Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Jeg har fått aksjene … men på feil (Nordnet) ASK Konto :rage:, ikke på kontoen jeg hadde tegnet fra …

Vær glad du har fått aksjene. Du kan jo selv flytte til andre konti

Kombinert ferie og jobbtur?
Mon tro om vi betaler reisen for hele familien?:thinking:

Fortsatt noen sluttsedler gjemt under pianoet ?

Jepp, kurtasjen er for høy til å selge så jeg har lenket meg til masten.
Er fortsatt aksjonær om jeg har 1 eller 10mill aksjer.

Har ikke lest artikkelen, men hvorfor Kina om alt er så jævlig vanskelig. Har prøvd før si.

nedadgående kurs, folk som har fått emiaksjer er allerede -20% på de. Ingen kjøpere i boka nesten. tror vi skal ned på 1-tallet snart. ser ikke bra ut. hva atlas gjør her lurer jeg på.

Circio Holding ASA - Information about the warrants issued in connection with the rights issue and new share capital registered

:eyes:
Hmm, jeg trodde disse skulle noteres. Men det er vel pga kostnadene ved notering??

Det er helt sykt, for tradere i hvert fall. Men uansett kjedelig for alle å få pengene sine låst. Er nok strengt tatt ikke lov, men ingen gidder vel å ta den kampen.

Det interessante er hvilke «considerations» som er gjort, men det får vi aldri vite.

Det stod i prospektet; might be listed (ish), så det var ikke lovet omsettelighet på de.

Edit, her ordrett:

The Company may apply for listing of the Warrants on the Oslo Stock Exchange or Euronext Growth Oslo

OK, da har de sitt på det tørre. Men særlig aksjonærvennlig er det jo ikke med en sånn “innlåsning”.

Men om aksjen skulle få seg et betydelig løft i tiden frem til innløsningstiden for warrants så burde det ikke være noe hinder for ar at man kjøper og selger warrants OTC gjennom megler eller for så vidt som private transaksjoner. Dette vil imidlertid nesten alltid føre til høyere transaksjonskostnader og mindre transparens.

4 Likes
6 Likes

Blir spennande å sjå framover,forventningene er vel så som så etter utallige slag i trynet.Registrer litt meir fuzz om Crna no

På invitasjon, oppfordring eller etter egen anmodning fra EDW ? Om ikke annet, noe nytt når det gjelder profilering.

Standhaftige selgerside,Atlas tatt ferie?

1 Like

Her blir det mange om “beinet” og hvor står Circio i denne stafetten hvor pengene sitter løst, men hvor de sitter i betong for oss ?