Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Skjermbilde 2024-08-26 063139

3 Likes

Atlas fortsetter å selge på 1.30,med tap riktig nok

Circio Holding ASA: Invitation to first half-year 2024 presentation on Thursday 29 August at 10:00am CEST

Har Abogens arbeid innen circRNA vært kommentert av Circio-ledelsen tidligere? Hadde vært greit å høre deres syn på denne siste utviklingen, gjerne ifm kommende presentasjon.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Takk for info.

Jeg har heldigvis ingen naturlig referanse på smak, men kan på generelt grunnlag si meg enig i dine betraktninger.

Med ønske om en kunnskapsrik og opplysende helg!

RNA Research er sikkert et veldig bredt spekter av mye rart, og kvaliteten på slike analyser kan sikkert diskuteres opp og ned. Likevel - why no interest, når man etter sigende ligger (eller har vært) et hestehode foran andre ?

image

1 Like

https://www.fiercebiotech.com/biotech/bayer-pens-547m-biobucks-pact-biotech-pushing-boundaries-non-coding-rna

1 Like

Aborum, kastet kortene eller er du med etter emi fiaskoen?

Circio Holding ASA: First half 2024 results

Innen gene therapy vil alle bevege seg fra mRNA til cRNA i følge EDW.
Effekten de kan vise til hittil med deres tredje versjon av deres circVec leverer nå 8,5 ganger proteinnivået som mRNA.

Dette begynner å likne på noe og version 3.0 er i gang for å levere enda bedre effekter.

Veldig stødig presentasjon av EDW, han er åpenbart dypt inne i paien på det forskningsmessige og er veldig god på å forklare hvor de skal og hvorfor, ref hva andre gjør også.

De har inngått 5 stk gene therapy samarbeider med selskaper i Asia og Europa som nå tester de ulike circVec versjoner i sin forskning. Målet er at de disse prosjektene skal kunne lede til formelle partnerskap.

8 Likes

Litt oppmerksomhet på Twitter:
image
https://x.com/BertrandBio/status/1829088610626294135

4 Likes

Hvordan, hvis i det hele tatt, er circVec i genterapi relatert til enzymene som AZT produserer? Kan AZT være en potensiell partner?

Neppe.

Bertrand setter tydeligvis pris på åpen og ærlig kommunikasjon. Det gjør jeg også og jeg tror det gavner selskapet at de er transparente på forskningen der det ikke skaper utfordringer for IP’en.

Større visibilitet for mulige beilere som streifer innom selskapets presentasjoner.

Bertrand har et poeng: “hvor mange bioteknologiselskaper vil gi en slik ærlig oppdatering?”

De som har 15 minutter på å se callen burde ta seg tid.
EDW var straight to the point og hadde bra med selvtillit i presentasjonen.

Hadde en prat med han etter callen og gav velfortjent ros for gjennomføring rundt teknologi og posisjonering.

Atlas og finansieringsmåte er nå en gang det det er, det kan kun løses ved å finne alternativer in due time. I verste fall blir Atlas fortsatt kilden til å produsere gode nok data til at en deal avslutter Atlas som finanseringskilde en gang for alle.

Bertrand formidlet egentlig oppsummeringen godt; whats not to like about circVec…

4 Likes

Jeg er sikkert en av få som mener selskapet har riktig CEO i den fasen de nå befinner seg i.

Det er bare to ting jeg ikke liker:

  1. Manglende skin in the game
  2. Manglende respekt og forståelse for aksjonærmassen

Rent forretningsmessig synes jeg det virker som at de gjør det meste riktig.

For mange er nok disse to punktene nok til å ikke ta i aksjen med ildtang….

Hvor kan jeg finde præsentationen ?

Ligger her: