Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Stille før stormen,Har fremdeles trua.Ett år til :+1:

Er ikke dette drepen for innsiderportalen her inne? Ser at det er veldig få innsidere igjen. Mulig på grunn av at de fleste er ute av bio på grunn av kollaps?

Spør du meg, så virker emisjonen å være amatørmessig tilrettelagt. Man burde ha satt kursen slik at man var sikret å få inn nødvendig kapital og den burde vært rettet mot 1 eller flere større aktører. Om vi andre aksjonærer hadde blitt vannet mer ut, så tror jeg det hadde vært en bedre løsning enn å sitte igjen med skarve 12 mill. Så burde man kanskje ventet til etter sommerferien og nærmere dataslipp. Har fortsatt trua, men tauet blir tynnere og tynnere. Tragisk om vi nå har mistet TG som kunne vært en bust og startrakett for videre himmelferd :crossed_fingers:

1 Like

Tror Circio har begått en svær brøler med denne emisjonen dessverre. De lykkes ikke bli kvitt Atlas som burde vært hoved intensjonen. Servere en emi midt i sommerferien er amatørmessig. Her burde de ventet til høsten og evt data. Ting har skjedd nok en gang i helt feil rekkefølge. Skulle tro disse folka var oppegående og kunne planlegge som litt strategi inni bildet for at dette skulle gå i boks.

1 Like

Altså. Kan være godt planlagt om ambisjonene er noe helt annet enn det bildes som det gjøres et forsøk på å skape. Sånn tenker jeg. I lang tid faktisk.

Hadde målet vært å få inn maks kapital måtte de ha lagt tegningskurs langt under børskurs. Det gjorde de ikke.

Var spinnet med avtale innen tidsperioden uker til et år. Jeg tredoblet beholdningen personlig. Kommer en avtale (helst upfront) innen 3-4 måneder, er en 20-ganger helt realistisk. Om 8-9 måneder vil Atlaskonvertering sannsynligvis ligge som en klam hånd og utvanne en del, men husk at de har kjøpt 15 % av emisjonsaksjene til 2,50. Jeg ser ikke bort fra at de helst vil selge med gevinst… Så en avtale før jul er jackpot. For oss som tok/tar sjansen nå (før konvertering) er det den ultimate våte drøm.

Flagging

Da ser det ut til at det er i underkant av 25mill aksjer i Circio nå inkludert kommisjonsaksjer?

Høse kjører på og har økt med ca 1,4mill aksjer i denne emisjonen.

Mulig at alt handler om psykologi og rabatter, men om det er verdier i teknologien så burde selskapet være omtrent like mye verdt for deltakere i emien om den ble satt på NOK 1 eller 2,50. For dette selskapet så handler det antakelig mer om at “nok er nok” og manglende tillitt. CV`n er ikke god, og kaninen opp av ermet i tolvte time er det nærmest ikke mulig å tro på.

Men så er det den satans feite kjerringa som alltid skal synge en trall før alt er opp- og avklart.

Ja hadde store investorer hatt troen på teknologien kunne de fått fulltegnet på børskurs. Når de ikke har det og historikken til selskapet kan sammenlignes med en gammel Lada kunne kanskje en solid rabatt fristet iallefall noen flere enn de som faktisk tegnet.

Noen som har kontroll på hva status er feks pr. 1/8 når det gjelder Circio og cash etter emisjonen. Det var også en bro finansiering på 4. mill fra Atlas som muligens skal betales tilbake? Så kommer jo det en del utgifter til selve emisjonen.

Bro finansieringen ble tatt med et konvertibelt bond og legger seg bare i haugen med de andre. Så satt de igjen med rundt 12-13MNOK etter at kostnadene var trukket fra om jeg ikke husker feil (?)

1 Like

Dette selskapet har en skandaløs svak ledelse som gjør alt feil i forhold til aksjonærene og kursutviklingen. Det eneste de tenker på er vel å få heve sine feite lønninger som aksjonærene betaler?
Kursutviklingen og historikken er bare tragisk

2 Likes

Ser ut som vi skal under 2kr snart og ned mot 1.-

1 Like

Støtten er på 1.94 ca

Finnes nok ingen støtte i denne aksjen

Ikje i deg heller😜

Nei, men det gjelder andre veien også.

Er dette noe som vil påvirke landskapet for CRNA ?