ?

Mye er sagt og spekulert om IOVaxis, men sånn i ettertid, hvem kludra det egentlig til sånn helt på tampen når vi etter hvert ser det ene plagget etter det andre faller av keiserens kropp ?

Major Shareholding Disclosure

Du skriver som om det er en selvfølge at selskapet kommer til å inngå partnerskap eller bli kjøpt opp. Resultatet fra emisjonen viser at interessen blant investorer uteblir, og selskapet har kjøpt seg én siste sjanse med 12 mnd runway (emisjon + Atlas). Hva skjer om de ikke leverer innen den tid? Og hvor dyr er denne runwayen nå som emisjonen ble som den ble?

3 Likes

Veldig trist. Fadesen fortsetter og her bør en bare styre unna

2 Likes