Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Er/når blir emisjon aksjene registrert ?

DNB venter på oppdatert firmaattest. Når den er på plass slippes aksjene til VPS.

Planen har alltid vert 19 juli

1 Like

The Offer Shares are expected to be tradable on Oslo Børs from and including 19
July 2024.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Selvfølgelig! Derfor vi i det hele tatt gidder å være med i denne type emi :joy::joy::joy:

Tydeligvis noen som synes dette var provoserende, men det kan jo eventuelt begrunnes med:
a) Tegningen i emisjonen ble så lav at man synes risikoen fremover er større enn man hadde tenkt seg når man tegnet, på grunn av utsikter til større trekk på lån fra Atlas eller at selskapet slipper opp for penger.
b) Hvis man verdsetter opsjonen som ligger i warranten til f eks 50 øre, og nå kan selge aksjen for 2,25 så går man i pluss. Og man kan sikkert få kjøpt aksjer fra Atlas til lavere kurser senere, dessverre.

Just-my-take…

Ja, hvis kursen i desember ikke befinner seg over 2,9 kroner vil det være butikk å selge aksjene nå og løse inn warrantene til aksjer.

Er kursen på 10 kroner, der vi var et par uker før emisjonen, må man kjøpe inn samme aksjene til kurs 7.

Tror man dette går kun en vei; nedover, er det en no-brainer. Men da burde man kanskje ha holdt seg unna deltakelse i emisjonen?

2 Likes

Delivery of the Offer Shares and the Warrants … Expected on or about 22 July 2024

1 Like

Litt off topic, men tross alt om Covid-vaksiner og mRNA going forward

2 Likes

Circio Holding ASA - New share capital registered following rights issue

Er det en story bak pumpen 27 mai til 12.68 på det høyeste? Hva skjedde egentlig der?

Masse små aksjonæerer som kjøpte og solgte i en kort periode.

Ser det er et navn, jeg har bemerket meg ved en tidligere P&D i et annet selskap.

Så mulig det er en liten gruppering i Norge.
Som målrettet bedriver slik aktivitet i norske verdipapir?

1 Like

har noen mottatt sine aksjer fra fortrinnsrettsemisjonen?

Ja, kom idag

Fikk ikkje aksjer for dei 17%,kun det antall vi foghåndstegnet.Kommer dei seinere?

Fikk det jeg bestilte og hadde retter for … mulig jeg misforstår ?

Eg var garantist og skulle få 17% rabatt ,i aksjer.Dei har eg ikkje fått

3 Likes

Det er vel ikke relevant for restene av TRVX lenger at Agenus ikke gjør det så godt: