Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

7 Likes

Circio presents new and differentiating circVec data and corporate update in live webcast

6 Likes

Dette lover godt og begynder å bli spennade:)
tipper på en eller fleire avtaler ila 2025 der cash er inne i bildet

…men ikke i dag

heilt ærlig trur eg det er litt for tidlig,men veit interessen for Circio er stor.Håper Erik belyser litt dette kl 10.MEN en veit jo aldri

«Evaluating alternatives to manage OSE share price rule»

Ligger jo ett eller annet i lufta her…

4 Likes

9 Likes

Men åpenbart ikke at “de vet aksjekursen skal opp”

1 Like

Det er vel høyere sannsynlighet enn for Ulti? Polygon?

Boms?? Nykode er jo bare fryd? Og Bergen?

Har vanskeligheter med å tro at det er noe “teknisk”. Det ble jo gjennomført en reverse-split høsten 2023, og Atlas var med i likningen da også.

2 Likes

Det vet du ikke. Kan godt hende de sitter i diskusjoner med investor/partner. Dersom de sitter i diskusjon med partner tar det ofte litt tid.

1 Like

Wiklund « klager » over interessen fra større norske investorer, også publiserer han en 1Q rapport som nok for mange som ikke har fulgt selskapet er ganske tunglest (i likhet med andre biotek må sies). Men han sitter på et selskap uten store investorer og forventer at folk som har hundrevis av andre selskap de skal følge med på leser videre etter å ha møtt på « circVec » med og uten AAV. Jeg tror dessverre mange potensielle investorer faller av lasset etter å ha lest dette.

Litt klarere tale med navn på kjente sykdommer som kanskje kan kureres og hvor stort markedet kan være vil nok trigge noen flere til å lese mer.

Det er helt riktig! Har hvertfall vist seg at det er flere kritiske her som har tatt meget feil i andre selskaper med åpenbart dårligere utsikter.

@Boms sin uttalelse er helt grunnløs. Akkurat som hausinga i Bergen Ulti og Nykode.

Venter bare på haltopen her nå

Så hvorfor skulle de plutselig kansellere reverse split nå, se på alternativer rundt børsloven, hvis de er i diskusjoner som kan, men ikke trenger, føre frem? Eller kan ta måneder/år?

En reverse split hindrer dem ikke i å inngå avtaler?

Så så :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jeg har gitt mine alternativer her. Tror nå mer på dispensasjon i kombinasjon med noe annet; Atlas, eller kostnadsbesparelser/administrativ byrde?

1 Like

rekner med ledelsen har kontroll på dette med reverse split,hadde vel neppe avlyst viss ikkje.eller???
ganske morsomt å sjå enkelte leite med lupe etter feil og mangler med enkelte selskap,lurer litt på om dei ikkje synst teknologien eller resultata som blir lagt fram er gode og meget spennande?Alle veit at Circio har ei særs ugunstig finansiering med Atlas,men mulig vi snart ser slutten på den.Eg VEIT at der er stor internasjonal interesse for selskapet,også gjenstår det å sjå om nokon vil gå inn med cash

3 Likes

Håper ikke dette er et feilsteg, hvis så amatørmessig. Trodde vi skulle få kvitte oss med atlas i dag men ser ikke sånn ut.

Selfølgelig ikke, dette har de nok veldig kontroll på🙂. Det er nok noen interessenter som har tatt kontakt. Og slike prosesser tar litt tid før det kan kommuniseres ut.

Hva F har dette med saken å gjøre?!

At folk fortsatt sitter og skriver som om Wiklund og en partner sitter med pennen klar er jo etter dagens melding (og mangelen på annen melding) 100% grunnløst hauss!

2 Likes

Nå håper jeg virkelig du ikke refererer til meg… For da må du ta på lesebriller. Edit: Det er ingen som har sagt noe i nærheten av at partner sitter klar med pennen. Skjerpings!

Hvilken uttalelse er du sikter til? Viktig å få med seg små ord som « kan » og « kanskje ».

Og når det gjelder historikken min i biotek, så er nok den sånn passe dårlig i likhet med mange andre. Men før du forfølger det sporet lenger kan du jo lese dine egne innlegg her på tråden fra 2023 - ikke akkurat 100 % treff det heller. Dog er den typen graving lite matnyttig.

1 Like