Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Har ikke alt i friskt minne, men det er vel krise fÞrst dersom MCAP nÄr ned til pÄlydende verdi pÄ aksjene.

Under 50 mill i mcap vel?

Det har jeg ikke sett noen steder. Lav Mcap medfÞrer heller at Atlas kan ta over store deler av selskapet for da fÄr de jo mye aksjer ved innlÞsning av finansieringen.

Jeg er positiv av natur og det fÄr jeg hÞre av og til - ok. Men jeg mÄ si at sÄ mye negative tanker som spys ut pÄ Targovax trÄdene har jeg aldri opplevd Ä se.

Hva er det som plager folk? Jeg har forstÄtt etterhvert at det er mange som har tapt penger (mye?) pÄ gamle Targovax men tross alt???

Er detsÄ mange andre biotek selskap her pÄ berget som har 300 mill Ä trekke pÄ og en hot patentert teknologiplatform pÄ kanten av realisasjon??? 120 mill i Mcap??

5 Likes

Legg merke til at enkelte personer er veldig aktive nÄr kursen gÄr ned og nesten fravÊrende nÄr kursen gÄr opp.
Kanskje de som fĂžler seg truffet kan svare hvorfor ?

1 Like

Jeg har observert det samme. Og nÄr man har hatt et negativt bÞrssegment som denne uke da vil aksjer som regel gÄ ned.

Det er mange grunner til salg og nÄr markedet er dÄrlig er kjÞperne borte og kurs faller.

“Sitting not Thinking” er ofte en bra strategi - og greier man da i tillegg Ă„ la vĂŠre Ă„ spy pĂ„ andre sĂ„ er det bra.

1 Like

Gamle targovax? kursen har vel halvert seg om ikke mer siden du investerte :sweat_smile:

1 Like

Selskapet kommer aldri i verden til Ä trekke MNOK 300. Det er enten eller lenge fÞr vi kommer sÄ langt.

2 Likes

Xon; “Legg merke til at enkelte personer er veldig aktive nĂ„r kursen gĂ„r ned og nesten fravĂŠrende nĂ„r kursen gĂ„r opp.”
Synes du det er merkelig?! Det samme skjer med enkelte nÄr kursen gÄr opp. Dette fenomenet har alltid eksistert og er helt naturlig.

Der kom han :joy::joy::joy::joy:

1 Like

Om noen kan vise til at det finnes et slikt vilkÄr i BLA sÄ pek gjerne. PÄlydende verdi er nevnt, men ikke noe annet enn det sÄ langt jeg kan lese meg frem til. I sÄ fall sÄ er det ti-Þringen det handler om, og aksjesplitt.

Vi fÄr sette i gang kronerulling. Vi holder Atlas og transje 1 og 2 pÄ avstand om hver av oss bidrar med 30-Þre pr aksje :+1:

Det er sÄ jÊvla trist dette!!!

1 Like

Er opptimist, kjĂžper litt hele tiden,sist pĂ„ 0,62​:+1::+1: sĂ„ vil tiden vise :+1::+1:

3 Likes

Et lite innlegg fra en aksjonÊr med 7-sifret tall pengemessig i Targo, siden 2016 og «lavt»kurssnitt pÄ rundt 1,4 gjennom disse Ärene frem til p.t.

Skal vi forsÞke Ä se dette pÄ langen, ikke dag for dag, spesielt i urolige tider(?)

Vi legger midler i selskapet i hÄp om bedre tider for kreftpasienter, og Êrlig nok, vÄr egen lommebok, men tiden er jo pÄ sett og vis bundet av at vi legger hodet pÄ blokken, jeg tror de fleste vet det.

Ja, jeg skulle Þnske at oppkjÞp eller frie midler var tilfellet i dag, men det er det ikke. Finansieringen hÄper vi og tror vi er kortsiktig fÞr BP ser Targo, eller drift i selskapet over tid. ForhÄpentligvis minst mulig utvanning.

