Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Er det å «protestere» at man ikke mener det er fair at selskapet skal ha en stående fullmakt til å utstede 10 % av til en hver tid beholdningen av antall aksjer i selskapet?

Hadde de tallfestet det mot et x-antall aksjer og noen kriterier som også er til fordel for alle aksjonærer hadde det vært noe annet. Jeg er for incentiver, men ikke ubegrensede og delinket fra selskapsverdien / MCAP.

3 Likes

Jeg er heller ikke helt happy med alt styret har gjort, spesielt ikke låneavtalen, men tror på at de vil skape verdier for alle. Alternativet for meg er å selge, ikke å stemme imot.

4 Likes

Helt enig. Slik situasjonen er nå, må selskapet få ro til å bruke ALL tid på cRNA.

1 Like

ASGCT poster lagt ut

Fra AACR (for sammenligningens skyld)

image

10 Likes

Dette med 10% er vel en absolutt nødvendighet for å faktisk levere aksjer, om opsjoner blir brukt.

Har stemt og støttet styrets forslag, med ett unntak. Sagt nei til trykking av 40% og 30%, men støtter 20%

1 Like

Fint å se at de har

great atmosphere and working environment.

Det skal man faktisk ikke kimse av i turbulente tider.

1 Like

Snart ett år siden siste klasse II møte mellom CDE og Iovaxis i Kina. Vi må da sakte men sikkert nærme oss en avklaring etter pålagte pre-kliniske studier ? (IOVaxis har en egen kandidat, men antar at en av de to siste gjelder TG)

1 Like

4 Likes

Det er nok pga mange som tenker som deg som gjør at selskapet har blitt et administrasjonsstyrt selskap over tid.

De har jo ikke gjort det så langt, hvorfor skal de plutselig starte nå? Da tenker jeg spesifikt på at de ikke har kontaktet eksisterende aksjonærer for å garantere for emisjoner ol.
Eksisterende aksjonærer har kontinuerlig blitt forbigått, jeg ser ikke for meg at det kommer til å endre seg hvis de ikke får klar tilbakemelding om det.

3 Likes

Jeg tror den motstanden de har fått i denne runden har vært nyttig, og jeg tror de vil ta lærdom av det. For min del er markeringen over.

6 Likes

Hva er alternativet? Siste halmstrå er cRNA og kanskje TG, men data ført våren 24

Alternativet er - som T. Falck sa på callen - at styret må tilbake til tegnebrettet og komme med et nytt forslag om opsjonspakker for styre og ledelse. Ikke værre enn det.

4 Likes

https://twitter.com/BertrandBio/status/1658537706001948673?s=20

5 Likes

Imponerende oversikt ja. Husker de lagde en lignende slide hvor de oppsummerte oncolytiske virus-deals noen år tilbake.

Nå vet vi også at Invus har en liten stake i T/C i tillegg til å ha deltatt i finansieringen av Laronde og Orbital. Om enn aldri så liten i forhold til de 2 andre.

1 Like

Må en god del sånne til før vi når mitt kursmål på 5000 kr

Altså opp 793651%

Ikke før i 2024 kanskje?

2 Likes

Kan leve med det ja :rocket:

Fjerner vi 2 nuller så kansje vi er heldig å nå d målet🙂