Tror det har variert litt tidligere, men trodde det fort gikk 2 - 5 dager?
Hvornår kommer der nyt fra præsentationen?
Har etterspurt hvorfor de ikke bruker muligheten til å reklamere litt, så skal legge ut om jeg får svar
Circio presents circVec circular RNA in vivo expression proof-of-concept data at ESGCT 2024 annual meeting
får i det minste håpe Atlas blir kvitt alle aksjene de konverterte sist…
Fin oversikt, har du ajourført denne siste tiden?
40% opp og tre nye innlegg på tråden i dag.
Tidene har forandret seg i norsk biotek.
Vi er vel ikke så mange igjen her? Ruben har forresten tatt forum pause (ref regneark over)
Når selskapet var priset til 17 mill nok, skal det ikke mye til for å starte raketten. Atlas fikk igår en nye runde med aksjer og selskapet ble verdt 23 mill nok…
En god oral presentasjon av TBH og vips litt interesse og >>50% på kursen
Må innrømme at jeg har gått fra positiv🪄 til negativ:axe:, men startet litt oppkjøp i det siste og økte posisjonen til det dobbelte, men i kr er det jo sørgelig mot min historiske eksponering i selskapet
Nå bikker vi snart 100% opp … er noe faktisk på trappene eller er det fata morgana nok en gang?
Nå tok algoritmen over - hopp og sprett, dette betyr at større aktører nå skal inn
Hadde vært så skinnsykt kult hvis det plutselig før klokken 9 i morgen hadde dukket opp en børsmelding som inneholdt noe sånt som "…hereby notifies you that we have crossed the notification requirement threshold "
150 %
Synd Ulti-aksjonærene ikke ville bli med med rest-kapitalen her
Interessant, 1/3 av selskapet omsatt til nå idag … må bety nye eiere inn, skal bli interessant å finne ut hvem det er
Kjenner jeg er litt skeptisk…! Dette er vel stort sett kjent materiell, Atlas er kort vei unna å få 800 000 nye aksjer og selskapet er snart med veis ende for de 3-4 mnd med runway emisjonen gav. Flott med nye aksjonærer som kommer inn på høyere nivå, men er gjerne ikke dumt å vurdere litt gevinst på et slikt sprang
Tipper det kommer en ny konvertering fra Atlas imorgen. Det var idag de skulle hatt lommene fulle
Dette skjer fordi selskapet er kjørt i grøfta av alle selv om de har potensiale…den dagen dette potensialet blir synlig og troverdig vil kursen eksplodere, da er det ikke for kr 4 for å si det sånn … og ja, vi ser nok kr 2 i dag, synes momentet ser utrolig sterkt ut, info på avveie her mon tro ?
….som de jo har presentert prekliniske data på tidligere også flere ganger. For en gloriøs P&D dette er!
Det var som pokker
Skal vel bare sitte rolig så lenge, her kan ting være rett over horisonten
Digg å se at når teknologien viser seg å fungere så gir markedet bæng i aksjebeholdningen til Atlas, de er mer opptatt av å reprise i sync med potensialet som kan ligge her.
Tror du virkelig på det du selv skriver? Tror du dette er nye profesjonelle aktører som vil inn langsiktig pga disse resultatene?
Om det hadde vært tilfellet, så kan jeg love deg at de hadde gått rett på Atlas