Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Jepp, jo høyere pris på aksjene jo færre aksjer må slippes ut i markedet ved neste korsvei, om den finnes da og ikke en ny hovedvei har åpnet seg … :slight_smile:

Vi kan nok raskt få en slik igjen:

1 Like

Så det var også en fundamentalt begrunnet reprising da?

Nei, det var EDW som sa at selskapet burde være verdt veldig mye mer enn hva det var.

Dagens mønster og melding kan skape slike utslag igjen.

Plager det deg?

Gratulerer til dere som har aksjer. :+1:

solgte meg heilt ut no i dag,skal vurdere ingang alt etter kor langt ned den går neste uke

1 Like

Nei, men at du påstår at dette er en “reprising i sync med potensialet” og ikke en spekulasjonsdrevet P&D i en kort vakumperiode uten Atals sine salg plager meg

Fett for dere ^^ Grattis!

1 Like

For en gangs skyld i biotek; trappa ned og heisen opp :grin:

1 Like

Sist gang var det heisen ned også, men for all del, om det går like høyt som sist er ikke det så farlig. Men ja alle som kjøper kan miste hele oppgangen i løpet av kort tid, så folk får gjøre det de tør. :stuck_out_tongue: Jeg tør ingen ting, da det uansett er begrenset volum til å ta imot.

er det ikke alltid sånn? Heisen opp og så ned trappa? Jeg får bare håpet at heisen gikk opp igjennom kjellergulvet og at den fortsetter opp en 5-10 etg. til i morgen

2 Likes

Hvis mange langsiktige / trofaste kastet kortene i dag på 1,5 (omsetningen i dag tilsvarer nesten gårsdagens mcap), så vil det i teorien være lite motstand oppover.

Sist gang varte oppturen i tre dager, men døde naturlig nok ut siden det ventet en emisjon på 1/5 av kursen i toppen av spiret.

Vi får se om EDW klarer å forvalte evt momentum i aksjen.

2 Likes

Glad jeg ikje har solgt,:grinning_face_with_smiling_eyes::+1::+1:

Klarer dem å sette en fornuftig emi på dette så er det duket for en solid himmelferd, tenker jeg.

Hvis ikke dør det nok sakte hen nok en gang…

Det meldtes konkurs for noen uker siden. Skal selskapet tas av børs?

de aksjene jeg hadde og de jeg tegnet sist emi ble med ned og opp igjen. Økte bittelitt i dag med gevinsten fra et par trades i løpet av dagen. Men skulle ha sitti på de aksjene jeg tradet ut rundt 1,1 til slutt auksjonen istedenfor. Uansett er jeg forsatt i dundrende underskudd.

Jepp, det er det kjipe. Er lykkejegere som kom inn for kort tid siden som sitter med et glis nå, alle som har sittet lenge har det fortsatt rimelig kjipt. Men sånn er Targo/Circio. De eneste som tjener er de som treffer inngang rett før noe skjer. Det som skjer nå er jo ikke verdt mer enn 0 så lenge ingen i den medisinske verden vil gi noe penger for det, men vil noen det, så er det med en gang butikk. Ingen har villet det hittil, selv om alt som skal presenteres har vært kjent lenge.

Etter å ha oversatt og fått litt"muligensvadanalysert" av AI, skjønner ikke jeg hvorfor folk som i utganspunktet kjøpte aksjer her vurderer salg på disse nivåer. Ordet Gamechanger dukker opp. Hvis selskapet ble solgt i morgen for 1 milliard, er hver aksje verdt 40kr! En revolusjon innen gen- og celleterapi og selskapet skulle bli solgt for en lusen milliard? Give me a break, og fest sikkerhetsbeltene. AI: Meldingen er positiv. Resultatene som Circio presenterte viser at deres circVec-teknologi gir betydelig bedre proteinuttrykk sammenlignet med tradisjonell mRNA-basert teknologi. En økning på opptil 15 ganger høyere proteinuttrykk i dyremodeller er svært lovende og indikerer at circVec-teknologien kan være mer effektiv og holdbar enn dagens løsninger. Hvis videre testing bekrefter disse resultatene, kan det absolutt ha potensial til å bli en gamechanger innen gen- og celleterapi.

1 Like

Konkursen som var kunngjort var et selskap med lignende navn.

1 Like

Godt mulig at teknologien kan bli verdifull, og for all del så hadde det vært fint med en opptur for et biotekselskap på Oslo Børs.

Men jeg tror du må regne litt på hvor mange aksjer det vil bli som skal dele på den milliarden, det er noen mekanismer i låneavtalen med Atlas som er viktige og også om jeg husker riktig en opsjon for management som vil gi dem 10 % nye aksjer.

1 Like