Nope, var bearish NANOV fra 90 når jeg solgte første gangen, ble positiv fra 40 NOK når jeg begynte å handle igjen. Var ikke på formuet når euforien trumfet.
Uansett, big mistake å stole på caset, har kostet meg altfor mye penger. Men kun bitter på meg selv, ikke de som så de røde flaggene og klarte å agere på det når jeg selv ikke gjorde det.
Trvx var en gullkalv for meg fra 7 til 30 NOK, og tradet masse på aksjen i etterkant. Når CFO hoppet av rundt 8 gjorde jeg det samme, om dette så går til null er jeg i pluss. Men tror, som noen andre, at cRNA kan være en eurojackpott, men må tåle det dersom hele innskuddet forsvinner. At vi er ned fra 1 krone til 55 øre er bedre enn 8 kroner til 13 øre i Bgbio, så gidder ikke å sutre over Atlas-dealen. Alternativene er der ikke, det stinker å være norsk biotech, selv om man er «best in class» i flere indikasjoner.
All biotech som ikke er kommersielt er lotto. Tåler man ikke å se at dette går på trynet, eller at andre trekker vinnerloddet, burde man holde seg til fond. Prøver alltid å ha 5 ulike lodd i skåla, nå mener alle at Ultimo er bankers. Er med der også, men det kan gå rett på snøra, data trumfer alltid statistikk, spesielt i biotech. Men jeg har ikke tenkt å fotfølge alle de som «hausset» Ultimo av den grunn og gi de en løk-emoji hver gang de poster noe.
Det er som med Lano. TI er for voksne, men også for barn. Det syns, men det er ikke mitt bord å bry meg med, hver sin lyst.
Mulig spiralen kjører dette ned til 10 øre. Det er en sannsynlighet man ikke bør utelukke, samme hvor bullish Holom i DNB er og ler av mcap på 200MNOK som han åpenbart mener er tidenes underprising. Time will tell.