Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Kom plutselig en del kjøpera,400k på 0.69

eh, det finnes ingen gratis lunch. Spesielt ikke i Circio.

Er det noen her som skal på generalforsamlingen i morgen kl 1000 og som kan gi et referat etterpå?

At folk ikke har tatt dette innover seg er helt ufattelig. Sannsynligheten for at dette går veien har økt betydelig. Det er fortsatt risiko, men sånn er det med alt.

Selskapet har nylig publisert svært lovende data med partner, kansellert forslag om spleis, ønsker fortsatt 40% fullmakt. Jeg er ikke i tvil - partner (les certest) skal inn på eiersiden over 1kr. Da løser alt seg og man kan endelig begynne å se på teknologien i stedet for den klamme hånden til atlas. Så får vi se om det blir 1, 2 eller 3kr. Hadde vært mye mer interessant med en diskusjon rundt verdsettelse av selskapet. Andre selskaper innenfor dette feltet blir jo kjøpt opp for milliardbeløp. Og her trader vi på stusselige 65 millioner😂

2 Likes

hva er fornuftig pris hvis man skal slippe inn noen som får 40% av selskapet. 1 kr høres altfor billig ut.

1 Like

Det er klart det er alt for billig. Selskapet har jo mulighet til å bli finansiert av Atlas ut 2025. Så dersom en investor skal inn må jo dealen naturligvis være vesentlig bedre for selskapet og aksjonærene

1 Like

Det er fortsatt heller ikke gitt konkret info fra 4Basebio samarbeidet som ble meldt 21 januar i år.

Fra meldingen:

Dr. Emily Young, Head of Non-Viral Delivery for 4Basebio added: “We are delighted to partner with Circio to develop the next generation of DNA gene therapies and vaccines. 4Basebio’s synthetic DNA offers fast, scalable and cost-effective manufacturing advantages compared to plasmid DNA. Combining these capabilities with the superior expression of Circio’s circVec technology, in addition to 4Basebio’s Hermes DNA-delivery platform, promises to establish extremely robust and durable DNA therapeutics.”

På side 17 i 28 mai webcast presentasjonen er inntatt i gult felt:

DNA format #1
identified as promising
therapeutic vector
format for circVec

6x expression vs.
plasmid DNA

Utelukker ikke at dette er de første signalene om gode data fra 4Basebio samarbeidet.

6 ganger forbedring. Ikke småtteri. Og - dette er etter ca 50 dager og kurven er fortsatt stigende så resultatene ser ut til å bli enda bedre.

Fokus genterapi og vaksiner.

3 Likes

Ble plutselig få selgere. Gylden mulighet til å kaste korta!

1 Like

Fra 0,69 til 1kr er ca 40%. Skjønner du nå ?

Ja nå forstår vi, logikken din er eksemplarisk, vil du at jeg skal forslå andre aksjer som også handles under 1 krone?

Bgbio sitter igjen med 40 - 45 MNOK i frie komtanter. Holder til 40 % eierandel i Circio det.

En tvist a la Ulti / Zelluna

1 Like

Uansett, ett eller annet er på gang​:smiley:. Jeg personlig tolker det Bull :yum:

1 Like

Dette mente du ikke. BB er søppel

faktisk ikke så dumt når man tenker på det. de stiller opp med penger som er igjen og merger inn i Circio

No thanks😂

Om dere har tanker om å sammenligne Circio med andre norske bio og tror de har noe å bidra med - da er det natta.

Circio er i VM - resten er i 10 divisjon.

Ville kanskje sagt at Circio har startet VM-kvaliken bra og har en stigende formkurve.

Og at de andre driver med jazz-ballett og synkronsvømming… :roll_eyes:

3 Likes

Man bør kanskje være forsiktig med å kalle andre selskaper for søppel.

Når jeg ser mus lyse opp sånn som dette tenker jeg på rave-party. Aldri har mus glødet som dette!

45 mill er 45 mill, samme hvor de kommer fra.

Zelluna hadde heller ikke behov for forskningen og UV1, men pengene kom godt med. Også der ble Z fusjonert inn med premie til MCAP. hvis hovedteorien er at noen skal inn i Circio til + 1 NOK av en eller annen grunn.

1 Like