Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Henter 25 X (T/C MCAP). Det finnes penger der potensialet er stort.

T/C må (eller er i ferd med ?) utvikle en teknologi som er egnet for bruk av non-virale vektorer

4 Likes

Både selskapet og folk her inne viser stadig til inngåtte avtaler. Det har vært gjennomgående både for TG, Oncos og nå cRNA. Det hjelper lite hva andre får til når interessen for Targovax er fraværende. Endring av navn og strategi et siste forsøk på å skape interesse for selskapet. Krysser fingrene

Man skal være forsiktig med å undervurdere den faglige kvaliteten på de prosjektene som pågår i Circio. TG01 i Kansas UCC kan bli et stort gjennombrudd i svært vanskelige kreftformer og cRNA teknologien har potensiale for partner avtaler som kan mangedobbel kursen.

Men det kan ta noe tid så den som tror på kortsiktig kursfest tar mest sannsynlig feil. Her bør man nok være en stayer.

Det aksjonærene burde bry seg om kortsiktig er å engasjere seg, bli representert i styret og sikre innflytelse over drift, bonuser og opsjoner mv.

Nåværende styre bør ikke få fullmakt lengre til å dele ut opsjoner. Forslaget bør stemmes ned, den alternative behandlingen av dette er at da må utdeling av opsjoner legges fram på generalforsamling som egen sak til avstemming. Ingen er i mot opsjoner til de som fortjener det. Men det er aksjonærene som bestemmer og hvordan de stemmer nå blir avgjørende for fortsettelsen.

en kurs på strax 50øre hjelper d lite for folket som kjøpte aksje på 10-25 kr,med denne ledelsen ser jeg lite håp for dette selskapet,bare hausing som gjelder.

Japp, markedet virker å ha bestemt seg. Er kun noe fra BP som kan redde Targo/Crcio. Hvis ikke er det over og ut, enten ganske raskt om Atlas trekker dealen eller pga utvanningen den fører til. Multiplene er syke om BP skulle punge ut, men det virker helt usannsynlig. Finnes nok noen som har blitt rike på sånne case, men for hver av dem er det tusenvis som har mistet investeringen. Jeg holder meg unna, dere får velge deres vei. :slight_smile: Trist i grunn, TG og Oncos så lovende ut, men ble for dyrt.

2 Likes

Er ikke TG i gang i to helsponsede stdier?

Next generation KRAS vaccines

Circio is now developing a next generation KRAS vaccines in combination with the adjuvant QS-21 STIMULON.

QS-21 STIMULON is a purified, natural saponin proprietary to Agenus. It has been widely studied and is a critical component of multiple vaccines, including the approved Shingrix® shingles vaccine, and the world’s first malaria vaccine Mosquirix™.

There are currently two phase 1/2 clinical studies in progress with leading academic partners.

3 Likes

Jeg savner en langsigtet og stabil storaktionær i selskabet med interesse for biotech, som Carl Henriks interesse for sporvogne (spårväg); måske Carl Henrik ville være den rette til at markedsføre selskabet internationalt?

1 Like
3 Likes

TG var klar for fase 3. Er det jeg sikter til. De “nesten” gratis studiene er supert, men hvilke inntekter de skal generere med sine resultater er fortsatt uvisst. Det er noe å dykke ned i for de som vil promotere caset, siden vi har snakket lite om disse annet enn av de er billige for Targo/Circio.

Forholdsvis massiv dumping fra en aktør i dag, og som ser ut til å ha limit 54 øre…?

Vurderer dette som en grei kjøpsmulighet.

3 Likes

… har toppet lidt op, som sædvanlig.

1 mill aksje ønskes kjøpt på 0,5450?Lubor Gaal??:sweat_smile:

… godt at se lidt interesse og jeg tipper, det også er denne aktør, der har taget godt imod dagens salgsposter, der (heldigvis) ser ud til at være overstået; muligt sælgeren er færdig med at realisere sine tabsgivende aktiviteter.

Tvangstankene slo inn så plukket også litt mer bunn her i dag :slight_smile: :grin:

Normalt sett ensbetydende med at bunnen er enda lenger ned…

2 Likes

…noe som tilsynelatende var et røverkjøp mtp at jeg når er svimlende 3 øre i pluss på siste kjøp!! :crazy_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face:

4 Likes

På de nivåene her så er jo det brukbare prosenter :stuck_out_tongue:

Man sidder tilbage med blandede følelser, når man får napp som bundfisker på dagens laveste niveau og aktien lukker i all time low; men … sitter med en følelse af at nedsalget er overstået, for der har været rigeligt med muligheder til at sælge over dagens laveste niveau her på eftermiddagen.

1 Like

Hvor ofte har vi ikke tenkt her at den ikke kan gå lavere? Det gikk noen store poster i dag og det lå vel på et tidspunkt 1 mill på kjøp 0,55, så det var mulig å kvitte seg med mye om man var interessert i det. Men man vet aldri hva morgendagen bringer…. I morgen kan det komme en ny som kaster inn håndkleet og vi går enda lenger ned.

Muligt sælgeren også var repræsenteret som køber i et forsøg på at skabe en slags ændring i sentimentet, aka markedsmanipulation … mange muligheder, men det er da set før.

I TRVX vil jo hver nye trade gi Atlas til å selge flere aksjer, 1 mill omsatt er vel 333.333 nye aksjer som kan selges? Er vanskelig å se for seg at aksjekursen skal løfte seg før det har blitt solgt mange nye aksjer - dessverre !

3 Likes