Atlas har en (voksende) tilgodelapp ja
Konverteringen reduserte gjelden til Circio med 2,5 mill minus 44 tusen.
Og fyller på med aksjer til lav kurs.
Dette harmonerer lite med hypotensen om at en ekstern investor vil inn til langt over krona
kommer flere transjer og konvertering denne mnd tenker jeg. Helt naturlig at dette skjer nå. Er nok ingen investor på vent på 1kr ennå, alt for tidlig. Jeg har troa og er aksjonær men virker som dette er kanskje først i 2026 vi ser.
Jeg håper og tror du er for pessimistisk. Jeg tror de har gode indikasjoner på avtale fra mulige partnere, og at det var derfor de kansellerte aksjespleisen. Jeg tror på en OK avtale i løpet av høsten som finansierer selskapet et par år i første omgang.
Ikke nødvendigvis… Dette er jo bonds som allerede er utstedt. Dersom selskapet på nytt hadde requested funding ville hele teorien falt i grus, men enn så lenge lever den.
Denne teorien røk vel.
Når det gjelder nye Funding requests så har disse kommet midt i måneden de siste tre månedene så vi får følge med
Den røk ja!
Jeg skrev for en tid tilbake hvor jeg argumenterte for at risikoen i Circio er langt lavere enn i andre norske bioselskaper fordi det Circio gjør er å utvikle en teknologisk plattform i sikulærRNA.
Bob Le Plast hadde et fint innlegg om dette i går. Mulig han bør tenke på å dele det her?
Så får vi se om det kommer noen signaler fra dagens GF som nå pågår.
Hadde jeg? Da ligger det jo lenger opp her inne
Chat
Jesus… ikke mitt klareste øyeblikk😆
Nå skal det sies at chaten døde sammen med Ulti så jeg glemmer nesten at den eksisterer…
“Når det gjelder Circio så bør det huskes at de nå fokuserer på en helt ny teknologi som venter på et gjennombrudd (sirkulært RNA). De er ikke avhengige av at et prod skal få fase 1–3 data (Ulti, Nano, Bgbio etc), de trenger data som bekrefter deres circRNA som teklologisk plattform. Og at det fungerer bedre og bredere enn mRNA. Med det som bakgrunn, og forutsatt at de får det finansielle på plass, så tenker jeg personlig at Circio har større sjans på suksess enn eks Lytix.
Når det gjelder data på effekt så er de preklinisk, men det de har presentert til nå og sammenlignet med effekt av mRNA og DNA in vivo i mus, er faglig sett særdeles lovende.
At circRNA er “the next big thing” er det neppe særlig tvil om…”.
Liker Lytix, men som de andre havarerte selskap på OSE så har de et spesifikt produkt mot en spesifikk indikasjon. Ved feil her så er kursen ned 95%…
Circio har en generell teknologi og er defor mye mindre sårbar for slike skreller.
På siste punkt refererer jeg ikke til Circio men til circRNA som teknologi generelt.
Dog mener jeg at Circio sine løsninger for circRNA ser veldig lovende ut og at de har en veldig helhetlig tilnærming med bruk av både AAV og DNA-kassett-plug-and-play med Certest sin nye LNP (lipid nanoparticle).
Ved lift-off for teknologien generelt så tenker jeg Circio er særdeles sterkt posisjonert her.
En investering i Circio er for min del basert på circRNA generelt.
Og at lille Circio sine løsninger virker knallsterke.
Takk. Siden risikoen ved circVec for Circero må vurderes på en annen måte enn for de bioselskapene som har vært uheldige og feilet, syntes jeg det kunne være greit å få belyst dette.
Var ikke noe voldsomt salgspress. Kanskje Atlas solgte de to siste dagene? De har vel gjort det før
de har ikke mottatt aksjene ennå tror jeg men skal vel ned til 0,60 igjen da…
Får se hva som skjer i morgen💪
Hvor har du dette fra?
Selskapet har presentert hvordan dette fungerer ganske lettfattelig i sine presentasjoner
Elles bare vanlig biolog kunnskap for min del. Så vi produserer circRNA i cellen. Det skjer i cytoplasmaen. Når circRNA er produsert er det begrenset hva som kommer inn i cellekjernen. Str under 35kpa eller noe i den duren. Krever aktiv transport inn i så fall. Ganske strengt regulert miljø i cellekjernen