Jeg er like frustrert, veldig frustrert, som mange andre her inne, men likesÄ veldig positiv med tanke pÄ potensialet, mulighetene og oppsiden selskapet har ift resultater(!). Jeg oppfordrer egentlig til Ä se selskapet i perpektiv over tid, fremfor dagens kurs, som ja, er pÄ godt og kort norsk «crap»

PĂ„ bakgrunn av 8 Ă„r med tett oppfĂžlging rĂ„der jeg aksjonĂŠrene til et langsiktig «hold» og stopp for short, midler mĂ„ til ved utvanning, for de som kan det. Jeg er ingen investor, kun vanlig lĂžnnsmottaker. Vi vet Targo brenner penger frem til det motsatte er bevist, eller bedre


27 Likes

Tror du har rett👍

:+1::+1::+1::champagne:

Er vi redde for Atlas ‘dþdsspiral’ ?
Hvorfor det 

Vi klarer Ä det ypperlig pÄ egen hÄnd
Finnes det noe lignende bortsett fra konkurs kandidater ? Selv de gjÞr det bedre 
 selv pÄ bio

2 Likes

TG01 i gang i Kansas Caner Center i bruk sammen med ctDNA:

“
we are using cutting-edge ctDNA technology as a blood-based biomarker to track efficacy in real-time.”

Se ikke bort fra at Targovax og Agenus her kan levere gjennombrudds data pÄ behandling av bukspyttkjertelkreft og at resultatene kommer fortlÞpende.

Her noen klipp fra en artikkel i 2022:

Flytende biopsi og andre fremvoksende ctDNA-teknologier representerer et paradigmeskifte innen kreftdiagnostikk fordi de tillater pĂ„visning av minimal gjenvĂŠrende sykdom hos pasienter med sykdom i tidlig stadium, forbedrer risikostratifisering, fanger opp tumorheterogenitet og genomisk evolusjon, og forbedrer ctDNA-veiledet adjuvans og palliativ kreftbehandling. Dessuten kan ctDNA brukes til Ă„ overvĂ„ke tumorresponsen pĂ„ neoadjuvant og postoperativ terapi hos pasienter med metastatisk sykdom. Å bruke clearance av ctDNA som et endepunkt for eskalering/deeskalering av adjuvant kjemoterapi for pasienter som anses Ă„ ha hĂžyrisikosykdom har blitt et viktig forskningsomrĂ„de. Muligheten for Ă„ bruke ctDNA som et surrogat for behandlingsrespons – inkludert for total overlevelse, progresjonsfri overlevelse og sykdomsfri overlevelse – er et attraktivt konsept; Dette surrogatet vil uten tvil redusere studievarigheten og fremskynde utviklingen av nye terapier.

3 Likes

Bukspyttkjertelkreft
Prognosen for kreft i bukspyttkjertelen er dĂ„rlig. Nyere studier tyder pĂ„ at ctDNA kan vĂŠre et verdifullt verktĂžy, ikke bare for Ă„ veilede terapi, men ogsĂ„ for Ă„ overvĂ„ke behandlingsrespons. 53 KRAS-mutasjoner er utbredt i bukspyttkjertelneoplasmer og kan pĂ„vises via ctDNA. I en prospektiv analyse av 106 pasienter med resekterbar, lokalt avansert eller metastatisk kreft i bukspyttkjertelen, var pĂ„visning av cfDNA, ctDNA og den kvantitative vurderingen av KRAS-mutasjonsnivĂ„er indikatorer for dĂ„rlig prognose. 54 Sirkulerende cellefritt DNA fĂžr og etter behandling (3 mĂ„neder, 56 pasienter; 6 mĂ„neder, 46 pasienter) viste at total overlevelse var merkbart kortere i gruppen med hĂžye cfDNA-konsentrasjoner. En annen prospektiv studie av 135 pasienter med resektabel (23 %), lokalt avansert (27 %) eller metastatisk (50 %) pankreasadenokarsinom viste at tilstedevĂŠrelsen av ctDNA var sterkt assosiert med dĂ„rlig total overlevelse pĂ„ multivariate analyser (HR, 1,96; 95 % CI, 1,20–3,20; p = 0,007). 55 Av pasientene som gjennomgikk reseksjon, hadde de med upĂ„viselig ctDNA etter operasjon lengre sykdomsfri overlevelse (17,6 vs. 4,6 mĂ„neder; p = 0,03) og lengre totaloverlevelse (32,2 vs. 19,3 mĂ„neder; p = 0,027). Tilsvarende var tilstedevĂŠrelsen av ctDNA sterkt korrelert med dĂ„rlig total overlevelse (6,5 vs. 19,0 mĂ„neder; p < 0,001) for pasienter med avansert pankreasadenokarsinom.



Til sammen viser disse studiene oss at tilstedevĂŠrelsen av ctDNA i perifert blod kan tjene som en uavhengig prognostisk markĂžr for total overlevelse hos pasienter med lokalt avansert og metastatisk kreft i bukspyttkjertelen.

link:

https://ascopubs.org/doi/full/10.1200/EDBK_349143

4 Likes