Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

1 Like

Inhibitor ikke vaksine, men interesse fra BP. Avlesning data (Kansas/Oslo) Q4-2024-------->>>> Kliniske studer basert pÄ IND i Kina mÄ startes i lÞpet av 5-6 Är etter godkjent sÞknad. SÞket etter ny partner er neppe helt skrinlagt, og antakelig den primÊre grunnen til siste reise selv om circRNA ogsÄ er hot i Þsterled.

image

1 Like

Major Shareholding Disclosure

1 Like

Atlas Holdings for CIRCIO

2 Likes

Atlas Holdings for CIRCIO

Jeg ser at offisielt handelsvolum i gÄr var 292K.
Av dette solgte Atlas 290K i fĂžlge meldingen.

Digg med langsiktige eiere som sitter i ro. TrÞsten fÄr vÊre at de selger med tap de ogsÄ :innocent:

2 Likes

Atlas har vel ikke tapt noe pÄ dette engasjementet siden mars -2023. Men hvorfor selger de pÄ disse nivÄene etter emi ? Hva er det egentlige rasjonalet/agendaen nÄ og etter emisjonenen, skulle tro at caset har endret seg noe for Atlas sin del ? Frykt for tilbudsplikt pga lav innhenting og nye transjer som kommer mye tidligere enn fÞrst antatt ? CRNA er av ubetydelig interesse i Atlas sin portefÞlje ? Planlegges det for at TG som collateral skal ut av portefÞljen mot konvertering av gjeld ? Har Atlas et Þnske om at selskapet skal tas av bÞrs ? Friend or Foe ?

Det ble vel definert at aksjene som Atlas mottar er en egen aksjeklasse som ikke skal trigge budplikten? I alle fall deler av de.

Da er jeg nok akterutseilt nÄr det gjelder relevant info.

Henter fra bĂžrsmeldingen og deler:

If Atlas (alone or together with other shareholders of the Company who are deemed to be closely associated parties of Atlas for the purpose of the mandatory offer rules in the Norwegian Securities Trading Act) by reason of being allotted shares in the Rights Issue, subscription of shares in the Conversion, issuance of commission shares or by the exercise of Warrants becomes the owner of more than 1/3 of the shares in the Company, then the number shares which otherwise would have exceed 1/3 of the ordinary voting shares in the Company shall be non-voting and unlisted class B shares (the “ Class B Shares “) so that the mandatory offer obligation is not triggered. Except for being non-voting, the Class B shares shall give the same rights as the ordinary shares in the Company and shall be exchangeable into ordinary shares on a one-for-one basis (cf. Section 4-1 (2) of the Norwegian Public Limited Liabilities Companies Act) provided that such exchange will not bring the Atlas’ shareholding above the mandatory offer threshold.

Balletak. Its my way, or the highway.

1 Like

Correction - Atlas Holdings - Circio

Ha ha, morsomt at Atlas fÞlger med pÄ TI :joy:

1 Like

Hva er greia med de hyppige meldingene om salg hos Atlas? Kan da umulig vĂŠre nĂždvendig?

2 Likes

Er redd vi blir spurv i tranedans :penguin:

1 Like

1 Like

Jeg har ikke fulgt med pÄ hvordan den finansielle utviklingen her har vÊrt med emisjon og garantister osv.

Er det noen som har lyst til Ä gi en kort status pÄ rikets tilstand?

(ja, jeg ser etter passende inngang for en liten post :slight_smile: )

SĂ„nn “pĂ„ sparket” sĂ„ mener jeg det ble rundt 3 - 4 mĂ„neder runway med pengene de klarte Ă„ hente inn. Dersom deltakerne utĂžver warrents sĂ„ kan det komme en liten slant i kassen igjen i desember. Ut over dette har Atlas blitt med pĂ„ Ă„ stĂžtte selskapet med 4MNOK per mĂ„ned nĂ„r det blir nĂždvendig, men ikke lengre enn rundt neste sommer.

1 Like

hvor mange % utvanning ble d for disse skarve mnd?

1 Like