Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Er veldig for høyere kurs, men når vi har vært nede på de nivåene her så vil jo all kursoppgang besvares med konvertering til aksjer på lave kurser. Det eneste det kan «besvares» med er trades med lite gevinst, for større oppgang vil det ikke bli på lenge. Det er fortsatt rundt 50-60 mill aksjer som ligger på lur med potensiell inngang på 0,6kr.

Det er ikke manipulasjon/shortpakk/roboter når det går opp 10% med 77 aksjer…

Hadde det vært motsatt hadde dog hylekoret vært i gang :sweat_smile:

1 Like

Jeg finner det spesielt interessant at T gjør dette grepet nå.

Nå er det analysert herfra til evigheten med spirallån, dårlige valg osv, osv. Jeg tror dette nå er en lottokupong med relativt bra odds. De er gjennom gårsdagens melding all inn på en deal i cRNA, slik jeg oppfatter det.

Jeg håper vel mest, men jeg tror det smeller inn en deal før vi tror, selv om vi venter på data i H2.

Ja, BP skal ha data før de begynner å konkurrere, men her tror jeg (endelig) at gamle T liner opp så mye allerede før data at det kommer en (big) deal fordi feltet er så hot og kommunikasjonen til T (eller C) er så core innenfor feltet at noen tar bettet.

De er jo litt paradoksalt å skyte så høyt på noe som kommer når det de har å vise til fra tidligere aldri har materialisert seg i vesentlig grad hva gjelder kurs, mcap etc.

Jeg tror det er en veldig god kupong de neste 4-6 mnd.

13 Likes

Sitter også med en følelse at noe kommer før vi aner.Håper vi blir kvitt Atlas kjappest mulig.

5 Likes

Når man ser side 12 i selskapsprestasjonen for april, skjønner man at det dreier seg om Eurojackpot. Tvi tvi!

2 Likes

Noen som har reflektert over hva slags betydning circVac kan ha for egen TG-plattform ?

image

1 Like

TG-plattformen består av vaksine mot mange ulike mutasjoner av KRAS, og dette er mye vanskeligere å få til med en RNA-plattform.

For nettopp KRAS så er det (min mening) mer hensiktsmessig å bruke peptider mot hver muterte variant av denne, da man neppe ville fått plass til RNA-sekvensene til alle de ulike mutasjonene inn i ett cRNA - molekyl.

RNA kan være best egnet til noe mens peptider er best til noe annet.

10 Likes

Er det bare meg eller er det virkelig reduksjon i søppelkastingen mot dette selskapet.
Hvordan i alle dager har denne elendigheten fått råde over så lang tid ?
Det har til slutt godt opp for meg at å uttale seg negativt om enkelte selskaper over lang tid skaper base for forsøpling rundt enkelte selskap og særlig det gamle targovax.
Fantastisk å se hvorledes en usedvanlig dyktig og sterk ledelse har taklet dette “demokratiske og fullt berettigede” presset som har forfulgt dem uansett hvilken retning hendelsene tok og startet nedsnakkingen på nytt og på nytt igjen.

Kan navnebyttet være gjordt i tilknytning til denne massive og never stopping nedrakkingen på det game TRVX?
Jeg er ikke bedre enn andre og innrømmer at jeg ved flere anledninger har tatt vel hardt i for å få belyst mine poeng og i den anledning tråkket selskapets ledelse på tærna.
Og det verste er at jeg har gjordt dette med lommene fulle av TRVX - aksjer.
Dette kan da ikke være rette måte å gå frem på for å bli ein riking.

Så , kjære medmennesker. hva har vi i vente som TRVX , nei , jeg mener Circio aksjonærer?
Jeg kan ikke argumentere for at selskapet skal bli noe stort på sikt men ser en på CEO’n i selskapet så har vedkommende stått som en klippe mot problemer og aldri bøyd av og tapt en sak enda og jeg tror at grunnen til at vedkommende sprader rundt med en slik kuul selvtillet er at han forstår og / eller har fått tlbakemelding fra BP at avtalen ligger klar.

Dette er selvsagt barra meg si meining men hvorfor ikke?

Patentert plattform som kan virke bedre og lengre i fremtidens bekjempelse på covid19 pandemier og mye annet knask.
Det ville ihvertfall vært en god forklaring på hvorfor CEO’n sprader rundt i koridorene med et salig glis uansett hvor mye det stormer utenfor .

