Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Det trekker alltid ut, har allerede vært igjennom flere ganger hvor jeg tenkte “nå eller aldri” :slight_smile:

Ja, man tenker så mye rart mens man ser på at verdiene forvitrer, men så langt jeg kan regne så bør selskapet melde pass i løpet av de neste 6-9 månedene dersom det ikke er mulig å finne kommersielt feste i RNA-sfæren. Å kjøre videre basert på finansieringa fra Atlas helt frem mot Q3-Q4/2024 vil være ødeleggende for det som evt finnes av verdier i selskapet. Da er det bedre med et evt opphørssalg før vi kommer så langt.

Det er ganske stor spread i oppfattelsen av hvor selskapet befinner seg når man leser hvor mange som er skeptiske til det som pågår her på TI mens DNB-analytikeren nesten ikke tror sine egne øyne når investorene kan få en inngang i dette caset til MCAP 200 MNOK.

Ja da, Atlas “røver” oss fra noen verdier, men vi får nå i alle fall penger til videre forskning. Noen som synes dealen i BGBIO er bedre enn TRVX?

6 Likes

Et biotek-opphørssalg tror jeg er ekstremt lite innbringende.

Feiler satsningen på circRNA så er det bare å bytte tilbake til Targovax og bli et rent peptidvaksineselskap :grimacing::sweat_smile:

For øvrig synes jeg det er helt useriøst å si at dette er kun et bet på circRNA. Gode resultater med TG01+QS-21 kan få fram verdien i en kreftvaksine som faktisk kan gi mennesker med en vrien og dødelig kreftform en livsforlengende behandling med svært bra QoL sml med f eks Folfirinox.

Og det beste av alt er at vi får raske svar med liquid biopsies hvor de ser etter sirkulerende kreftceller.

5 Likes

Når kommer pengene inn fra dette til Targovax mener du? Om 5 år og 500M til i forskning hvis alt går bra? Fase 3 må gjennomføres før TG blir markedsgodkjent så vidt meg forstått. Det er like usannsynlig som det var da det ble lagt på is.

Ingen norske biotek tenker å ta produktene til markedet alene, så den problemstillingen er helt irrelevant.

For alle sammen gjelder det å produsere gode data og skaffe partner.

Hva er unikt med Targo her?

Ulti kan kanskje får markedsadgang ved eksepsjonelt gode resultater i sine randomiserte fase 2-studier, men da skal de klinke til med homerun deluxe.

2 Likes

Noen som har kjennskap til hvordan de allerede utdelte opsjonene fungerer. Er varighet så lenge personene er ansatt, eller har de en utløpsdato?

1 Like

De jo produsert data, men ikke evnet å kapitalisert på det. Eneste “partneren” de har er jo Agenus, og det er jo kun en spons av medisin.

De har rett og slett ikke mer bensin på tanken snart. Og hvis de ikke kommer frem til cRNA stoppert snart så frykter jeg for hele selskapet. De hadde vel en løsning trodde de når soug satt fortsatt, men noe gikk til helvete der. Etter det har jo bare gått rett vest, selv om de måker på at de er best i verden på cRNA.

Naturligvis helt riktig at de må evne å kapitalisere på det, som alle andre.

1 Like

Jeg ved ikke med jer andre, men pt. render jeg rundt med armene over hovedet i en blanding af ultimativ forundrelse og fornægtelse over at aktien lukker i plus efter en præsentation fra selskabet.

Seriøst, vi snakker nye tider … nye muligheder.

2 Likes

Mye om å “grabbe til seg”, men ingen som synes det var noe spennende eller nytt i Corporate update ?

Om IP-status

Om H2H mRNA

Om vaksiner

Om shortlist Rare diseases (fra 363 til 5)

10 Likes

Ikke vet jeg, men kjerne-IP hos T/C er etter det jeg forstår designet av en kassett (Genetic Cassette Design) som kan settes (DNA-fragment) inn i virale og non-virale vektorer. Det bør jo åpne opp for bred anvendelse og potensielt mange samarbeidspartnere. Forhåpentligvis med dype lommer.

Synes derfor denne rapporten er interessant med tanke på hvor selskapet kommer fra (ONCOS/adenovirus), og all forskning og studier som er gjort med bruk av virale virus og vektorer innen mange forskjellige sykdomsområder.

viruses-15-00698-v3.pdf (951,3 KB)

Fra Conclusions:

9 Likes

Antigener er molekyler som kan fremkalle en immunologisk respons, især dannelse av antistoffer. Antigener er vanligvis proteiner eller polysakkarider, men kan være ethvert molekyl, inklusive små haptener bundet til et bæreprotein. Ordet er en slags forkortelse av «antigen

De designer circRNA som uttrykker protein og/eller antigener til bruk som kreftmedisin, vaksiner og i genetiske sykdommer

8 Likes

Bytte på aksjonærlista fra GSI til

https://www.invus.com/

Both the easy and the difficult answer to the question is: transformational opportunities where we can partner with owner-managers to create extraordinary business performance and enjoy the resulting financial rewards. Given this high bar and our small team, we are very selective about the companies with which we get involved. We only make a handful of new investments each year.

We are flexible in the size of equity checks we write. Our initial investments in companies have been as low as $10 million, and as high as $800 million. We invest across the full spectrum of lifecycle, from early stage growth companies to turnarounds.

1 Like

Har dei kjøpt seg inn på lista i Targovax?

1 Like

Ikke godt å si om dette er et kjøp eller synliggjøring av en tidligere nominee konto hos GSI. Av en eller annen grunn kjenner jeg på en liten mistanke om at det kan være en kobling mellom Invus og Atlas.

2 Likes

Svært bra at det kommer inn ny storaksjonær.

Noe må være på gang?

Gårsdagens oppdatering av cRNA prosjektet var bra. Har sett den på ny.

Vurderer faktisk å stemme for alt nå. Ledelsen må ha tatt signalene og uroen fra aksjonærene siden de tok en ekstraordinær oppdatering og begrunnet sakene. Det var fornuftig.

Når største aksjonær også fortsetter å øke så er det bra.

1 Like

Hvis du skal bevare din troværdighed, så skal du nok være mere varsom med retorikken fremover. Jeg har tilkendegivet min holdning til ledelsen (til styret) og føler selskabet adresserede essentielle punkter på opdateringen.

De fleste RSUs er jo alligevel irrelevante for nærværende grundet deres GA omkring 6 NOK, så risikoen for yderligere udvanding herfra er vel begrænset.

Jeg har i øvrigt, på lige fod med ikke-norske aktionærer der handler via NordNet, ikke mulighed for at stemme til generalforsamlingerne grundet manglende norsk VPS konto.

Muligvis heldigt for ledelsen da 1+ mio stemmer kunne være udslagsgivende.

6 Likes

Interessant kobling cRNA, deals, Invus og T/C ?

Samme her også. Som en av flere i Laronde.

Konklusjon ? GSI-kontoen har eksistert siden (mai 2021) før skifte av fokus til cRNA i T/C. Altså mer sannsynlig at Invus faktisk har kjøpt denne posisjonen enn at selskapet har vært skjult på nominee-kontoen hos GSI ?

(forhåpentligvis ingen sammenblanding av flere selskap med samme navn)

7 Likes

Hadde gjort mykje for aksjen og bli kvitt Atlas🙄