Jeg velger å sitte med aksjene mine og ser på det hele som en lottokupong med gode ods.
Man oppretter ikke diskusjons-forum på lottokuponger hvor en sitter hele dagene og snakker ned et selskap , det burde en heller ikke gjøre på Ciecio.

Nærmer meg snart millionen i tap over mange år i denne aksjen men klager ikke.
Det er selvvalgt.

La oss håpe at denne nye innpakningen med navn Circio hvor alt er nytt (Ledelse / ansatte , Produkter , kontaktflate , Patenter , og nytt navn som binder det hele sammen fra og med nå får tilbakemeldinger som ikke er trakkaserende og kun omhandler det som skjer i selskapet Circio

Lykke til

Targovax er død
Circio lever
Hipp hipp hurra

:alien:

22 Likes

Vet ikke om denne er delt :relaxed:

Man tukter den man elsker. Er det ikke det det heter :sweat_smile:
Tror nok mange kjenner seg igjen i akkurat dette om selskapet. Me too.

1 Like

Rebranding 101 altså. Historikk glemt, og nye briller på.

Med det sagt så er det spennende tider sånn sett, og håper det løsner etterhvert. Det blir usedvanlig spennende i tiden etter PoC. Enn så lenge så tror jeg Atlas har kontroll på kursutviklingen.

1 Like

Ja, og ingen forsøk på å skjule det heller siden det ikke er noen annen åpenbar link mellom Atlas og Citi-kontoen enn antallet aksjer som dukket opp på kontoen etter at konvertering ble meldt.

1 Like

Atlas vil nok styre kursen ja en stund men det gir også muligheter, med tanke på å få kjøpt her nede egentlig så mye man vil. Virker som det Aborum sa stemmer med at de ikke selger under 0,60 så får man plukke det man ønsker som beholdning hver og enkelt. Så får man håpe det kommer en større aktør som plukker opp dette sammen med oss andre og tar det unna til de er ferdige med første transje og konverteringene. 2-3 transjer max tenker jeg blir brukt av targovax før crna deal ligger på bordet og hele atlas avtalen kan termineres før jul tenker jeg kanskje optmistisk men og realistisk, hadde vært en passende julegave.

6 Likes

Kjøper har trua, magefølelsen sier kjøp for min del,:+1::+1:

7 Likes

image

10 Likes

Hvor mange aksjer vil man totalt ende opp med i Trvx før Atlas er ute?
Skjønner at det er avhengig hvor raskt selskapet får en partneravtale eller lignende hvor det følger penger med, men hva tenker dere?

Det er 192,6 millioner aksjer i selskapet nå.

Første transje gjenstår 35 mill kroner som skal konverteres. Med dagens snitt så kan de vel konvertere nærmere 0,6kr og da blir det 58,3 mill aksjer til.

Etter det så er det aksjonærene som (igjen) bestemmer hva de kan konvertere til når neste transje blir hentet inn.

Første transje ble hentet inn 9 mars, så da kan neste tidligst hentes inn 9 juni. Så får vi se om Atlas har konvertert alt innen da eller om de fortsatt har litt på lur for å holde kursen nede.

Edit: Er jo umulig å spå kursen, men tror ikke vi kommer mye over 0,7 så lenge Atlas har mulighet til å konvertere.

1 Like

Det punktet i avtalen kan endres etter behov. Strengt tatt - om det ikke kostet flesk å forvandle selskapet som illustrert ovenfor - så skal det ikke være behov for å ta ut T2 før medio Q3. Så In Vivo+kjerne IP kan muligens komme i grevens tid før utvanninga blir alt for ubehagelig.

6 Likes

LG har vært flink til å svare på henvendelser. Når jeg spør om hva jeg skal lese av oppføring av ASCO i kalenderen, så uteblir svaret. Foreløpig.

2 Likes

God helg folkens. Nå må vi la LG og EDW m fl. få helgero. Man kan mene hva man vil om T (eller C) men de jobber knallhardt. Vil ledelsen bli rike så må de lykkes slik at opsjonene gir avkastning. Da drypper det også på aksjonærene. Ting tar tid så ikke guff ut sure kommentarer. Det hjelper ikke.

Sitting - not Thinking.

3 Likes